Concepten en andere zeldzame Porsches

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Concepten en andere zeldzame Porsches

• Maker
    Discussie
  • Lang voor de Panamera experimenteerde Porsche eind jaren 80 al met sedans.

De 928 H50 uit 1987

De 989 uit 1988

De allereerste was zelfs een 911 uit 1967

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
  • PB

Bij die Carma komen me sponaan de woorden ich liebe dich boven. 😉

PB

De Tapiro dat is dan weer het broertje van de Maserati Bora. :coolness:

En de Porsche Carma;

De Porsche Tapiro….

[quote=”Mushroom” post=119871]Mèh…
              Heupen staan te dik en de daklijn gaat teveel naar beneden langs achter…
              Maar… ‘t is niet mis :engeltje:[/quote]

Ik heb deze in levende lijve gezien en moet zeggen: Door zijn lelijkheid wordt het terug mooi :wtf: Ja, ik moet zeggen heeft toch iets hoor die panamerica. Zeker als je het verhaal erachter hoort, dan vind ik het des te interessanter!
              En, ritssluitingen om het dak open en toe te doen, clever! Dat heb ik zelfs niet op mijn Spyder :happy:

Doet me aan deze denken in een nieuw jasje.

7418_1117666811.jpg

PB

°Geeft Wim zijn bril terug° :mrgreen:

Wim

Imitatie van deze. 💡

Mèh…
                      Heupen staan te dik en de daklijn gaat teveel naar beneden langs achter…
                      Maar… ‘t is niet mis :engeltje:

PB

Deze vond ik wel yummie. :coolness:

Speedster af fabriek ? Ziet er geen fabrieksplaat uit los van de S…

:first:
                            Inderdaad. Schitterende auto die bij mij in de garage niet zou misstaan 😀

Deze mogen ze altijd afzetten. Als ik me niet vergis zijn er maar 2 van :lekker:

De Porsche 914/6 Murène :puke:

LINK

De C88 is een PORSCHE , je herkent er niets van Porsche in maar is door hun handen gegaan .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.