copycat wanneer volgen de sportwagens?

Home Forum Zeverhoekje copycat wanneer volgen de sportwagens?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Mazda OK 😆
      Komt begin 2017 naar de Belgische markt :popcorn:

isdamazda?

waar kennen we deze techniek van …

en naar ‘t schijnt betert het niet met ouder worden 😳

Wim

Geeft niet, heb ik ook wel eens. 😉

sorry Wim, doordenken was er op dat moment niet bij :respect2:

Wim

[quote=”youyou” post=178774]banzai ik denk dat dat japanners waren? [/quote]

Weet dat dit de Japanners waren, schreef daarom (zou die dan ook) 😉

[quote=”youyou” post=178606] wanneer komen de porsches? (SUV’s)[/quote]Die zijn er al vier jaar 😉 klikhierop

Die Chinezen kunnen er wat van maar soms stel ik me de vraag of die testen wel helemaal fair verlopen. :engeltje:
                      Ik veronderstel dat een blokske extra op de juiste plaats of een paar graden verschil het eindresultaat sterk kunnen beïnvloeden.
                      Er zijn er immers die er heel wat belang bij hebben dat die chinezen rotslecht scoren ! :think:

banzai ik denk dat dat japanners waren? Om het even wat hij geroepen heeft, dit overleeft niemand copycat copydood.

Wim

Zou die dan ook Banzai geropen hebben voor de klap 😆

een moment stilte voor het ncap mannetje in die filmpjes 😥
                            Ik denk dat de chinezen met zoveel zijn dat één meer of minder niet erg is voor hen en dat verklaart veel van dat filmpje :happy:

Nou, in die oranje zou ik ook niet graag zitten. 😐
                              Krijg je eerst de airbag in je gezicht, gevolgd door heel het stuur… 🙄 :bounce:

S2

Feit is wel dat deze “Evoque” copy al in oktober beschikbaar zal zijn op de Chinese markt, terwijl de introductie van “the real deal” Evoque op de chinese markt maar voorzien is voor 2015.
                                En deze copy zal te koop zijn voor omgerekend 15K Euro, terwijl de echte 70K zal kosten (in China).

(Althans dat zijn de laatste berichten, misschien dat Range Rover de introductie nu wat versneld)

:wtf: wim, dat li voorwiel !
                                  m’n collectief geheugen was dus wel nog accuraat, ik had er alleen nog nooit foto’s en zeker geen filmpjes van gezien.
                                  de autokwaliteit zal ooit nog wel eens verbeteren naar EU en US normen, maar intussen blijven wij gewoon met onze oudjes rondbotteren.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.