Corse Clienti Spa

Home Forum Zeverhoekje Corse Clienti Spa

• Maker
    Discussie
  • Gisteren naar Corse Clienti geweest op Spa en het was de moeite! :relaxman:

599XX EVO’s FXX’n en F1’s voor u neus zien voorbij vliegen is altijd wel fun :driver:

Hierbij al enkele plaatjes:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • XXX

Man man, gij trekt toch wreed schoon foto’s hé. Proficiat en bedankt voor ‘t delen :relaxman:

Dit evenement was een gesloten evenement.
        Zo heb ik het toch vernomen en gemerkt ter plekke ruzie

Wij hadden onze media passen nog niet verkregen op voorhand.
        En mochten daardoor ons beste Frans bovenhalen om uit te leggen dat we die nog moesten ophalen.
        Uiteindelijk hebben ze via de telefoon iemand laten komen om dat te verifiëren en pas dan mochten we binnen.
        Om dan nog eens heel die uitleg te moeten doen tegen de volgende paljas dat er stond om ons tegen te houden..

Verder enkel genodigden van Ferrari die binnen mochten.

[quote=”911-lover” post=103309]Altijd leuk hé zo’n forum .
          Hier wordt niets op voorhand gemeld van zo’n evenement (dat ik en waarschijnlijk anderen graag hadden bezocht) , maar achterna .
          Ik had gisteren niks te doen en Spa is geen 100km van hier
          Vind ik niet zo leuk :([/quote]

Yep, je hebt mijn gedachte neergepend. We hebben toch eeen rubriek waar men dit soort zaken kan posten. Maar in ieder geval was het blijkaar zijn uitstap waard zo te zien, prachtige bolides denk ik dan daar op het circuit.

Altijd leuk hé zo’n forum .
            Hier wordt niets op voorhand gemeld van zo’n evenement (dat ik en waarschijnlijk anderen graag hadden bezocht) , maar achterna .
            Ik had gisteren niks te doen en Spa is geen 100km van hier
            Vind ik niet zo leuk 🙁

De moeite 😯 ??
              De MAX gewoon, wat een uitstap man 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.