Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › cover voor wagen
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 3 maanden geleden door ken.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
de cover ligt er goed over vind ik en zoals je zei, ze past prima 🙂 )
ze zal zeker goed dienst doen, vooral in de winter, dan staat de wagen toch gemakkelijk enkele maanden stil…De cover is idd geen maatpak , maar doet het werk waarvoor ze dient .
En ze past idd goed (dacht ik wel)
Zoals gezegd , de mijne doet al 9 jaar dienst (eerst bij de 911 en nu de CS) en telkens ik de wagen eronderuit haal (zelfs na meerdere maanden staan) is ze stofvrij en klaar voor een nieuwe rit . 😉hey Koen,
lol 😀 de cover heb ik niet gewassen Koen
idd kheb de wagen vant weekend ook eens onder handen genomen, de cover is echt wel ideaal hoorzie hieronder enkele foto’s ervan 😀
thanks voor de links sunshine die zien er idd ook mooi uit, deze ligt er ook prima over vind ik
ik heb deze wel niet gegeven maar wel heel mooi 😳 😳 😳
http://www.passionauto.com/ficheProduit … egorie=187
hier op mijn ex p
Het weekend is werken en het is door het mooie weer verdomme druk .
En ik hoop dat je de wagen moet wassen en niet de cover 😈 😉 😆[quote=”911-lover”:fqboyzve]@ Ken : Bedankt voor het vertrouwen en om langs te komen . Ik vond het super gezellig . Tot de volgende 😉 [/quote]
hey Koen,
😉 ) ‘t was idd zeker nog eens leuk om je terug te zien, was weeral een hele tijd geleden
bedankt voor de gastvrijheid en de leuke babbel!!!
en om de cover opzij te houden voor mij natuurlijk 😉 )binnenkort zal ik hier wel een foto plaatsen als de cover over de wagen ligt, ma kmoe hem eerst nog eens onder handen nemen 😉 )
geniet vant weekend
@ Ken : Bedankt voor het vertrouwen en om langs te komen . Ik vond het super gezellig . Tot de volgende 😉
Die prijzen zijn natuurlijk voor een ademende universele BINNENHOES , dus geen buitenhoes .
Die zijn beduidend duurder 😉amai, ferm gezakt die prijsjes…
Het is natuurlijk wel zo dat de laatste jaren de namaakversies van ademende membranen, waarvan Gore-Tex toch één van de meest gekende (maar duurste!!) pioniers was, steeds meer opgekomen zijn, waardoor het aanbieden van producten met een ademend membraan goedkoper wordt, omdat men de (dure!) licentie van Gore-Tex niet moet kopen. (en zelfs niet iedereen mag Gore-Tex verwerken! Zij stellen zelf hun eisen, want als een prutsfabrikant bvb met de naaimachine door het membraan stikt, en zo gaatjes maakt, is de 100% waterdichtheid om zeep, en zouden de mensen zeggen dat “die Gore-Tex toch niet zo fameus is”! Dus zij stellen duidelijke eisen wat productiemethode betreft, en Dainese is bvb nog het enige motorpakkenmerk dat nog de toestemming krijgt om het echte Gore-Tex te mogen gebruiken…) Zo kostte destijds een waterdichte winterbroek voor op de motor van Dainese met het echte membraan van Gore-Tex makkelijk 250 tot +300 euro. Echter, voor identiek dezelfde broek, maar waar ze hun eigen copij van het membraan in steken, dat bij hen dan ‘dry-line’ noemt, betaalde je 170 euro!
En het feit dat die namaakmembranen doorgaans iets minder goed zijn in hun ademende werking is vaak niet zo erg voor veel toepassingen. Gore-tex blijft het beste in hun 100% waterdichtheid in de ene richting en 100% ademende werking in de andere; zelfs zo goed dat het bij brandwondslachtoffers gebruikt wordt om op grote wonden te leggen, ‘omgekeerd’: zodat het lichaamsvocht er niet uit kan, maar de wonde wel kan ademen. Dat de meeste namaakvarianten doorgaans slechts 50% ademend zijn, is voor bvb die overtrekhoezen niet zo erg, zolang het maar niet die 100% luchtdichtheid van plastic heeft!!
[quote=”porschky”:16t630nv]60 euro voor een ademende standaardhoes is een heel mooie prijs! Zeker dat het niet voor een Smart is? [/quote]
Is idd de normale winkelprijs voor een ademende universele hoes .
60 euro voor een ademende standaardhoes is een heel mooie prijs! Zeker dat het niet voor een Smart is?
Een standaardhoes is reeds verkrijgbaar vanaf 60.00 €, gemaakt van ademend materiaal.
Een maathoes voor een 964 is verkrijgbaar voor 287.46 € en voor een Turbo 299.96 €
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.