Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

Home Forum Zeverhoekje Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

… de autoproductie, de beurzen, …. en ook het autosalon van Geneve

Volgende week, van 5 tot 15 maart (met een persopening vanaf 3 maart) vind het Autosalon van Genève plaats. Dé jaarlijkse hoogmis van de auto-industrie. Tenminste, wanneer zou blijken dat die effectief kan doorgaan. En het ziet ernaar uit dat de beurs z’n deuren gesloten zal moeten houden. De Zwitserse overheid neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan

De Zwitserse overheid stuurde immers een statement de wereld in waarin het aankondigt alle private en openbare evenementen te verbieden tot en met 15 maart. Alleen kleine manifestaties, met bezoekersaantallen die 1.000 personen niet overschrijden, mogen nog doorgaan.

Het Autosalon van Genève valt geenszins onder die beperking. Het salon heeft tijdens de beurs zelfs meer dan 1.000 mensen in dienst. Standhouders, informaten, kuispersoneel, logistiek personeel, veiligheid, catering etc… .

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 258)
      • Mille miglia in Italië uitgesteld naar October 2020
        Porsch’color in Honfleur uitgesteld naar 2021

Tja, begin juli Goodwood festival of speed zal ook wel in het water vallen. De goesting gaat al over als je hoort dat UK laat is met reageren en zeker achterophinkelt kwa gezondheidszorg…

Ik zou vooral massa-events zoals festivals vermijden de hele zomer. Zo was er normaal in mei in Waregem het W-fest (New Wave) maar ik heb zopas een mail ontvangen dat ze het verplaatsen naar het lang WE van 15 augustus. Het loopt daar dan vol (vriendelijke) Duitsers en in mindere mate Fransen en Spanjaarden… Nou, ik denk niet dat ze mij daar zullen zien..

Maar in besloten kring wat rondtoeren in de Ardennen? Dat zal wellicht medio juli geen probleem zijn hoop ik. Desnoods een reeks dagtrips met frigobox. Poepen in de natuur, zoiets! :ass:

Zullen de campings wel veilig zijn denk je?

Er dienen toch eerst nog wat substantiele piltechnologische doorbraken plaats te vinden, schat ik zo in, voordat we weer lekker met zijn allen op pad kunnen, en alle kleffe dingen aan kunnen raken en weer stevig met mekaar mogen knuffelen … die begin april voorlopige einddatum wordt zo maar met een paar maandjes verlengd +++ indien nodig.

Volgend jaar mogen we weer op vakantie als het een beetje meezit!!

En als iedereen leert om gepaste afstand van elkaar te houden en om niet onder de mensen te komen als je niet 100% bent, pas dan kan er weer sociaal geaccepteerd wat gezelligs worden georganiseerd …

Tja, net omdàt het daar zo erg is, zal het ook sneller gedaan zijn. Eens pakweg de helft van de mensen aangestoken is blijven er steeds minder mensen over om aangestoken te worden..

Van Ranst zegt nu al dat verre reizen deze zomer geen goed plan is. Niet erg! De Vogezen zijn ook eens leuk, of anders de Oostkantons. Ik droomde van Biarritz in de paasvakantie met de Spyder maar in 2021 is het ook Pasen.

Volgens mij kunnen we zelfs vergeten om deze zomer op verlof te gaan.
                  Kan niet geloven dat het virus binnen 3 maanden dermate onder controle is dat we allen terug zomaar het vliegtuig mogen nemen.
                  Wat als mensen opnieuw besmet terugkomen? Zijn we opnieuw vertrokken…

In landen zoals Italië en Spanje is het zo erg dat het niet kan zijn dat alles binnen 3 maand opgelost is…

123

No way in hell dat dit in minder dan een maand overwaait.
                    En als er al iets van maatregelen terug gedraaid zal worden zal het geen massa evenement zijn gelijk Spa Porsche Days.

Stel dat het dan eens mooi weer is, al dat volk zal er op afvliegen gelijk nooit te voren want net een volle maand opgesloten…

Gaan ze noois doen.

Wait and see….

Dat zal echt niet gebeuren…

De Belgische regering heeft alle sociale bijeenkomsten binnen en buiten verboden tot 05.04.2020 inbegrepen. Dit geldt ook voor het circuit van Spa-Francorchamps, dat tot dan gesloten is.

We moeten wachten op het besluit van de regering (uiterlijk) op 05.04.2020 om het doorgaan (of het uitstel) van de Porsche Club Francorchamps Dagen 2020 met Remeha te bevestigen.

We blijven hoopvol en doen er alles aan om u op 18-19 april te kunnen ontvangen tijdens de Porsche Club Francorchamps Dagen 2020 met Remeha.

zou voor twee weken zijn, maar we weten allemaal niet hoe ver we staan achter twee weken, zolang naar uitgekeken en dan dit…, ik leef met je mee man… :engeltje:

En de start datum voor de productie van mijne Spyder is/was…. vrijdag 20 maart 🙄

Life sucks ….

Ik lees elders dat Porsche zijn fabrieken sluit vanaf vrijdag..

Het kan niet missen dat Corona zo veel besmettingen veroorzaakt: dit onderwerp is in het “zeverhoekje” gepost!! Iedereen weet onderhand toch wel dat we de verspreiding van speeksel moeten tegengaan!!

:ass:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 258)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.