Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

Home Forum Zeverhoekje Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

… de autoproductie, de beurzen, …. en ook het autosalon van Geneve

Volgende week, van 5 tot 15 maart (met een persopening vanaf 3 maart) vind het Autosalon van Genève plaats. Dé jaarlijkse hoogmis van de auto-industrie. Tenminste, wanneer zou blijken dat die effectief kan doorgaan. En het ziet ernaar uit dat de beurs z’n deuren gesloten zal moeten houden. De Zwitserse overheid neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan

De Zwitserse overheid stuurde immers een statement de wereld in waarin het aankondigt alle private en openbare evenementen te verbieden tot en met 15 maart. Alleen kleine manifestaties, met bezoekersaantallen die 1.000 personen niet overschrijden, mogen nog doorgaan.

Het Autosalon van Genève valt geenszins onder die beperking. Het salon heeft tijdens de beurs zelfs meer dan 1.000 mensen in dienst. Standhouders, informaten, kuispersoneel, logistiek personeel, veiligheid, catering etc… .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 258)
      • Bij mij in elk geval geen twijfel hieromtrent. 

Ik zou zelfs veronderstellen dat het juist die mensen zijn die bijwerkingen krijgen van een vaccin, het zwaarste ziek zouden worden bij een besmetting.

Wat een gezijk altijd over de veiligheid van het vaccin, je moet het niet nemen hé!

De kans dat je doodgaat aan kanker, een auto-ongeval, een appendix, een hersenbloeding, het nemen van antibiaotica, dat je neergebliksemt wordt, dat er een boom op u valt, enz….is vele malen groter dan het gevaar van het coronavaccin.
          Er roken miljarden mensen op de wereld maar ho maar, dat sigaretje kan geen kwaad, jawel je gaat er kapot aan. Alcohol, hoeveel levens heeft dat niet verwoest maar overal in alle hoeveelheden te koop. Drugs, als je de onderzoeken moet geloven hangt aan elk geldbriefje sporen van cocaïne, hier ga je ook van kapot.

Voor het vaccin kan je tenminste kiezen en als je het niet wil, ok, maar stop met klagen en zagen en andere mensen proberen op andere idieën te brengen.

Je zou inderdaad beginnen twijfelen of het vaccin wel degelijk veilig is.
            En zeker na het bekijken van dit filmpje: https://www.facebook.com/alecjames.hawkes/posts/3519350398289229
            Akkoord, complottheorieën zullen er wel altijd zijn, maar toch…

wie weet welke rotzooi ze ons inspuiten, of we weten het misschien beter niet …..

Dinsdag mijn eerste prikje gehad… Astra Zeneca…
                ‘s avonds was ik doodmoe en alles draaide voor mijn ogen. 
                De volgende morgen misselijk met braakneigingen, spierpijnen en lichte hoofdpijn. 
                Vanmorgen was het beter. In totaal toch 5 dafalgan’ s nodig gehad. 

Peperdure materialen doen Limburgse economie beven

blijkbaar meer wat we moeten hamsteren….

Autobanden zijn het wc-papier van de toekomst. Hamsteren dus!

Want een dodelijke ziekte onder rubberbomen en een traag aantrekkende markt door de coronacrisis zorgen voor snel oplopende prijzen en wachttijden.
                    Wanneer je banden al aardig op weg zijn richting canvas, is het misschien raadzaam om nu al nieuwe banden te bestellen. Want niet alleen bestaat de kans dat de prijs van banden snel oploopt, het is zelfs mogelijk dat er wereldwijde wachtlijsten gaan ontstaan. China en de VS slaan al massaal banden in om te anticiperen op het tekort en dat maakt het probleem alleen maar groter.

Dinslaken verschuift van 1 mei naar 1 augustus

Hopelijk lukt de Chti in september!

[quote=”JMB” post=284727″]Ter info: het jaarlijkse event Porsch’color in Honfleur (Normandië) is voor 2e jaar op rij geannulleerd. 
                          Stond normaal gepland in het weekend van 24 en 25 april. 

zal ons dus terug niet lukken om te gaan Jan ! 
                           [/quote]

Ter info: het jaarlijkse event Porsch’color in Honfleur (Normandië) is voor 2e jaar op rij geannulleerd. 
                            Stond normaal gepland in het weekend van 24 en 25 april. 

Tot 21/4 zijn enkel essentiële reizen toegestaan, zoals:
                              [list]
                              [*]Reizen om dringende herstellingen te laten uitvoeren in het kader van de veiligheid van een voertuig
                              [/list]
                              Daarbij moet je een verklaring op eer invullen

Ik zou een setje Fuchsvelgen naar Duitsland willen brengen ter restauratie, mag dit eigenlijk?

in DS vandaag:

“Ben je als oudere wel goed ­beschermd tegen covid-19 als je een spuitje met het vaccin van Astra­Zeneca in de bovenarm hebt gekregen? Over die werkzaamheid bij ­ouderen bestaat twijfel, omdat AstraZeneca zelf tijdens zijn klinische onderzoeken te weinig data verzamelde over ­oudere testpersonen. Onder meer in ons land wordt het vaccin daarom voorlopig niet toegediend aan mensen boven de 55 jaar.Nu is er voor het eerst een grootschalige studie uitgevoerd naar de werking van het vaccin in levensechte omstandigheden. Verschillende Schotse universiteiten en de nationale gezondheidsdienst vergeleken gegevens van 1,14 miljoen gevaccineerden met die van de totale bevolking (5,4 miljoen mensen). Ze stellen vast dat één dosis van het Astra­Zeneca-vaccin vier weken later de kans op een ziekenhuisopname doet dalen met 94 procent.Dat is flink meer dan de werkzaamheid van 60 procent na twéé prikken, die bleek uit de klinische proeven.”

Hoe men het verschil verklaart gaat mijn petje te boven maar in elk geval verandert dat de zaak. Ik neem de portie die ik aan Fikie gaf wel zelf. Voortschrijdend inzicht..

Toch vind ik dat de 18-25 jarigen aan de beurt moeten komen voor de gezonde middengroep tot 55 waar ikzelf toe behoor. Als je jong bent gaat de tijd veel sneller en je studententijd komt nooit meer terug. En je bent eerder gericht op je vrienden dan op je gezinsbubbel.

is het het virus of het vaccin? alleen Bob en André Cools zullen het weten.
                                    in ieder geval heeft het de hersenpan van heel waals rood en groen aangetast.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 258)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.