Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

Home Forum Zeverhoekje Covid-19 en het Poetin-22 virus verstoort …

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

… de autoproductie, de beurzen, …. en ook het autosalon van Geneve

Volgende week, van 5 tot 15 maart (met een persopening vanaf 3 maart) vind het Autosalon van Genève plaats. Dé jaarlijkse hoogmis van de auto-industrie. Tenminste, wanneer zou blijken dat die effectief kan doorgaan. En het ziet ernaar uit dat de beurs z’n deuren gesloten zal moeten houden. De Zwitserse overheid neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan

De Zwitserse overheid stuurde immers een statement de wereld in waarin het aankondigt alle private en openbare evenementen te verbieden tot en met 15 maart. Alleen kleine manifestaties, met bezoekersaantallen die 1.000 personen niet overschrijden, mogen nog doorgaan.

Het Autosalon van Genève valt geenszins onder die beperking. Het salon heeft tijdens de beurs zelfs meer dan 1.000 mensen in dienst. Standhouders, informaten, kuispersoneel, logistiek personeel, veiligheid, catering etc… .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 258)
      • Ni teveel kibbelen gasten…. sta effe stil dat je best geprivilegieerd bent dat je met een Porsche kan rijden… je gezond bent… en ja dat je niet meteen met iedereen akkoord bent en je eigen mening kan doorduwen (daarom dat je waarschijnlijk ook de financiële middelen hebt om die Porsche te kopen, elk op zijn manier) . Maar soms moet je niet overeenkomen maar begrijpen en accepteren zonder maar. Dat maakt het ook fijn voor de omstaanders…. 

on topic… ja Corona verstoord veel, velen weten dat ik vastgoedmakelaar in Spanje ben, nu dit is in de huidige situatie al geen cadeau. Alle vrienden en familie wonen in België en daar hebben we ondertussen meer dan een jaar geen in persoon contact meer mee. Wel telefoon etc maar die knuffel aan mama en papa, broer of petekind is er niet… de geboorte van het kind van je beste vriend moeten missen, de begrafenis van…. enz.  Ja dat weegt zwaar ondertussen. Maar Corona heeft me ook vele dingen geleerd. Maar het mag gaan ophouden…. het voordeel dat ik hier heb dat is dat ik nu reeds in +-22gr zit met zon en zee. 

btw neem aub het nwe Costa belgica ni teveel serieus want ik lach er heel hard mee…. bon mocht het daarop komen voor Spaans vastgoed, ge weet me te vinden! Dan doe ik mijn deel ook wel in de Porscheforum pot!

PM

Hahahaha die is goed!

XXX

+1 

Tetten.

[quote=”bccars” post=284198″]I do not.  Het is hier weer kliekjes vormen en ambras maken.  Is in het verleden nog eens gebeurd.  Wil je terug naar die tijd, dat heel het forum alleen nog vol azijnpisserij staat ?
                    (is niet bedoeld als aanval, louter observatie en bedenking)
                    [quote=”wing” post=284187″]ii LOVE it …..
                     [/quote]
                    [/quote]
                    Zo is dat bcccars;  vanaf die “vorige keer” had ik het al gehad …… sindsdien niet of nauwelijks nog op het forum geweest laat staan actief deelgenomen.  Ga ik toch nog eens piepen en zie,  ze kunnen het niet laten.
                    Waar is de tijd dat het forum diende om mekaar te helpen bij praktische of technische problemen, om afspraken te maken, om LOL te maken, om passies te delen…………Amen en doe zo voort.

Blijkbaar is Yellow al de rest van zijn zogenaamde “kansberekeningen” al vergeten.

In het “zeverhoekje” mag vanalles beweerd worden, ook door Yellow. Reacties daarop kunnen door de helderste geesten beoordeeld worden.

[quote=”Yellow Submarine” post=284172″]WAAROM ASTRAZENECA NIET HOEFT VOOR MIJ?

Ik word 55 en ben kerngezond. Dat betekent dat ik in de categorie zit waarin er toch een kleine 1200 van de 21500 corona-doden waren tot vandaag. Dat betekent, in het geval van de beste vaccins indien we die hadden gehad, waren er slechts 10% oftewel 120 doden geweest in mijn leeftijdscategorie. Maar nog steeds 40%, oftewel 480 met AZ! 360 doden verschil is het aantal jaarlijkse verkeersdoden in Vlaanderen.

Ga je daarentegen de groep 0-45 jaar beschouwen dan zijn daar slechts een 100-tal doden door corona. De meeste wellicht met andere gezondheidsproblemen. Het verschil is daar “slechts” 30 doden tussen AZ en de beste vaccins. Dus: hou AZ voor de gezonde massa tussen 0-45 jaar en begin met de gezonde 18-25 jarigen. Want AZ is wel waardevol om de epidemie in te dijken. Als levensredder in de categorie waar het er toe doet (45+) is het dik onvoldoende want 4x slechter dan de andere. Geef mijn portie maar aan mijn dochter!
                         [/quote]

Ik mis de concerten, de Porsche uitjes en de fietsritten in companie. Alleen is maar alleen. En we kennen allemaal wel iemand die door Corona geveld is. Dus!  

Het enige wat ik schreef is dat 40% onbeschermd 4x slechter is dan slechts 10% ineffectief dat de beste vaccins bieden. Ik word dan tegengesproken door meneer KKT met een flagrant verkeerd in elkaar geflanste quote. Dan ga ik er natuurlijk tegenin.

Wat goed genoeg is voor de huisartsen-federatie is goed genoeg voor mij: ‘Vaccineer artsen, ziekenhuispersoneel en zorgmedewerkers in de eerstelijn met Pfizer en Moderna.’ Dat was de boodschap van Marc Moens, erevoorzitter van het artsensyndicaat BVAS

Waar is den tijd dat het hier nog over auto’s werd gepraat . Corona word iedere dag op het nieuws en kranten door je strot geduwd mischien word het tijd om eens terug over Porsche  projecten die nog lopen  naar boven te halen . vragen te stellen over techniek zonder dat je daarbij afgemaakt word .

Ik begrijp de verwarring en frustraties wel. Maar ik hoop dat je nooit iemand van uw dierbaren moet zien sterven aan covid-19. Ik bedoel in feite, weten dat uw dierbare stervende is zonder de mogelijkheid om hem of haar bij te staan. Op zo’n moment zijn de eventuele bijwerkingen -als die er al zouden zijn- van geen belang meer. 

@RVD
                                Leven je ouders nog, leeftijdcategorie +60?
                                Hopelijk krijg je nooit het virus, zodat jij je ouders niet kan besmetten.
                                Mijn moeder is overleden aan covid19 in het woonzorgcentrum. De dag voor haar overlijden stond er een verzorgster in de kamer zonder enige bescherming !!!

Men kan erover zagen en klagen he maar ondertussen zitten we er mee. 
                                  één ding staat vast bij mij ik moet het vaccin totaal niet hebben had ik al van het begin gezegd, gewoon uit frustratie als ik zie wat en hoe het beleid hier in belgie klungelt met alles en nog wat.

Nogmaals, de gedachten wisseling omtrent kansberekening met Yellow was NIET bedoeld als “azijnpisserij”. Men ziet spoken en/of behoort zelf tot een “kliekje”.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 258)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.