Covid-19 het coronavirus … wat brengt het wel – Positive Vibes?

Home Forum Zeverhoekje Covid-19 het coronavirus … wat brengt het wel – Positive Vibes?

• Maker
    Discussie

• GrPeter
    Deelnemer

Allen,
      Bij het lezen van de andere topic ivm Covid-19 het coronavirus verstoort … lees ik vooral negatieve dingen .
      Laat het ons in deze topic het over en andere boeg gooien en de positieve dingen in het leven samen brengen … (want straks moeten er hier een deel opgenomen worden in de één of de andere instelling).

Ik geef zelf een voorzet. Misschien brengt deze manier wat positieve inspiratie voor andere …
      Vanavond uitgesteld verjaardagsfeest met bubbel voor de oudste zoon.
      Sinds gisterenavond ligt de verse vis te roken in de BBQ.
      Door Covid-19 gestart met koud roken op de BBQ – Vlees/Vis en zelfs Kaas = Geweldig.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
      • Nice !!!
        Hoe lang duurt een bandenwissel 😀 😀 😀

2 modelbouwkits 1/20e Tamiya afgewerkt (FW13B en Benetton B188), voorzien van de nodige extra details. Was de bedoeling dat deze in een internationale wedstrijd zouden meedingen in september, maar die is zoals verwacht gecanceld. Geen probleem, dan kunnen we verder werken aan de andere projectjes (1/12e FW14B en 1/12e Lotus 99T) Bij gebrek aan Porscheritjes, kan ik mij hier perfect mee amuseren…

Oudste zoon heeft afgelopen maand 03/08/2020 zijn theoretisch examen voor zijn rijbewijs gehaald.
            46/50 nice result if you ask me.

Klein negatief punt … 2 weken wachten voor de aflevering van voorlopig rijbewijs door de gemeente.
            1ste afspraak om papier met pasfoto af te geven… 2de afspraak om het gaan het gaan af te halen.
            Ze zeggen dan doodleuk waarschijnlijk komt het dinsdag al toe maar door het afspraken-systeem kan je het pas donderdag komen afhalen …
            (dit stuk had eigenlijk in een ander topic kunnen staat ;-)).

Positive Vibes …
            De zoektocht naar een goede tweedehands kan beginnen, aangezien hier geen handgeschakelde meer voor handen is.
            Tips zijn altijd welkom. :coolness:
            De zoon heeft dat top gedaan van de eerste keer met glans van de schans.

Bij mij + 4kg… (+ is positief, hé) Daar zou ik toch terug negatief willen gaan 😀

Ook wij laten het niet aan ons hart komen.
                  Barbequeke op de nieuwe electric…. Super makkelijk

daarna een glaasje wijn

En daarna rustig in den hof naar de verplaatsbare TV wat kijken (gefabriceerd in de corona)

Dank you!!:D

[quote=”GrPeter” post=282315][quote=”Mart” post=282290]Geen idee meer, hoe je hier nog een fotootje kan plaatsen vanuit de eigen computer ….[/quote]
                      Onder je reactie staat toch een knop “Bijlagen”?
                      Wanneer je daar op klikt kan je toch foto’s toevoegen? Of bij jouw niet?[/quote]r

Blijkbaar heeft de computer een virus19 opgelopen bij Mart 😀 😀

[quote=”Mart” post=282290]Geen idee meer, hoe je hier nog een fotootje kan plaatsen vanuit de eigen computer ….[/quote]
                        Onder je reactie staat toch een knop “Bijlagen”?
                        Wanneer je daar op klikt kan je toch foto’s toevoegen? Of bij jouw niet?

Ik presenteer u Fee, de chocoladebruine Labrador van mijn lief. Sedert de lockdown gaan we vaak wandelen in de Gratiebossen waardoor ik me terug het plezier van de labrador uit mijn jeugd herinner. Fee heeft er mee voor gezorgd dat de breuk met mijn vriendin van tijdelijke aard was. Dankzij corona dus!

Ik aan het werk

Geen idee meer, hoe je hier nog een fotootje kan plaatsen vanuit de eigen computer ….

[quote=”GrPeter” post=282280]Allen,

[/quote]

en daarbij een wijntje of een zeer koel biertje ; dat gaat smaken ;

Allez laat je gaan :drink: :drink:

Namaak Ofyr bouwt een kamaraad van mij, ook mijn Oklahoma heeft hij gemaakt.
                                  Ofyr vind ik niet echt BBQ, eerder show cooking.

Kamado is beste BBQ die ik ooit had.
                                    Ik heb een merkloos model gekocht.
                                    24 inch voor dacht €600 met vele accessoires.
                                    Steek, ribben, spek, groenten, zelfs mosselen alles is lekker met een minimaal verbruik van houtskool.
                                    Rooksmaak en temperatuur makkelijk regelbaar.
                                    Ik gebruikte al jaren een Oklahoma voor de ribben en roken Forel.
                                    Die staat nu ongebruikt,te koop.
                                    Verbruikt teveel hout per beurt en je moet erbij blijven voor temperatuur controle.
                                    Roken doe ik nu in Barbecook rookton.
                                    Al moet ik daar nog wat leren mee werken, al is dat geen straf.
                                    Ik heb daar ook al een keertje ribben in gemaakt, 6 uur lang aan 120 Gr.
                                    LEKKER LEKKER

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.