Coyote

• Maker
    Discussie
  • Even een vraagje mbt de Coyote, maar de moeite niet voor een nieuw onderwerp. Als ik de Coyote op de magneet plaats in de Porsche (op het dashboard) danst en draait het ding in het rond. Beetje harde ophanging voor de Coyote, in de daily natuurlijk geen probleem. In een 997 zag ik eens een bevestiging dewelke vastgeklikt zat in het ventilatierooster vooraan het dashboard. Zag er wel mooi uit en ik denk ook steviger dan de magneet. Iemand een idee “wat en waar” ?

Merci ! 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • [quote=”porsche4ever” post=144634]Ik weet niet hoe je aan die prijzen komt, maar kijk even op hun sites.
      Coyote nu in promo met 1 jaar abonnement 299e
      Wikango met onbeperkt abonnement 299e
      Vroeg of laat zal coyote toch zijn abonnementen ook schrappen hoor[/quote]

Icoyote op hun webside :driver:

In tegenstelling tot de ophanging van de Boxster :mrgreen: :happy:

PB

Pijnlijk? nee hoor, zelfs mijn ego was niet gekwetst. :coolness:

[quote=”Mushroom” post=144807]En toen werd het verschil tussen een Boxster en een Cayenne pijnlijk duidelijk :mrgreen: :happy:[/quote]
            :up: :popcorn:

En toen werd het verschil tussen een Boxster en een Cayenne pijnlijk duidelijk :mrgreen: :happy:

PB

De ploeg set up aan ‘t testen met de net verkregen 3 wielsturing. :bounce:

in de rode wijn? :coolness:

[quote=”PatrickB” post=144782]Da’s bijna net zo erg als een 4s, een GT3 en GT3 RS langs de foute kant van een rotonde in te halen,
                    puur omdat ze in uwe weg rijden. :mrgreen:
                    edit: met een boxsterke[/quote]
                    We zullen maar niet zeggen waar dat Boxsterke een kwartier later stond zeker? :sarcastisch
                    Tip: de plaats waar de meeste haantjes vroeg of laat terechtkomen :mrgreen: :first:

[quote=”PatrickB” post=144782]Da’s bijna net zo erg als een 4s, een GT3 en GT3 RS langs de foute kant van een rotonde in te halen,
                      edit: met een boxsterke[/quote]
                      :mrgreen: :happy:

PB

Da’s bijna net zo erg als een 4s, een GT3 en GT3 RS langs de foute kant van een rotonde in te halen,
                        edit: met een boxsterke

toch nog veiliger dan u mails op de smartphone te lezen, of sms sturen, of u nav instellen tijdens het rijden, of aan u vrouw foefelen tijdens het rijden… :coolness:
                          Als ik tijdens de ritten achter zwarte pijl zit, doe ik meestal wat papierwerk in de wagen 😀 ruzie

PB

Nog altijd veiliger dan zoals ik ze op het scherm van mijn iPhone in zijn cradle te lezen zonder leesbril. 😯

[quote=”porsche4ever” post=144682]met zijn allen naar Kia dan! De techniek staat niet stil, x aantal jaren geleden zei ik nog, waarom maken ze nu niet dat je je mails en berichten op het scherm of voorruit kan lezen? Ook dit is ondertussen meermaals toegepast…[/quote]
                              Inderdaad bij BMW op de topmodellen kan dit. Ik vraag me alleen af hoe veilig het nog is tijdens het rijden om tegelijkertijd je mails op de voorruit te lezen. :think:

met zijn allen naar Kia dan! De techniek staat niet stil, x aantal jaren geleden zei ik nog, waarom maken ze nu niet dat je je mails en berichten op het scherm of voorruit kan lezen? Ook dit is ondertussen meermaals toegepast…

[quote=”porsche4ever” post=144677]eigenlijk heeft de topicstarter de oplossing gevonden voor de verschillende modellen van radarverklikkers. Dit zou natuurlijk de toekomst kunnen zijn, in de wagen zelf via de ingebouwde gps dergelijke functies toevoegen. :up:[/quote]
                                  Bestaat al bij verschillende merken, Kia heeft bv. in zijn recente wagens Coyote geintegreerd in de navigatie.
                                  Bij de meeste mobiele gps systemen zit het ook al geintegreerd, Mio, Tom Tom e.a. hebben Coyote ingebouwd. Je bepaald dan zelf of je het wil activeren of niet.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.