Coyote

• Maker
    Discussie
  • Even een vraagje mbt de Coyote, maar de moeite niet voor een nieuw onderwerp. Als ik de Coyote op de magneet plaats in de Porsche (op het dashboard) danst en draait het ding in het rond. Beetje harde ophanging voor de Coyote, in de daily natuurlijk geen probleem. In een 997 zag ik eens een bevestiging dewelke vastgeklikt zat in het ventilatierooster vooraan het dashboard. Zag er wel mooi uit en ik denk ook steviger dan de magneet. Iemand een idee “wat en waar” ?

Merci ! 😉

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
    • Zeker de moeite waard ! Zou niet meer zonder kunnen.
      En als je een gewoon abonnement hebt kan je dit voor minder dan 2 € (eenmalig app kopen) ook op je smartphone zetten als je deze hebt. (bij iPhone toch in ieder geval)

0

[quote=”snoer 964″ post=144575]Zeer tevreden zoals hier boven beschreven ,Een abonnement voor 1 jaar kost € 140.00 dat vind ik niet duur .Heeft mij wel al veel bekeuringen bespaard :up:[/quote]

via de iphone app betaal ik 50€ :relaxman:

0

ik heb er ééntje,ben daar zeer tevreden over :applaus: ,nu niet denken dat je onschendbaar ben :relaxman: , als je een mobiele tegen komt en je bent de eerst en hij gaf het niet aan kan je er wel aanhangen bij te hoge snelheid,dus je moet alert bijven :coolness: ,gebruik het toestel bij mijn verschillende wagens :driver: en ja hoor ben er al verschillende keren mee gefitst, dit zal dan wel mijn fout zijn :bounce:

0

Zeer tevreden zoals hier boven beschreven ,Een abonnement voor 1 jaar kost € 140.00 dat vind ik niet duur .Heeft mij wel al veel bekeuringen bespaard :up:

0

Zelf heb ik de eerste coyote gehad en had wat problemen met de irriterende geluidjes .
              Heb nu de APP op de Iphone en dit heeft een probleem , voor geluid dat afdoende melding geeft moet hij aangesloten zijn op je audio .
              Wat ik nu doe is gewoon de iphone in het zicht zetten zodoende dat het oplichten onmiddelijk zichtbaar is ,dan is geluid niet echt een noodzaak gezien je de afbeelding heb wat bij de gewone coyote niet is .
              Overigens is de app veel gebruiksvriendelijk en duidelijker .

0

1. Goed! heb ‘m al sinds de intro van de 1, maar inmiddels een PLUS die wat meer info geeft en ook gezellig tegen je aan zeurt 😉

2. In België en Frankrijk is de community erg groot en haal je er zeker je voordeel uit. In NL is de community groeiende, maar dat gaat gestaag. In Duitsland, waar deze Coyote overigens verboden is, werkt het systeem ook goed.

3. Ja zou voor de Smartphone App kunnen gaan – dit abbo is MI goedkoper. Maar die 12 euro (?) per maand heb je er zo uit, als je 1 keer niet geflitst wordt.

4. Er zit een houder bij, die je met dubbelzijdige tape aan het raam kunt kleven. Ook zit er een magneetje bij, dat je op je dashboard kunt kleven; de onderzijde van de Coyote “klikt” aan dit magneetje.

0

1/ positief (heb nog steeds de GEN 1
                  2/ werkt (zeer) goed voor vaste / mobiele afhankelijk van het feit of je al dan niet aandachtige voorgangers had / let wel: soms wel storend wanneer je flitscamera’s hebt op naburige wegen, maar ‘better save than sorry’ zekers
                  3/ Yep, maar natuurlijk afhankelijk van rijstijl x aantal kms
                  4/ hangt van de wagen af, omdat ik het gebruik in verschillende wagens ligt het bij mij meestal los in de wagen (bv. assebak in de Merc of mooi geklemd in de middenconsole bij de 968-jes )

0

In mijn vorige wagen gebruikte ik vroeger een (mobiel) gps-systeem van Garmin, een “Garmin Zümo” om precies te zijn. Ik gebruik het nu nog steeds op mijn Ducati. Wat ik er o.a. fijn aan vind is het feit dat het toestel ook aangeeft wat de max. toegelaten snelheid is op de weg waarop ik mij bevind + dat het mij verwittigt voor (vaste) flitscontroles. 😎

In mijn huidige wagen (Boxster 987) zit een Porsche Navigatiesysteem. Heel handig, gebruiksvriendelijk, mooi ingebouwd etc., maar …

het vertelt mij helemaal niet wat de max. toegelaten snelheid is op de weg waarop ik mij op dat ogenblik bevindt en het waarschuwt mij al helemaal niet voor mobiele en/of vaste sneheidscontroles.

Is dit normaal of heb ik de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen of betekent dit dat ik met oude software (navi-cd) opgezadeld zit ???

Tweede vraag: als dit inderdaad normaal is, is het dan niet aangewezen om een Coyote aan te schaffen, kwestie van vadertje staat niet al te veel te hoeven sponsoren ? :sarcastisch

Zelf heb ik nooit eerder met een Coyote gewerkt, daarom vroeg ik mij af:

– Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
                    – Werkt het goed ? Wat is de procentuele dekkingsgraad zeg maar ?
                    – Is het zijn geld waard (want het abonnement is nogal aan de dure kant naar verluidt) ?
                    – Hoe kan je het op een esthetisch verantwoorde manier monteren ?

Beste dank voor jullie advies !

0

Bij mij hangt ie met velcro vast.
                      Gewoon een stukje ergens vastkleven en de andere kant op de coyote en je bent vertrokken 😉
                      Als je de coyote dan nog in de originele houder wil plaatsen in een andere auto kan dat ook nog.

0

[quote=”RODONDO” post=127970] In een 997 zag ik eens een bevestiging dewelke vastgeklikt zat in het ventilatierooster vooraan het dashboard. [/quote]

Die “mooie” bevestigings-beugels zijn waarschijnlijk van BRODIT – met daar op de originele bevestiging van Coyote (waar deze inschuift).

In de 911’s heb ik de “inschuif-houder” tegen het raam geplakt, net boven de spiegel – in de daily heb ik (inderdaad) een BRODIT houder aan/om het ventilatierooster geklikt en daar een Coyote-inschuif-houder op vast gemaakt (10 sec. lijm)

Brodit NL … maar zijn vast en zeker ook in BE te leveren – evt. via Brodit.com :coolness:

0

[quote=”Funny” post=128025]Rodondo de Coyoto vliegt soms alle kanten op als ik stevig gas met de Gt3 ! 😳 ;)[/quote]
                          zelfs de flitspalen hebben moeite om funny op beeld vast te leggen. waarom hij een coyote nodig heeft? eerder een gps om terug thuis te geraken. :happy:

0

Rodondo de Coyoto vliegt soms alle kanten op als ik stevig gas met de Gt3 ! 😳 😉

0

Bedankt ! Het zijn geen trillingen die de Coyote doen draaien, wel rijden over slecht wegdek (de typische Belgische wegen dus) of kasseiweg, Expressweg Antwerpen-kust enz….

0

Is het een “nieuwe” Coyote ?
                                Koop dan het Premium Pack! (bij iedereen te bestellen die Coyote verkoopt)
                                http://www.coyotesystems.be/nl/products/premium-pack-nieuwe-coyote.html
                                Bij mijne 996 heb ik totaal geen last van trillingen.
                                Die bevestiging voor in de rooster heb ik nog niet gebruikt omdat de winkelier zei dat dit echt rommel was.
                                In het Premium Pack zit (naast deze roosterbevestiging als je hem wilt) ook een bevestigingsarm met zuignap, misschien is dit de beste oplossing voor u ?
                                Die hele kleine lader is ook ideaal.

0
                              14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.