Coyote (again :-) )

Home Forum Zeverhoekje Coyote (again :-) )

• Maker
    Discussie
  • Hey all,

Nogmaals de beste wensen!

Klein verhaal in deze kerstperiode:

Vorige week beslist om een coyote te kopen, dus zaterdag op het gemakje naar Tremelo gebold –
    Audiotronics (vanuit Berlare) Jim had me donderdag nog gezegd dat ze zeker op stock zijn…

Bleek zaterdag niet meeropbrengst stock …. omdat een bedrijfsleider de hele stock had gekocht voor zijn personeel als eindejaarsgeschenk, (zo wil ik ook een baas)

Jammer, maar toch 1 gekocht op bestelling dan, Jim zei dat ze woensdag zeker binnenkwamen en dat hij het ging sturen in postpakket .

Jim heeft dit gedaan, en donderdagochtend zat mijn coyote in de bus, met 5 maand gratis ABO…dus geluk bij een ongeluk…

Donderdag avond uitpakken en opladen en registreren.
    Vrijdag direct mee in de auto op weg naar t werk geeft mooi de flitspalen aan, en de traject controle en de risico zones… Super…

Nu dit is allemaal goed nieuws, dank je Jim!

Maar het wordt nog beter…
    Die avond, vrijdagavond rijd ik nogal gehaast naar huis, en op een plaats waar ze normaal niet staan, was ik nogal goed aan het doorrijden…niet overdreven …  Begint dat ding (voor de allereerste keer) over een mobiele radar… Ik vertraag tot 120 en wat blijkt, ja hoor er stond et 1 … Besparing: zeker 125 euro :-). )

Zaterdag rond de middag  moest ik van Drongen naar Ninove (was al te lang in Drongen blijven plakken) vertraag ik voor de flitspaal in Merelbeke die ik wist staan, de Coyote ook trouwens…

Daarna terug de gas erop… In Wetteren zegt de Coyote opnieuw dat er mobiele controle is…. En ja hoor, zeer goed verstopt  met een “kaske” achter een vangrail… :relaxman:   Dus weer ontsnapt. :respect2: 

Coyote heeftme in de eerste 2 dagen 2 maal gered en zichzelf terugbetaald!  :first: 

JOEPIE    :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Ik heb het abbo van m’n vriendin d’r Coyote opgezegd – en dat ding onder haar gaspedaal gelijmd 😈

… de mijne bungelt nog netjes boven de binnenspiegel :relaxman:

[quote=”JoeBar_S2″ post=88116]Met 5 maand gratis ABO?
        Als het maar 3 maand is vind je hem overal aan die prijs…[/quote]

Nee, 5 maanden gratis was t/m 31/12.

Hallo iedereen,

Ik wil hier niemand onder zijn pluimen schieten en het is ook maar een eenmalig aanbod!
          Wij hebben nog twee nieuwe mini coyote V2 liggen, zitten nog in de originele verpakking nooit gebruikt.
          Deze hebben wij mee moeten afnemen bij stockbestellingen ( Nissan garage ) helaas het Nissan publiek of misschien beter gezegd ons cliënteel is daar niet zo in geïnteresseerd. :mrgreen:

Bij deze wil ik ze even hier aanbieden, Ze mogen weg voor 160€ het stuk.
          Indien iemand interesse laat het dan maar weten.

Groeten Bert

Met 5 maand gratis ABO?
            Als het maar 3 maand is vind je hem overal aan die prijs…

Ikzelf P opgehaald op 23/12. Had op 24/12 afspraak bij Carnewal, een dikke 150 km. Deze week omslag in de bus. Ter hoogte van Kortrijk geflitst. Na 1 dag P-bezit! Viel gelukkig goed mee. (134 km/u) Zelfde dag Coyote Plus aangeschaft. Daarstraks op de E313 mobiele radar melding. (waren hun driepikkel nog aan het opzetten onder brug) Kortom, een aanrader ! (Coyote plus in Makro 179 euro)

Anoniem

Coyote werkt goed ,2011 was het eerste jaar zonder boete :first: wou bijna schrijven zonder snelheidsovertreding 😉

[quote=”cabrio wim” post=87569]Wat zijn jullie dan allemaal hardrijders zeg. 😆 ;)[/quote]

maar wel groot verschil tov NL

Ik rij eerste deel tussen Zelzate en je “stulpje” 100 km/h (laatste deel nog altijd 80) en dat is nog legaal ook
                  in B zelfde weg mag je meestal 70, soms maar 50 !!!

Hierbij nogmaals bedankt Joeri voor het vertrouwen en de aankoop 😉 Deze morgen kwam ik binnen en zag een fax liggen. Die “bedrijfsleider” had beslist om iedereen een coyote cadeau te doen. Hij had er dus nog “een paar” nodig (35 stuks dus om juist te zijn 😯 ).

De coyote heeft al veel mensen een pak geld bespaard en rijbewijzen laten behouden. De mijne de zondagmorgen nog. Om 6.15 uur stonden ze in Putte (tegen Mechelen) te flisten en 500 meter verder de weg afgezet om te blazen. Ik was met de P op terugweg naar huis en reed dankzij de coyote mooi 70 km/uur, had braaf mijn gordel aan en moest NIET blazen :drink:

Heeft mijn madam ook proberen zeggen.

Mijn 2 antwoorden.
                      Das niet waar, ik rijd sowieso al soms snel…
                      En het is eigenlijk niet zo veilig als je dan snel rijdt om een deel van je aandacht naar de middenberm, pechstrook en bruggen te moeten laten gaan.

Het enige tegen argument had ik hier al gezegd, dat ik normaal “slechts” een 2 keer per jaar geflitst word dat de coyote dus niet rendabel zou zijn :)…

Ook daar was het antwoord van de aandacht bij de weg te houden ok 🙂

Zoals gezegd heb hem nog geen week, en ook zij vindt het ondertussen een goede koop geweest!

Anoniem

[quote=”plumber” post=87593]Het enige probleem is dat je -door de Coyote- onbewust sneller begint te rijden. Want je voelt je uiteraard “untouchable”…. :engeltje:[/quote]

Het argument van mijn Madam, dus ik :driver: nog altijd zonder 🙁

Dat kan wss te maken hebben met het feit dat je voorruitverwarming hebt, of het type voorruit. als je vertrekt even de coyote op de passagierszetel leggen, dichter bij het zijraam tot je satontvangst hebt…

ik riskeer het echt niet meer. Ben mij persoonlijk mogen gaan verantwoorden in Mechelen voor de politierechtbank. 81km/u waar 50km/u, wel dat je daar normaal 70km/u mocht maar ze dat net hadden aangepast (1dag) en daar natuurlijk een flitsauto hadden gezet. Was met mijn lotus en deftige klap mogen doen en auto gelukkig voor de hoorzitting verkocht (was leuk argument 😈 )

Dus hou me liever aan de snelheden, saai, kweet het maar ga liever op verlof voor dat bedrag dan het aan dirippo te geven.

Soms heeft mijn Coyote nogal moeite met het vinden van de satellieten als ik de auto start…
                              En dan stel je na een half uur vlammen vast dat je zonder Coyote aan het rijden bent…
                              Dan is het een schietgebedje doen en hopen dat je geen flitsers tegen gekomen bent :mrgreen:

en dan staat ge op maandagmorgen op de voorpagina van ons parochieblad : het belang…

titel : in munsterbilzen presteerde een chauffeur het om voorbij de flitser te vliegen aan 109 km per uur. 😈

was wel midden in de nacht, geen verkeer, …
                                rijbewijs kwijt en 40.000 frank boete 😥 😥

Ook als ze je van de autosnelweg plukken :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.