- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 januari 2012 om 23:37
Hey all,
Nogmaals de beste wensen!
Klein verhaal in deze kerstperiode:
Vorige week beslist om een coyote te kopen, dus zaterdag op het gemakje naar Tremelo gebold –
Audiotronics (vanuit Berlare) Jim had me donderdag nog gezegd dat ze zeker op stock zijn…Bleek zaterdag niet meeropbrengst stock …. omdat een bedrijfsleider de hele stock had gekocht voor zijn personeel als eindejaarsgeschenk, (zo wil ik ook een baas)
Jammer, maar toch 1 gekocht op bestelling dan, Jim zei dat ze woensdag zeker binnenkwamen en dat hij het ging sturen in postpakket .
Jim heeft dit gedaan, en donderdagochtend zat mijn coyote in de bus, met 5 maand gratis ABO…dus geluk bij een ongeluk…
Donderdag avond uitpakken en opladen en registreren.
Vrijdag direct mee in de auto op weg naar t werk geeft mooi de flitspalen aan, en de traject controle en de risico zones… Super…Nu dit is allemaal goed nieuws, dank je Jim!
Maar het wordt nog beter…
Die avond, vrijdagavond rijd ik nogal gehaast naar huis, en op een plaats waar ze normaal niet staan, was ik nogal goed aan het doorrijden…niet overdreven … Begint dat ding (voor de allereerste keer) over een mobiele radar… Ik vertraag tot 120 en wat blijkt, ja hoor er stond et 1 … Besparing: zeker 125 euro :-). )Zaterdag rond de middag moest ik van Drongen naar Ninove (was al te lang in Drongen blijven plakken) vertraag ik voor de flitspaal in Merelbeke die ik wist staan, de Coyote ook trouwens…
Daarna terug de gas erop… In Wetteren zegt de Coyote opnieuw dat er mobiele controle is…. En ja hoor, zeer goed verstopt met een “kaske” achter een vangrail… :relaxman: Dus weer ontsnapt. :respect2:
Coyote heeftme in de eerste 2 dagen 2 maal gered en zichzelf terugbetaald! :first:
JOEPIE :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.