Coyote mini plus

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote mini plus

• Maker
    Discussie
  • Vanmiddag mijn bestelde coyote mini plus ontvangen.
    Even opladen, installeren en uitproberen.
    Er zitten vele functies op.
    Heeft iemand ervaring hiermee?
    Gerbruikte altijd “flitsmeister” en dan gaf heel veel rust.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Heb niet de mini, maar de new coyote. In elk geval, Coyote is een must. Ik kan nu terug zoals het hoort naar de rijbaan en het verkeer kijken ipv naar de zijkanten van de weg om te zien waar de flispalen en oom agent verscholen zijn. Rij nu terug veel veiliger. Coyote gaat trouwens niet enkel om te hard rijden. Meermaals ook al goede meldingen gehad ivm files en obstakels op de weg !

Wim

[quote=”RS” post=153166]dagelijks de baan op

En hier ook van dattum, oa 51/50 – 72/70- 121/120 [/quote]

Maar voor die km overtreding 1 of 2 km te hard, krijg je geen bekeuring hoor. 😉
        Dat is de gecorrigeerde snelheid met verplichte aftrek.
        Dus minimaal 56 gereden in de BB kom, en op de snelweg boven de 130. :mrgreen:

Nu bij autowereld!!!!

1jaar autowereld(13 nummers)
          +coyote(winkelwaarde € 199)
          voor slechts € 145

@G-man de Iphone app Werkt als een trein , kan het echt aanraden na twee jaar gebruik .
            + is 49,99 voor 12 maand .

Mij geeft dat toestel een ongelooflijke rust.
              Ik rij veel relaxter en kan mijn ogen op de weg houden ipv angstvallig constant te zitten kijken hoe hard ik wel mag.
              Het fluiten (of piepen) bij een vaste camera werkt zodanig op de zenuwen dat je al veel sneller je snelheid aanpast gewoon om van dat lawaai vanaf te zijn.
              Hij geeft dan ook nog eens blokkades aan op autosnelwegen zodat je al op voorhand geinformeerd aan die blokkade toekomt.
              De Coyote is toppie :up:

[quote=”G-man” post=153152]iCoyote op je iPhone werkt naar het schijnt ook goed, iemand daar ervaring mee?[/quote]

Werkt prima, enkel batterij zeer snel leeg!
                En GRATIS op 1 iPhone als je het gewone abo hebt !
                Heb de “Nieuwe Coyote” en kan hem ook niet meer missen.
                Ben al lang niet meer geflitst.
                Ik vind het geen uitnodiging om “snel” te rijden, het is gewoon een heeeeeel pak ontspannender rijden ook al moet je nog steeds je ogen open houden!

S2

Alleen als je ervan uitgaat dat je dan geen enkele keer meer geflitst zou worden hé RS. En dat is niet noodzakelijk het geval. 😉

dagelijks de baan op, stad + snelweg, geen coyodingk (mag niet van de madam, k’ zou volgens haar nog sneller rijden dan…?)

En hier ook van dattum, oa 51/50 – 72/70- 121/120

2012 betaald 150 euro / 2013 betaald 172 euro
                    dus aankoop + abo = ik goedkoper 😉

PT

In 2012 zo’n 500 – 600 euro aan boetes bij elkaar gereden. Telkens 72 waar 70 mag, 54 waar 50 mag enz,…
                      In 2013, sinds aanschaf coyote, nog een enkele boete gekregen dus die 144 euro is spotgoedkoop !

PB

Ik gebruik al een 2- tal jaar nu de iPhone app, zeer tevreden van!
                        Gaat mee in elke auto die ik rij. :first:
                        Kostprijs 35€ als je tijdens een actie inschrijft en anders 50€/jaar d8 ik.

J

144 per jaar plus de aankoop van je toestel als je dat niet cadeau krijgt…

iCoyote op je iPhone werkt naar het schijnt ook goed, iemand daar ervaring mee?

Hallo,
                            Hier nog een gebruiker van het eerste uur in elke wagen.
                            144€ is inderdaad niet zo duur ivm. de boetes. :happydance: :happydance:

Hallo,
                              Ik heb geen enkele wagen zonder coyote… 🙂
                              Ben een gebruiker van het eerste uur en heb sinds nooit geen snelheidsbekeuring meer ontvangen.
                              144€ is eigenlijk “spotgoedkoop” ipv “duur”.
                              Immers, als je slechts 1 bekeuring uitspaart op 1 jaar heb je de centen dubbel en dwars terugverdiend!

S2

Heb al een jaar of 2 de mini Coyote plus, en ben er heel tevreden van.

Al vind ik persoonlijk het abonnement niet goedkoop. (144 Euro per jaar 🙁 )

En het geeft natuurlijk geen zekerheid, want ik kreeg toch ook al uitnodigingen voor het politiebal tijdens die 2 jaar gebruik.

De van mijn zoon gekregen coyote mini plus nog even gaan proberen.
                                  Even zoeken waar het gemonteerd kan worden op het dashbord.
                                  En dan maar hopen dat ik alle info ook ontvang.
                                  De vaste flitspalen herkent hij prima.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.