Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 280)
      • @ etieke : troost u ik heb dat privé ook niet. Op dat vlak ben ik nog van de oude stempel, genoeg cash in de zakken zitten 😳

euhm …… 🙄 ……. euhm ……….. ❓ ………euhm ……….. ja 😳

😈 😉 😆

“via kredietkaart maar ik heb toch al een paar mensen gehoord die dat weigeren te doen.”

ik heb zelfs geen kredietkaart ,
            ben ik nu een (a)sociaal geval 8) 8)

Een vraag die regelmatig wordt gesteld. Blijkbaar zijn overschrijvingen in België te moeilijk te verwerken ❓ Momenteel dus enkel via kredietkaart maar ik heb toch al een paar mensen gehoord die dat weigeren te doen. Even bankinstelling spelen dan ❗

917 schrijft:

Iemand een idee hoe je het abonnement kunt verlengen door betaling met overschrijving?
                Bij de betaalopties staan alleen kredietkaarten.

Groeten, Frank.

Frank, ik heb vorig jaar hetzelfde voorgehad en heb toen even een e-mail gestuurd naar Coyote via hun website. Zij bezorgen je dan een IBAN nummer want de betaling gebeurd naar Frankrijk. Laat je factureren op je bedrijf dan betaal je geen BTW.

917

Iemand een idee hoe je het abonnement kunt verlengen door betaling met overschrijving?
                  Bij de betaalopties staan alleen kredietkaarten.

Groeten, Frank.

rjf

Gaan ze de boete zeker seponeren hahaha 😆

Lol 😆
                      Een verhaaltje van hierboven even anders verteld klinkt dan :
                      “Ik was zo’n 40/uur te hard aan’t rijden, en ik was aan ‘t bellen en daarmee had ik mijn radarverklikker niet gezien” 8)

😆 😆 😆

Te koop : goed werkende tweedehands coyote met lichte krassen op. Uit wagen gesmeten 😆

Ik heb al een paar keren gemerkt dat de coyote begon te piepen als ik aan een vaste flitspaal kwam. Flitspalen die ik regelmatig passeer maar door in gesprek te zijn gewoon niet aandachtig genoeg. Moest de coyote niet verwittigd hebben was het al een paar keren prijs geweest. Daarom alle waarschuwingen op maximum geluid 😉
                          Vorig week donderdagnacht had ik bijna de hoofdvogel afgeschoten. In Mechelen stonden ze te flitsen. Oef de coyote stond aan en verwittigde goed op tijd, ondanks er maar een paar gebruikers aanwezig waren 😀

volledig just en daarom zet ik het signaal niet af
                            gewoon door verstrooing
                            soms zou je dat spul door het raam smijten maar is toch handig op sommige momenten
                            dus als je er een ziet liggen op straat tis de mijnen 😆

die van mij maakt ook enkel lawaai als er een mobiele staat.
                              Alleen heb ik me vandaag op terugweg van Knokke in Damme toch weer laten vangen…
                              Vaste flitspaal, kom daar alle weken, weet dat je daar maar 90 mag… aan het bellen… coyote aan het flikkeren en ik wakker door de flits…
                              coyote gaf 128 dus vrees ervoor want dit is 38 te snel, op snelheidsmeter gaf zelfs 135 aan.
                              Dus toch blijven opletten ook met coyote

Pascal4s schrijft:

Die van mij maakt alleen van zijn oren als er een mobiele flitser gemeld wordt en als ik een flitspaal nader aan te hoge snelheid …

is van mij ook zo, maar dan nog piept hij altijd als ik een flitspaal nader haha 😉

nee, de mijne staat nog standaard ingesteld, lekker luid en veel piepen dus want in men Jetta staat de radio altijd luid en de Porsche brult redelijk dus hoor ik het anders niet… 😀

De meldingen en geluiden zijn 100% naar uw wensen in te stellen.
                                  Die van mij maakt alleen van zijn oren als er een mobiele flitser gemeld wordt en als ik een flitspaal nader aan te hoge snelheid …

je kan op de site van coyote veel aanpassen aan u lawaaimakertje
                                    gewoon terug inloggen en dan kun je mits een beetje zoekwerk het lawaai veranderen

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.