Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Coyote radarverklikker.
- Dit onderwerp bevat 280 reacties, 43 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door
sonar.
-
MakerDiscussie
-
5 juli 2010 om 10:35
Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.Link: filmpje
Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …Groeten, Frank.
-
MakerDiscussie
-
funny schrijft:
.Kunnen we volgend jaar met het uitsparen van onze boetes naar Porsche paradise days in saint tropez gaan .
Sounds like a plan 8)
Anoniem28 september 2010 om 01:56Wil bij deze ook nog even reageren .
Heb nooit de bedoeling gehad om deze topic te verpesten .Om eerlijk te zijn iedereen op dit forum heeft respect voor iedereen .Er wordt een mening geventileerd en er komt een reactie op .Ik heb enige tijd niet gereageerd omdat ik absoluut niet de wijsheid in pacht heb en mijn reactie was zoals ik het op dat moment aanvoelde .Een forum is een plaats waar je over een gemeenschappelijk onderwerp kan praten ,discusieren en ook een eigen mening kan en mag hebben .
Porsche is toch zo verslavend ,geniet er elke keer van als ik iets hoor of bijleer van ONS merk .
Als elk forumlid nu eens een Coyote koopt dan hebben we opeens 5000 extra gebruikers .Kunnen we volgend jaar met het uitsparen van onze boetes naar Porsche paradise days in saint tropez gaan .Is een reclamepaneel langs de snelweg ter hoogte van Beringen .
Is van Essec 😉Telkens ik van Hasselt kom zie ik die reclame langs de E313 staan: “Net geflitst, koop een ….” De eerste keer dacht ik van ja ik heb het zitten 🙁 . De tekst komt namelijk in 2 stukken, en met een vermoeide kop dacht ik van ja, nu melden ze het ook al 500m verder dat je erbij bent 😳 . Was al wel heel laat op de avond (ochtend) 😉 .
Azo mushroom waart gij die het topic het afsloot terwijl ik juist een reactie aan het ingeven was 👿 😉 (maar voor te lachen zélle). Hat gaat idd. over belachelijk kleine bedragen en als iedereen ermee akkoord is wil ik die actie nog steeds verder zo doen, mij niet gelaten. Want euh … percentage hier aan medeforummers verkocht t.o.v. de winkel is 3, misschien 4% dus zoals mushroom zegt we gaan er geen boterham minder voor eten.
Maar wat ik gisteren ook wou vermelden : ik leg soms verkoopprijzen van goedverkopende producten heel laag, soms tot bijna tegen aankoopprijs en dit tot grote ergernis van sommige concullega’s (zelfs in Torhout en grens Nederland blijken ze er last van te hebben 😕 🙄 ). Is een soort “lokker”. Mensen komen dat kopen, zien nog een GPS die ze wel willen, de zoon of dochter ziet juist haar lievelings-GSM en zaagt tot ze die mag kopen en als het meevalt snel nog een abonnementje erbij om te telefoneren.
Funny reageerde misschien iets anders dan anderen maar blijft een forum. Het gaat er hier nog volwassen en ordelijk aan toe. Diegenen die het hem kwalijk nemen moeten maar denken “beginnersfout” 😆 (Funny proficiat met de aankoop, zal elders wel vermeld worden 😉 )
Verder over coyote : er zouden ondertussen al meer dan 90000 gebruikers in België zijn. Je merkt ook dat je meer en meer gebruikers in de buurt krijgt. Ook meer juiste meldingen. Dus wie veel boetes bijeen sprokkelt > coyote helpt al een groot deel verdwijnen 💡
Anoniem24 september 2010 om 23:55Om terug on topic te komen: heb de mijne nu een dikke 2 maanden en ongeveer 5000 km mee gereden. Al één mobiele tegengekomen op snelweg: was aangekondigd op Q-Music (oei…ik hoop dat dit niet aanzien wordt als sluikreclame 😈 ), en de Coyote heeft hem effectief op de exacte plaats gemeld (alleen het merk en kleur van wagen zegt hij er nog niet bij 😀 ). Voor het overige heb ik al enkele ‘fake’ meldingen gekregen (zowat 1 per 2 weken). Ook is het handig dat de vast flitspalen worden aangekondigd.
Qua plaatsing is het systeem met het magneetje leuk: ik heb er in elke wagen eentje geplakt dus de coyote kan overal mee. In de 996 staat hij in het midden van het dashboard, achter het stuur, pal boven de LED display met de snelheid (die display heb ik met de Coyote toch niet meer nodig 😆 ).
Dus ter conclusie, ik denk dat ik mijn abo zal hernieuwen.Wij hebben niemand maar ook niemand een reprimande gegeven voor verkeerde reclame.
Daarom hebben we ook de post van Audiotronics niet verwijderd van zijn aanbieding. 💡
Was voor mij eerder een reactie op funny, en heb dat ook zo verklaard/uitgelegd van de reclame.Om terug te komen op de sponsoring, denk ik dat we hier vrij met omgaan gezien andere bedrijven die hier wel eens iets posten.
Ik zelf ga er van uit, als het forum daar met opleeft of nuttig is, zie ik graag wel eens iets door de vingers, of moet door het opperhoofd op het matje geroepen worden.Sommige zullen het wel weten van mijn draadje over de restauratie van mijn cabrio op het Nederlandse forum, maar daar was het zo erg dat mods een PB kregen dat ik sluikreclame maakte voor onze zoon zijn bedrijf, en dit info draadje voor mede forummers compleet gewist is.
Voor mij was het puur informatief om anderen er op attent te maken waar ze op moesten letten bij aanschaf van een oudere Porsche.Dus jammer dat Audiotronics zich heeft terug getrokken, en hoop dat hij zijn mening herziet.
Dit draadje eventjes “on hold” gezet 8)
Hier is niks aan de hand. We hebben hier 2 handelaars die het spel volgens de regels spelen, alleen wil “de meute” goedkoop gediend zijn 😉
Noch audiotronics, noch RSR gaan een boterham minder moeten eten.
Beiden gaven uit liefde voor het merk Porsche en dit forum een korting, audiotronics was eerst en RSR weet – voor zover we weten – misschien zelfs niets af van het aanbod van audiotronics. RSR heeft toen zijn aanbod gedaan en audiotronics heeft zich edelmoedig teruggetrokken.Het gaat hier om bedragen van 5 a 10 Euro, niet echt de moeite waard om een potje over te bakkeleien zeker ? 😉
Vanavond zet ik (of een andere mod) deze wel weer open, kan er verder gepraat worden over de Coyote…
Audiotronics schrijft:
Als RSR als medesponsor coyotes aanbiedt vind ik zelf dat dit zijn exclusiviteit van het forum mag of moet zijn.
Met alle respect: bullshit. Monopolies daar wint niemand bij… 👿
ik volg daar Koen in.
🙁Ik vind het een beetje verkeerd dat omdat een forum sponsor iets in reclame kan (en mag) aanbieden dat andere aanbiedingen voor forumleden komen te vervallen…
Ik begrijp wel dat het een dunne lijn is den dat niemand ermee gebaat is om openlijk tegen elkaar te gaan concureren wie aan de laagste prijs kan verkopen (behalve mss de kopers)
Maar als er eerst iets gezegd wordt en een forum sponsor kan er niet onder gaan, dat wil automatisch zeggen dat die ‘voorwaarde’ gestopt wordt…
lijkt mij op de truken die het BIPT toepast op Proximus, Base en Mobistar…
sommige kunnen lager verkopen maar mogen niet van het BIPT, en andere mogen wel.
Als dit dan eerlijke concurentie is…Okee, een forum heeft sponsors nodig.
Maar ik denk dat dit een verkeerd signaal is.
Als RSR eerst met zijn prijs was en toen kwam er een lagere dan zou ik zeggen dat de bal bij RSR ligt om er op te reageren door ofwel ook prijs te verlagen of zijn ‘sponsoring’ in te roepen en zeggen dat je geen commerciele aanbieden mag doen.
maar hier is het omgekeerd. De forum sponsor kan blijkbaar niet aan de eerder geposte lage prijs. dus hij post een hogere achteraf. en de lage moet dan maar wijken. (en ik zeg hier niet dat RSR dat afdwingt hee!!) vrije markt economie?
Audiotronics schrijft:
De aanbiedingen of mogelijke samenaankoop komen dan hierbij ook te vervallen. Voor toekomstige aankopen refereer ik naar RSR ❗
😥
Euh voor het uit de hand loopt : RSR is medesponsor van dit forum en ik volg daarbij de moderators in. Het spel eerlijk spelen is nog altijd het mooiste en zeker naar mensen die hun centen in dit forum steken, waardoor deels dit forum mogelijk is.
Op andere fora hebben klanten van mij veel reclame gemaakt, de zogenoemde SPAM reclame zeggen ze soms. Dit tot vrij veel ellende hier tot zelfs zware dreigementen naar mezelf toe en politie aan mijn deur. Opeenvolgende controles van de F.O.D. en de BTW hebben er zeker ook iets mee te maken. Zo erg dat ik onlangs de inbreuken door een deurwaarder heb laten vastleggen en de beheerder en de desbetreffende moderator van dat forum gaan gedagvaard worden voor laster en eerroof. Ik kan moeilijk elke klant een document laten tekenen dat hij nergens waar ook op het internet de winkelnaam gaat vermelden.
Maar dit forum vind ik nog altijd bij de beteren waar ik toch al wat mensen met dezelfde passie heb leren kennen. Ik weet dat funny het goed bedoelt en respecteer zijn mening maar ik volg de regels van het forum. Als RSR als medesponsor coyotes aanbiedt vind ik zelf dat dit zijn exclusiviteit van het forum mag of moet zijn. De aanbiedingen of mogelijke samenaankoop komen dan hierbij ook te vervallen. Voor toekomstige aankopen refereer ik naar RSR ❗
@Funny, RSR is ook medesponsor van het forum, dus mag reclame maken voor zijn bedrijf, is iets anders als een buiten staander die hier even zijn waar wil slijten.
Plus dat hij ze aanprijst enkel voor forumleden, dus zie daar geen verkeerde reclame in, mits het iets anders omschreven zou kunnen zijn. 😉
Anoniem23 september 2010 om 00:05Hallo Rsr ,heb hier niets te zeggen gezien mijn miniem aantal post .
Lees al enige tijd mee zowel hier als op forum.nl
Op Nl zouden ze vrank en vrij zeggen: een aanbieding hoort ergens anders thuis zoals in te koop of marktplaats .
Sedert enkele dagen gebruik ik de Coyote en HET WERKT .
Met hoe meer we zijn hoe perfomanter het systeem zal worden en misschien zal de abonnementsprijs dan nog iets kunnen dalen (alhoewel dit niet overdreven is ).Zoals in alles we kunnen geld uitgeven aan dit of deze luxe maar dan gaan we vitten over een prijs die we moeten betalen .
Een verzekering kost ons geld maar wat als we ze nodig hebben dan willen alle klanten het onderste uit de kan (ervaring door mijn beroep ).
In de vorige posts werd gevraagd om een samenaankoop te doen en zo tegen een bepaalde prijs een coyote te kopen is mijn inziens nog iets anders dan te posten: reclame, nu tegen die prijs .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.