Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 280)
      • Vlug een Coyote gaan kopen en het probleem is van de baan!

rjf

Enkele dagen geleden stond nog een artikel in de krant hoeveel extra flitspalen er gingen geinstalleerd worden de volgende jaren. Meerderheid in prov Antwerpen of wat had je gedacht 👿

het is in ieder geval “grappig” om vast te stellen dat ook bij de politie nu meer en meer mensen het nut en de logica van sommige flitspalen openlijk in twijfel durven stellen, en toegeven dat ze op sommige plaatsen eerder zelfs geleid hebben tot ongelukken. Doe me denken aan drie grafieken die Top Gear jaren gelden al toonde: de grafieken/curven met het aantal flitscamera’s en de opbrengsten ervan gingen op 10 jaar tijd stijl de hoogte in, die van het aantal ongelukken per jaar was een geheel vlakke curve. Dus effect op de werkelijk verkeersveiligheid…???

William : even kabeltje bijleggen van bijvoorbeeld sigarettenaansteker met op het uiteinde een vrouwelijke sigaretteplug. Dat kun je dan bijvoorbeeld onder het dashboard vastmaken of zo. Als ge dat wilt laten doen laat ge maar iets weten, doen we dat hier snel voor de deur 😉

Dat de coyote een succsesverhaal is wordt wel duidelijk! Vertegenwoordigster van een distributeur wist eergisteren te vertellen dat ze met een backorder van meer dan 3000 stuks zaten 😯 (is maar één disctributeur van de zovelen).

Anoniem

Ik heb er recent ook eentje.
                Nu wil ik hem graag een vaste voeding geven.
                Ik heb een vriend die een draagbare gps oplaad via een ingebouwde lader met mini usb stekker, is ingebouwd bij een officiële bmw dealer.. Weet iemand hier waar ik dat kan kopen?

Zelfde voor mij, sinds ik de Coyote heb rij ik (nog) rapper 😥
                  De Coyote heeft me gisteren nog gered op de autosnelweg A8 Halle-Doornik…

Had ik niet verwittigd geweest had ik prijs gehad 😆

Heb mijn coyote nu sinds begin juli in gebruik.
                    meldingen helpen, sindsdien geen foto’s meer laten maken wat toch al besparing is.
                    Rij 80.000 km per jaar en in mijn boekhouding van vorig jaar vond ik voor ongeveer 700 euro snelheidsboetes.
                    Alleen merk ik dat je nog sneller gaat rijden, heb dan ook iets meer schrik voor de anonieme voertuigen…
                    Vroeger bleef ik meestal onder de 160 nu gaat het meestal rapper.

Lou

Blijft gelijk, je betaalt je abo vooraf.

vraagske, jullie gaan dat zeker weten…

het abo kost 12 euro/maand.

maar wat als ik in het buitenland rij moet ik dan meer betalen om meldingen te krijgen of te sturen? (het is tenslotte met GSM technology dat er gecommuniceerd wordt…)
                        of blijft dat allemaal gelijk

Ik heb vorige maand 3 boetes in men bus gekregen dus snel ook een coyote aangeschaft, tot nu toe heeft het me toch nog niet van extremen gered, maar zelfs voor de vaste camera’s is het handig, ik kom vaak op plaatsen waar ik maar 1x passeer (ben vertegenwoordiger) en dan is zo’n ding best handig, + de mobiele staan er ook vaak in dus dit ding verdient zichtzelf snel terug hoor 😆

in men porsche heb ik hem gewoon linnksboven men spiegel gekleefd in die zwarte zone, discreet, ik zie genoeg en hij heeft alle ontvangst die hij nodig heeft. Hopelijk mogen we dit ding nog lang nuttigen!

dat noemen ze een minnelijke schikking… 😉

zit op dit moment met mijne v2 in italie
                              door zwitserland uit heeft hij geen gegevens van de toegestane snelheden
                              er zitten wil altijd wel enkele gebruikers voor je maar heb geen enkele melding gehad
                              in italie ook geen gegevens maar hij geeft wel feilloos alle vaste flitstoestellen aan,
                              en tot mijn grote verbazing ook de stukken met trajectmeting.
                              waar ze begint ,hoeveel je gem mag rijden en na de meting of je int rood zit ja of nee.
                              in frankrijk werkt ie ook perfect .
                              helaas wel geflitst rond straatsburg, mijn vrouw reed op dat moment en die keek niet naar dat ding ,het geluid moest ik al thuis afzetten want ,da stoort 👿 👿
                              nu maar afwachten of ze aankomt ,vorig jaar ook twee keer geknoept maar nooit boete ontvangen.
                              we zien wel.
                              tgaat in elk geval van hare pree af .
                              of in natura betalen 😆 😆 😆 😆 😆

Dito hier

ja ik weet het
                                  vroeger trok ik mij er ook niks van aan tot je der eentje hebt rondlopen die papaaaa roept , dat veranderd veel .

@ etieke : Dat is iets waar we beter niet aan denken (zou eigenlijk wel moeten maar slik … ik mag er niet aan denken). 10 jaar geleden zou ik er een straffe uitspraak op gedaan hebben maar met het ouder worden en zelf kinderen hebben 😕

Zelf woon ik op een vrij drukke weg waar ze vlot het gaspedaal induwen (je mag 70 km/uur maar denk dat velen daar vlot +120 km/uur doen). Kans op controle is daar dan ook nihil (op 14 jaar nog nooit gezien). Een paar maanden geleden hadden we vergeten de elektrische poort aan straat toe te doen en de kleinste was in de tuin aan het spelen. Op een moment onvindbaar. Toen we zagen dat de straatpoort nog open stond was het even een reactie van SH…T 😯 We waren dus opgelucht toen bleek dat hij zich onder een tuinbank had verstopt 😀 Gewoon even om aan te tonen dat het snel kan gebeuren.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.