Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 280)
      • reys schrijft:

Geeft iedereen nu zo’n “verklikspel” gekocht of heeft niemand die nog nodig?

@ audiotronics: zaterdag heb ik een klantenbezoek te Lier, bij vroege afhandeling kom ik langs.
        Tot hoe laat kan dat, en heb je nog van die dingen liggen?

Late reactie maar zaterdags van 10 tot 16 uur open. Ik had er nog drie liggen, nu nog éne. Maar leveringen zijn geen probleem meer (hard genoeg van uw oren maken bij de leverancier helpt 😆 )

En gisterennamiddag heb ik mijn toestel weer terug verdiend. Zat op de Haachtsesteenweg richting Brussel en was al wat laat om bij een klant te zijn. Gelukkig verwittigde de coyote dat ze langs de kant stonden te flitsen.

Een collega heeft er voor mij al eentje meegebracht.
          Bevindingen :
          -Soms zijn er *meer* scouts dan mogelijk in je buurt. Ik reed van de autosnelweg in Roeselare en ik had ineens 99 (!) scouts voor me rijden. Dat *kan* niet.
          -Hij geeft op mijn dagelijks traject ook een vaste camera aan die er niet staat.
          -Gisteren passeerde ik op de E17 thv Gent waar al die flitspalen staan en richting Kortrijk gaf hij correct aan dat er flitspalen stonden en deed hij zelfs een trajectmeting, maar op de terugweg zei hij *niets*, had ik ze daar niet weten staan ik was 2x geflitst.
          Voor de rest doet dat ding precies wat hij moet doen en geeft mij persoonlijk wel een gevoel van “ik moet niet meer op de flitspalen letten, hij doet’t wel voor mij”.

Ahja doffis wel, maar ik ga voor de voordelige groepsprijs van 10 man :p
            Ben mijn pa en vrienden ook aan het overtuigen

Anoniem

Geeft iedereen nu zo’n “verklikspel” gekocht of heeft niemand die nog nodig?

@ audiotronics: zaterdag heb ik een klantenbezoek te Lier, bij vroege afhandeling kom ik langs.
              Tot hoe laat kan dat, en heb je nog van die dingen liggen?

917

Ja, we beginnen oud te worden. Vroeger een fervent Stubru luisteraar, nu Joe en Nostalgie. 😳
                Die chrono weet ik zelfs al niet meer hoe die werkt (weer een teken van ouderdom).
                Gebruik alleen de sport-knop en de launch control.

Mij stoort het kastje totaal niet, maar hier blijft het wel bij. Geen andere troep in mijn kar.
                Gisteren de eerste mobiele flitsmelding gehad. Ben er speciaal een afrit verder voor afgereden (weer die leeftijd) om te zien of het klopte. En inderdaad, ze stonden er.
                Dat ding werkt dus echt. 😉

Groeten, Frank.

Anoniem

Dat is wat ik bedoel, wil ik in geen geval 👿
                  Zijn er andere oplossingen?
                  (vandaag terug geluk gehad, allè hopelijk allemaal gezien die kodak’s)

917 schrijft:
                  [quote]

nog nen “oldtimer” Joe FM 😉
                  ook opgemerkt: bij mij zijn de chronocijferkes “00:00” verlicht tijdens het rijden, hebben ze bij het laatste onderhoud aangezet, was niet actief???
                  en nog: oliedruk, niet een beetje te laag?

Wim

Optie uitzetten, zoals ik dit nu volgende week met de vakantie ga doen als ik door die landen ga.

wat moet je dan doen als in je auto een vast ingebouwde GPS toch flitspalen aangeeft?

Wim

porsche schrijft:

Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zijn altijd al verboden geweest (dus niet inmiddels)

Is ook zo wat je schrijft, en in Zwitserland is het zo erg dat je zelfs op de navigatie geen melding mag hebben of krijgen van vaste/mobiele fliters op het scherm. 💡

911_NL schrijft:

De Coyote is (inmiddels) verboden in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland..
                          … en voor zover ik weet wordt er gesproken over ‘n verbod in Frankrijk 🙄
                          .. mss dat er om die reden zaken zijn die ze niet meer op voorraad nemen 💡

Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zijn altijd al verboden geweest (dus niet inmiddels)

Frankrijk is prietpraat want daar ligt de oorsprong van de Coyotte en heeft men het van in het begin aangemoedigd, daar zijn dan ook de meeste gebruikers, sinds 1 juli 510.000 gebruikers.

Informeer je eerst goed alvorens geinteresseerden op het verkeerde been te zetten.

Belgen en Fransen zijn de grootste fans van de Coyote. Maar ook in Groot-Brittannië, Nederland, Luxemburg en Tsjechië ontdekken ze tegenwoordig de Coyote. Spanje en Portugal volgen binnenkort. Het verbod in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland wordt er momenteel aangevochten omdat het een inbreuk vormt op de vrijheid om informatie uit te wisselen.

Nogmaals op http://www.coyotesystems.be vindt je alle nuttige informatie.

Deze week is alles overgezet naar een andere server en helaas is de backup “verloren” gegaan 👿 Dus nu moet eerst een volledig nieuwe pagina aangemaakt worden en ze moet gepubliceerd geraken. Daarna stilaan alles terug opbouwen. Ik ken er zelf niets van maar ben al gelukkig dat de mails terug werken 😀 Hopelijk na het weekend alles terug in orde 😉

Is er een site van audiotronics? want het be domein staat te koop…

Audiotronics schrijft:

149 euro is de prijs van de v1, 199 euro is voor de v2.

Okey Thx voor de info, voeg mij dan ook maar toe aan het lijstje van Coyote wensers 🙂

De Coyote is (inmiddels) verboden in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland..

… en voor zover ik weet wordt er gesproken over ‘n verbod in Frankrijk 🙄

.. mss dat er om die reden zaken zijn die ze niet meer op voorraad nemen 💡

Er is toch geen enkel probleem om te bestellen ❓

Audi dealers – voorradig
                                    BMW dealers – voorradig
                                    Porsche Antwerpen – voorradig
                                    Ferrari Latem – voorradig
                                    Lotus Antwerpen – voorradig
                                    Peugeot – voorradig
                                    Auto 5 Antwerpen – voorradig
                                    Autovak – voorradig
                                    Carrefour – voorradig
                                    Fnac – voorradig
                                    Kreffel – voorradig
                                    Media Markt – voorradig
                                    Makro – voorradig

enz….

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.