Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 280)
      • 149 euro is de prijs van de v1, 199 euro is voor de v2.

[i]Alleen leveringstermijnen? Waar ik me in erger (alhoewel nu ook al niet meer) zijn dat de distributeurs minder en minder op voorraad hebben. Bij een grote Belgische disctributeur al meer dan één maand aan het wachten op … één luidspreker 🙄 Ik moest er twee hebben en ze hadden er één op voorraad. Dus ik bestel een tweede bij. Wat komt er (toch beloofd) volgende week binnen bij de distributeur : één extra luidspreker (ben ik hun enige klant 😆 ). Hun uitleg : bestelt er dan ineens een tiental en legt die op voorraad. Waarvoor dient een distributeur dan nog ❓

Een Franse fabrikant van dure luidsprekers levert nu zelfs rechtstreeks hier. De Belgische distributeur is niet meer nodig en nu is het zelfs nog goedkoper in aankoop 😉 En dan maar reclame rond sturen over zijn producten 😆

Meer en meer disctributeurs gebruiken het principe : gij bestelt en dan bestellen wij pas de goederen. Van een week tot drie ( ❗ ) maanden later krijgt ge uw goederen en via domiciliëring is het dezelfde dag nog van uw rekening. Is er iets stuk dan is het bij veel distributeurs “zelf opsturen op eigen kosten” :evil:[/i]

Maar we wijken af. De eerste drie maanden is de v1 en v2 dus gratis te gebruiken (als test), daarna abonneren. Bij de v2 zit nu nog wel een extra bon met code bij om één maand extra gratis te kunnen testen (bij de v2 weet ik het niet, volg deze niet).

ik dacht voor een abonnement 250 euro betaald te hebben voor 2 jaar en het was 144 euro voor 1 jaar
          op de coyote 1 kan je zien hoe lang je abonnement nog loopt via het kiesscherm

Nadat ik vorige 3 weken, elke week 1 boete heb binnengehaald wil ik er ook wel 1.
            Hoeveel maanden abbo zit erbij bij die forumprijs die ik hier lees?
            Op de site zie ik 149 incl 3 maanden abbo.

Dat is idd. een vrij goed plek.

Enige probleem nu is dat coyote de verkoop van de V2 onderschat heeft, massa’s backorders. Zelfs de accessoires zoals de magneten en extra laders, alles backorder 😥

917

Ik heb de mijne met de magneet geinstalleerd. Ben zelf ook niet zo voor plakwerk in de wagen maar de magneet is zo klein dat ze echt niet stoort.

Groeten, Frank.

porsche schrijft:
                  Magneet is klein en valt niet op, vind ik de beste oplossing en laat zich moeiteloos terug verwijderen.

Wat betreft de batterij, het boekje geeft inderdaad 12 uur aan maar in de parktijk is het maar 6 à 7 uur max. Er is een oplader voor in de auto bijgevoegd maar die is niet praktisch daarom gebruik ik een BT oplader.

etieke schrijft:
                  vier uur max dan ben jem terug aant opladen
                  das nog iets waar ze aan moeten werken

Ik heb mijn V1 al dikwijls gebruikt tijdens mijn verlof en 6 à 7 uur is geen enkel probleem.
                  Veel hangt af van type en instellingen. Een V2 met kleur en gesproken stem gaat vermoedelijk maar 4 uur mee. Je kan de stem uitschakelen en alleen op geluid werken, is veel handiger.

Stem navigatie, stem Coyotte, op de duur allemaal te druk hé. 😉
                  Er moet ook nog gereden worden …..

Dank u 😉

Wim

Audiotronics schrijft:

In aantallen : vanaf 5 stuks > 179 euro en vanaf 10 stuks > 169 euro
                      (oeps reclame, als het niet mag moderators > verwijderen aub)

Als het in belang is voor de forummers en tegen de staat, zullen we het deze keer door de vingers zien, en passen we artikel 5 toe. 😉

Deze middag een 997 turbo zien staan op de parking aan de Quick.
                        Keek eventjes naar binnen en wat zag ik … een Coyote V2.
                        Hij was op het dashboard geplakt, aan de rechterkant (waar het contact slot NIET zit 😆 ).

Ik denk wel dat dat een zeer goede plaats is om hem te plaatsen… enkel zal je dan toch wel iets moeten plakken of vijzen op die plaats 🙄

porsche schrijft:

[quote]In geen geval plak ik of vijs ik iets zichtbaars op mijn dashboard of ruit, kan het anders? wat met het opladen? hoelang gaat zo’n spel eigenlijk mee?

Magneet is klein en valt niet op, vind ik de beste oplossing en laat zich moeiteloos terug verwijderen.

Wat betreft de batterij, het boekje geeft inderdaad 12 uur aan maar in de parktijk is het maar 6 à 7 uur max. Er is een oplader voor in de auto bijgevoegd maar die is niet praktisch daarom gebruik ik een BT oplader.[/quote]

vier uur max dan ben jem terug aant opladen
                          das nog iets waar ze aan moeten werken

Voor mij is dat geen reclame; de vraag kwam initieel van mij.
                            Voor mij kan het dus maar ik ben geen moderator 😆

Komaan mannen, wie wil er nog één?

Plumber

Idd. die 12 uren is zoals een GSM die 240 uren standby is zonder op te laden 😆 Puur theoretisch dus. Ik schat tussen de 3-4 uren werkend zonder op te laden. Je kunt die kabel wel wat gaan wegwerken maar zoals plumber zegt “de wagen gaat vol met bakskes hangen”.

Wat mij het meeste ergert is dat je dat altijd moet opzetten en je zit er toch wat mee in gedachten tijdens het rijden. Maar ligt misschien aan mij, ben nogal lui ingesteld (zelfs schakelen is er soms teveel aan 😳 ).

Als je een V2 nieuw uit de verpakking neemt staat die ingesteld dat die na 5 minuten terug uit gaat. Dat is iets waar de meesten mee terug komen (mijnheer dat werkt niet want die valt constant uit 😆 ). Dus eerste werk is “spelen maar met die coyote” 😉

In aantallen : vanaf 5 stuks > 179 euro en vanaf 10 stuks > 169 euro
                              (oeps reclame, als het niet mag moderators > verwijderen aub)

Wat is een BT oplader?
                                Bluetooth? Dus draadloos opladen?? 😆 😆
                                Dat moet ik ook hebben 😆 😆

Plumber

In geen geval plak ik of vijs ik iets zichtbaars op mijn dashboard of ruit, kan het anders? wat met het opladen? hoelang gaat zo’n spel eigenlijk mee?

Wat betreft de batterij, het boekje geeft inderdaad 12 uur aan maar in de parktijk is het maar 6 à 7 uur max. Er is een oplader voor in de auto bijgevoegd maar die is niet praktisch daarom gebruik ik een BT oplader.

Hey JP,

Volgens de website gaat dat bakske 12 uur mee zonder op te laden, valt dus best mee.

Ook ik wil niks vijzen of plakken, heb daar een hekel aan.
                                    Heb eens in de Flat6 gezien dat dat spul perfect past in de bekerhouder van de 997.
                                    Is waarschijnlijk dus een ideale oplossing ❓

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.