Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

10 reacties aan het bekijken - 271 tot 280 (van in totaal 280)
      • Ik heb goede ervaringen met de Coyote – en zie over het afgelopen jaar de community groeien 😀

Ik heb extra coyote houders gekocht – en deze in elke Porsche net boven de binnenspiegel tegen de voorruit geplakt – werkt goed en valt niet in het oog voor `n eventuele bijdehendte agent 😉

Maar … als je `n I-Phone hebt … er is `n gratis APP die hetzelfde doet … gok alleen dat daar nog minder gebruikers van zijn 🙄

917

En de plaats in het voertuig? Is het GPS signaal sterk genoeg voor plaatsing op het dashboard of moet je die tegen de voorruit plakken?

Alvast bedankt voor de reakties. Frank.

reys schrijft:

Wil ook tot aanschaf overgaan (dagelijks de baan op) maar mag niet van ‘t vrouwke… 🙁 … ” tragerder rijden , dan heb je dat ding niet nodig ” !?!?!?

Klopt wel ergens, alhoewel 😈

Het blijft toch een zeer nuttig toestel en voor amper 11 euro per maand krijg je veel terug.

De Mini Coyote waarschuwt u voor mobiele radars die de afgelopen 3 uur in de buurt gemeld werden. Met een druk op de toets kunt u de positie van radars in de twee rijrichtingen melden. De database van vaste radars van mini Coyote wordt permanent en automatisch ge-updatet zonder dat je iets moet doen.
            Het systeem waarschuwt u ook wanneer u in de buurt komt van een risicozone waar onze gebruikers de voorbije 3 maanden mobiele radars gemeld hebben.
            Bij het naderen van een radar of een risicozone, geeft het systeem de maximum toegelaten snelheid weer.
            Het waarschuwt u wanneer u de maximum toegelaten snelheid overschrijdt.
            Op autosnelwegen en nationale wegen geeft mini Coyote het aantal gebruikers weer die het afgelopen halfuur op die plek zijn voorbijgereden.
            Het geeft u ook de afstand tussen u en de Coyote-gebruiker net voor u.

Anoniem

Wil ook tot aanschaf overgaan (dagelijks de baan op) maar mag niet van ‘t vrouwke… 🙁 … ” tragerder rijden , dan heb je dat ding niet nodig ” !?!?!?

Klopt wel ergens, alhoewel 😈

etieke schrijft:

wat is v2 ?

Coyote V2 is gewoon de nieuwe versie met kleurenscherm.

Hier op dit forum is al een zéér uitgebreide topic over de Coyote, even zoeken.
                Gebruik hem zelf al bijna 2 jaar en willen hem niet meer missen.

En de website http://www.coyotesystems.be/nl/

wat is v2 ?

Ik heb me vanmorgen de Coyote V2 aangeschaft 8)

heeft mij al enkele(meer dan enkele) euros bespaart ,ik denk dat ik het toestelletje al terugverdiend heb alhoewel ik em nog maar een maand heb 😳 😳 😳
                      plaasting is 2 keer niks
                      voor het kleurenscherm betaal je 199 € met 4 maanden abo
                      doen zou ik zegge

hoi,

zelf ben ik zeer te spreken over de werking van de coyotte, heb deze zelf al in het bezit sinds december vorig jaar. Als je idd verkenners voor je hebt(zie je op het toestel)dan mag je er behoorlijk zeker van zijn geen verassingen tegen te komen.

mvg

Lou

Gewoon doen, heeft mij al wat bespaard.

Dit is ook een leuke: http://www.gpsinforad.com/prodinfo_nl.php?pn=K1

Ga ik misschien ook maar aanschaffen.

10 reacties aan het bekijken - 271 tot 280 (van in totaal 280)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.