Coyote radarverklikker.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Coyote radarverklikker.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Toen ik vorige week met de Mercedes voor onderhoud ging zag ik dat ze daar een radarverklikker verkopen.
      Het is een klein GPS toestel dat vaste en mobiele flitsers weergeeft. Werking komt erop neer dat gebruikers, wanneer ze een flitser zien op een knop duwen, en dat de Coyote die info aan alle leden doorgeeft. Dit alles is 100% binnen de wet.
      Prijs zou €149 zijn en €12 abonnement per maand. Er zouden in Belgie al een 80000 leden zijn.

Link: filmpje

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? (plaatsing, werking, …)
      Lijkt me een goede oplossing voor in de Porsche, want boetes kunnen al snel oplopen …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 280)
      • Nice

Deze heb ik juist gekocht:BBS ch black,9″ voor en 12″ achter

[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/CIMG0325.jpg[/IMG]

Mushroom = happy :mrgreen:

Nu nog m’n velgen kunnen verkopen se dat ik eens kan gaan shoppen achter 18 of 19″ met gepolierd randje … Niemand deftig adresje of iets te koop? Moet wel 11 zijn vanachter want ‘t is voor een dikke poep (4S) 😆

Anoniem

Hallo Mushroom ,dat valt allemaal nog goed mee .
              Blijft toch nog altijd 155 Euro maar zal toch een pak van je hart zijn .

ik vind het al bij al ook een meevaller, en dan heb ik het toch vooral over het feit dat die 161 niet gecorrigeerd was, want anders vreesde ik toch even voor het rijbewijs… Het blijft zoals Wim zegt spijtig geld, maar het had erger gekund!

Wim

Is weer een Kleine meevaller dus, maar blijft zonde geld.
                  kun je eens beter van gaan eten. 😉

Allez,
                    Klein misverstand blijkbaar … 😛
                    De 161/uur was *niet* gecorrigeerd.
                    Vandaag mijn brief toegekregen : 151 gecorrigeerd = 155 Euro te betalen.
                    Al bij al very happy ! 😉

rjf

Zo die Coyote werkt dus heel goed blijkbaar 🙄

Ikke al 2 🙁 🙁 🙁
                        57 waar 50 en 62 waar 50. 😥 😥 😥

Anoniem

Mijn eerste ook binnen 10/1 64 in zone 50 🙁

Anoniem

Audio, hopelijk nemen ze uw rijbewijs niet voor een tijdje af! Betalen en verder bollen, niet plezant weet ik.
                            Ik heb het ook altijd moeilijk met het feit dat ze mij gesnapt hebben.
                            Mijn eerste voor 2011 is al binnen van 6 jan, 54 ipv 50!!!

Deze zijn een weekje in omloop:

Anoniem

Inderdaad goed opletten tegenwoordig (en nog effe nalezen op https://porscheforum.be/index.php/forum/38-zeverhoekje/73364-men-is-gewaarschuwd?limit=12&start=12#73471 kan ook geen kwaad 😕 ).
                              De Coyote is dus ook geen middeltje dat tegen alles helpt 🙁 . ‘k Heb zopas mijn abonnement voor 2 jaar verlengd, maar blijven oppassen dus.
                              Ik hoop dat je inderdaad alleen ‘maar’ een minnelijke schikking hebt, we duimen mee !

Anoniem

Das natuurlijk pech hebben.
                                Die grijze bmw’s moeten snel worden terug verdiend denk ik.
                                Vandaag met zwaar beladen aanhangwagen (90 km/h) terug gekomen van Antwerpen tot Geel West.
                                Ik heb er 3 😯 gezien van anonieme bmw’s als ze ons voorbij reden.

Ik ben niet in discussie gegaan, ten eerste omdat ik ‘t gedaan heb, en ten tweede omdat ik dacht dat je vanaf 150/uur al prijs had. Die agenten begonnen daar echter direct over een minnelijke schikking en dat het niet voor moest komen en dan ben ik maar akkoord gegaan.
                                  159 of 161 maakte voor mij dus geen verschil daar ik dacht al problemen te hebben vanaf meer dan 150/uur.

Anoniem

Mushroom ik wil je geen schrik aanjagen maar ik dacht bij 4Okm/u teveel op de snelweg dat het rijbewijs kan ingevorderd worden .
                                    Wat ik zo spijtig vind is dat ze zeggen 161km/u ,waarom nu net niet onder de 160.
                                    Ik denk dat ze gemakshalve je rijbewijs niet hebben ingetrokken .
                                    Ik weet niet hoe dat nu verder gaat? Komt dit PV op het parket terecht en beslissen zij dan? Of hebben ze nu al direct beslist voor een minnelijke schikking ?
                                    Kon je met die agenten praten ?Zelf zou ik gevraagd hebben en akkoord gegaan zijn met een snelheid van 159 KM.
                                    Maar ja soms heb je niet veel te willen is het van MOETEN . 👿

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 280)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.