Coyote radarverklikkers

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Coyote radarverklikkers

• Maker
    Discussie

• Eddy Fonderie
    Deelnemer

Behoudens vergissing van mijnentwege – ben nog niet zo lang actief op het forum – is hierover nog niets verschenen.
      Iemand ervaring hiermee en eventueel tips voor aanschaf?
      Er zijn nogal wat types beschikbaar!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • PB

Het is niet 100%
        maar dat ligt meestal aan het feit dat er mensen enkel de coyote “misbruiken”
        en geen meldingen maken als ze iets zien. 😐 Beter een keer teveel iets melden, dan helemaal niet.

Ohja en graag ook antwoorden als ze je vragen of de gemelde gebeurtenis zich nog steeds voordoet
        met ja of nee. Het komt ons allemaal ten goede :up:

toch nog opletten met coyote, heb dit zelf al 3 jaar maar toch al 6 tal keer mogen betalen en ééntje aan 180 :bounce: :bounce: :coolness:

Dank je! In iTunes zie je al voor het downloaden de promo-prijs. Het is aan het downloaden. Samen met een update van de software van de iPhone, duurt samen een uurtje of 3…

Nu nog een propere steun om de iPhone in het zicht te plaatsen in de Cayman, want tot nu toe legde ik die in het opbergvak tussen de zetels.

PB

[quote=”Yellow Submarine” post=189274]Heb je een link? Ik vind het niet direct.[/quote]

App moet je eerst downloaden en eens die werkt ga je bij instellinegn naar COYOTE
              en daar abonnement aankopen klikken. 😎

Werkt perfect in Frankrijk hoor…alleen geeft ie zones aan in plaats van de exacte locatie…ik ga niet meer de baan op zonder…beste investering ooit. Alleen nog schrik voor de nieuwste generatie volledig onherkenbare voertuigen met camera’s voor en achter die zelf niet flitsen. Maar Coyote werkt aan een oplossing om ook voor die te kunnen waarschuwen…

https://www.coyotesystems.be/nl/shopping-be-nl/icoyote-benl/icoyote-pour-iphone-benl.html

Bel eens naar de klantendienst….zeer vriendelijk & behulpzaam. :up:

Heb je een link? Ik vind het niet direct.

PB

Momenteel loopt er een 48u durende actie voor de iCoyote app.

29,99€ ipv 49,99€ voor een jaar abonnement.

S2

Afgehaald door Icepo! Veel plezier ermee 🙂

Donatie volgt zoals beloofd! 🙂

kstuur je een pm

S2

Heb hier nog een Coyote V2 Mini Plus liggen die ik niet meer gebruik. Abonnement is wel verlopen, maar er zit een nieuwe batterij in.

Mocht iemand interesse hebben laat maar iets weten. Vindt het niet de moeite om er een verkoopstopic voor op te starten.

Opbrengst gaat integraal naar het forum!

In Frankrijk & Duitsland zet de Coyote zichzelf in sêciale modus. Hij werkt dan eigenlijk maar half en voor de mobiele radars met “risicozone’s”. Dus niet binnen 500 meter een mobiele radar…..

in Duitsland ook ? Heb je daar een linkje naar toevallig ?

Prima systeem – en met de hoogte van de boetes heb je je abbo en aanschaf van het kastje er redelijk snel uit 😉

Ook in NL steeds meer aanhangers van het Coyote systeem – en in Duitsland inmiddels ook toegestaan :happydance:

Hier nog een tevreden gebruiker sinds jaren! Het systeem is niet waterdicht uiteraard dus ik word nog geflitst, maar minder of anders :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.