Coyote radarverklikkers

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Coyote radarverklikkers

• Maker
    Discussie

• Eddy Fonderie
    Deelnemer

Behoudens vergissing van mijnentwege – ben nog niet zo lang actief op het forum – is hierover nog niets verschenen.
      Iemand ervaring hiermee en eventueel tips voor aanschaf?
      Er zijn nogal wat types beschikbaar!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • @ PhilippeM: als je ook dezelfde mening hebt als een ander forumlid zet je gewoon zijn naam en voeg je +1 toe :salut:

PM

dadio; ben hier nog groen achter mijn oren hè, wat koop ik met die +1? 😀

PhilippeM +1

Hier ook een verslaafde :driver: :driver: :driver: , gelukkig een verslaving die zijn geld opbrengt :salut: :salut: :salut:

Rij er ook al een paar jaar mee rond. Coyote is :up: :up: :up:

PM

Je kan op je iphone een app downloaden voor iets van een 75 cent. Ik heb een abo kunnen nemen voor 30 euro voor 1 jaar. Tevreden van maar je moet hem wel aanleggen… :bounce:

ik heb die een tijd geleden gekocht en toen was er net een actie
                    abonnement voor 2 jaar, en coyotetoestel kreeg je er bij voor 1€

Staat altijd aan in de P.

PDS

Ik heb er ook 1 !

En ik heb die wel echt nodig :happy:

XXX

Heb het nieuwe model gekocht en dan heb je gratis één android toepassing er bij, dus voor de prijs van één heb je er twee :applaus:

Heb nog een oud model, werkt perfect. Enkel is de magneet wat slap voor in de P, daarom bevestigingsklem voor het luchtrooster aangeschaft.

super toestel en heb er op stock :happydance: prijzen kan u best via de site zien :first: :drink:

Elke auto heeft er eentje hier bij ons thuis!
                              als je het wil hebben over een aankoop die opbrengt…wel dit is er eentje!
                              G

Ik heb sinds een goed jaar de New Coyote (ondertussen al niet zo ‘new’ meer 🙂 )
                                Touch screen enz… prachtig toestel en rijd nooit zonder!

Aanrader…

Thanks a lot!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.