coyote

• Maker
    Discussie

• peter vdl
    Deelnemer

Hallo,

Welk is een goede plaats om een coyote in een 964 te zetten.
      Vind dat op het daschbord dit zeer opzichtig is.
      Moet je ergens rekening mee houden in verband met storingen in de gps verbinding?

Dit is mijn beste kerstkado in jaren :first:
      Alle tips welkom.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Van daar dat ik dus op zoek ben naar een juiste kabel. 😀

Try & Error .. voordat je de kabel(s) achter de interieurdelen propt :respect2:

PB

Kan zijn dat het niet werkt, ik heb hier diverse toestellen en USB verlengkabels
            die niet met elkaar overweg kunnen. 😯

Wellicht biedt een standaard USB verlengkabel uitkomst 💡

Ik haat loshangende kabels in de auto en heb ze in beide auto’s weggewerkt.
                Zo zit er in de hemel van de bmw een sigaren aansteker weggewerkt met de lader van de coyote.
                In de GT3 zit er een extra sigaren aansteker weggestopt onder de radio, en als ik vandaar naar de bovenkant van de raam moet heb ik 2.5 meter nodig.

— de standaard-kabel die bij de Coyote komt is MI meer dan lang genoeg om (bij een 911) langs het raamrubber naar rechts, naar beneden – en weer naar links te gaan …

— en opladen zou je ook kunnen doen als je niet aan het rijden bent 💡

— links op het dashboard is overigens ook een goede plaats – vermits je linkshandig bent 😉

Ik heb hem boven naast binnen spiegel in mijn BMW. Dat is zeer goed zichtbaar en hoorbaar, ik heb dat moeten doen doordat er een warmte werende voorruit inzit die geen GPS signaaal doorlaat.
                    In mijn Porsche hangt hij onder de radio, daardoor heb ik echter storing (het bekende gsm storing geluid) op de radio, zal dus nog verplaatst gaan worden als ik een lange usb draad vind met 4 contacten ipv 5. Als je aansluit met 5 polige usb geef de coyote geen geluid meer 🙄

Boven de binnenspiegel – tegen het raam :respect2:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.