Coyotelocatie…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Coyotelocatie…

• Maker
    Discussie
  • Stom vraagske…

waar plaatsen jullie je Coyote bij een 991.2 pdk??

Vroeger had ik ene om tegen met ruit te kleven maar kheb een ander sinds enige tijd die je op uw dashboard moet zetten met een dubbelzijdige tape… wat ik uiteraard niet ga doen… Bij men 997 en andere auto’s heb je vakjes genoeg om hem stabiel te leggen waarbij je hem kan zien en horen, maar bij die 991 gewoonweg niets van vakjes behalve in de deur.

beugeltje in men rooster duwen is ook geen optie want dat vliegt er zo uit vanaf er een putje op de weg is…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Marcheert perfect!!

ow ja! heb ik vroeger ook nog gedaan met men 997GT3, was ik vergeten ondertussen :driver: :up:

vant weekend es proberen zie

plaats mijne coyote in de linkercupholder die ik aanspan….geen probleem

mja, kheb zoiets maar dat blijft in geen enkele auto zitten, zeker niet met sportophanging… kga es in die proberen 🙂

[hide]Simpele telefoonhouder

Boven GPS in verluchtingslammelen

Kabeltje naar handschoenkastje stoort niet
              OPM: ik verplaats mijne continue naar andere P-kes dus niet vast geïnstalleerd

Alternatief is natuurlijk overal 50km/u te rijden. Blijkbaar heel populair tegenwoordig …[/hide]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.