- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
18 oktober 2012 om 16:22
Ik zag vanmiddag in het VTM nieuws dat de economie in Griekenland er op achteruit gaat en nogmaals besparingen worden opgedrongen aan de al reeds getroffen Grieken.
25 procent van de bevolking is werkloos en de regering bezuinigt nog eens 7,8 miljard euro.
Ze moeten wel want anders valt de steun van Europa weg.Tot mijn verbazing las ik dan weer in de krant dat de Griekse overheid ergens 29 miljoen vrij maakt om een Formule 1-waardig circuit te realiseren :shock:.
Het gaat om een project van het Ministerie van Ontwikkeling. De Griekse staat draagt bijna 30 miljoen aan een totaalbedrag van 94,6 miljoen bij om een lap vers race-asfalt en bijbehorende zaken vlakbij de stad Patras te realiseren.
Volgens Bloomberg Formule 1-waardig. (Klik hier)
Het is helemaal nog niet zeker of er ooit een F1-race gereden zal worden.
Verdere details over het circuit zijn nog niet bekend gemaakt, behalve dat er ook motorraces en kartwedstrijden gehouden kunnen worden.En dat terwijl Griekenland aan het Europese noodfondsen-infuus ligt.
Griekenland hoopt hiermee meer banen te realiseren.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.