Home › Forum › Zeverhoekje › CUP 1
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door
stefx911.
-
MakerDiscussie
-
18 november 2013 om 03:06
Dacht altijd dat echte cup 1 velgen moeilijk te vinden waren .
Nu staat deze set geruime tijd te koop en vroeg mij af of er iemand gaan zien was en wat de reden kon zijn dat ze niet verkocht geraken ❓
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/porsche/oem-set-17-porsche-cupvelgen-168004583.html?qq=PORSCHE+964&start=35 -
MakerDiscussie
-
hmmm… Fuchs.
Staat ook nog op mijn verlanglijstje om er eens Fuchsen onder te zetten Nu ze die ook maken voor de 964En als je dure CUP 1’tjes wil eens zoeken naar die van de 964 RS (Magnesium)
[quote=”911_NL” post=149291]
De OEM’s staan daar voor 1250 – de repro’s voor wat minder :popcorn:[/quote]
Dat had ik gemist, I stand corrected!
Ik blijf erbij, met een beetje zoekwerk vind je ze vast wel goedkoper. (je moet gewoon wat langer zoeken dan ik deed en er zeker van zijn dat het echte zijn ;))
Ik weet nog heel goed dat een jaar of vier vijf geleden, de Cup I velgen op Kapaza met de regelmaat van de klok opdoken voor rond de 500€.
Ik ben altijd een fan geweest (en nog) van echte Fuchs en Ruf (‘classic’ van Speedline) en die heb ik dan op den duur ook gevonden en gekocht (voor een prijsje!), daarom dat ik niet zo op de hoogte was van de prijsstijging van Cup I velgen…
Die zijn nu zo duur dat ik persoonlijk dat geld (1000 en meer) er niet voor over zou hebben…
[quote=”G-man” post=149019]
Als je veel geld hebt, en je niet even rondkijkt op het net, dan is 1000 idd de prijs… 😉
De OEM’s staan daar voor 1250 – de repro’s voor wat minder :popcorn:
Als de ET waarde voor een SC/3.2 zijn dan zijn het geen echte hé
wat hier aan CUP 1’s gepasseerd is in de laatste posts zijn ofwel immitaties, welliswaar met JWL keurmerk, ofwel in belabberde staat. meer dan logisch dat deze heel wat gunstiger geprijsd zijn dan de OEM’s uit de post van de topic starter.
kijk maar in één de aangehaalde koopjes van onderstaande quote: foto 3 = 750 euro voor immitaties vs vlak na de beschrijving van foto 7 OEM = 1250 euro
[quote=”G-man” post=149019]Als je veel geld hebt, en je niet even rondkijkt op het net, dan is 1000 idd de prijs… 😉
afbieden is zelfs niet nodig
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/porsche-onderdelen/m747525781-cup-1-wielen-met-banden.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lrmogelijks wel wat ‘compromis’ qua goede staat
halve prijs
voor zover dat je bij een ‘hollander’ kan afbieden
:relaxman:Alle gekheid op een stokje, de prijzen voor cuppies zijn idd wel gestegen
[quote=”911_NL” post=149008]Op dit moment is het gewoon de prijs voor een net setje OEM CUP I velgen:
.. zonder naafkapjes – en zonder banden :coolness:[/quote]
Als je veel geld hebt, en je niet even rondkijkt op het net, dan is 1000 idd de prijs… 😉
Op dit moment is het gewoon de prijs voor een net setje OEM CUP I velgen:
.. zonder naafkapjes – en zonder banden :coolness:
1000€…
dan mag hij wel dat extra centerkapje erbij zoeken vind ik… 🙄Dag f911fun,
Indien je op zoek bent naar winterbanden en velgen, stuur me anders mail op olivierdewitte@telenet.be
Heb er hier staan, stuur je dan via mail foto, maten en prijsGroeten
[quote=”f911fun” post=148822]Dacht altijd dat echte cup 1 velgen moeilijk te vinden waren .
Nu staat deze set geruime tijd te koop en vroeg mij af of er iemand gaan zien was en wat de reden kon zijn dat ze niet verkocht geraken ❓
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/porsche/oem-set-17-porsche-cupvelgen-168004583.html?qq=PORSCHE+964&start=35%5B/quote%5Ddedjuu, dan heb ik de mijne vorig jaar toch wat te goedkoop laten gaan (500 €)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.