CUP – spiegels

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 CUP – spiegels

• Maker
    Discussie
  • Heb net cup-spiegels op mijn C2 ’91 gezet. Nu valt me pas op dat de spiegel aan de bestuurderskant op een totaal andere plaats op de deur is gezet (wel in de originele bevestigingspunten). Deze aan de passagierskant staat een aantal cm dichter bij de A-stijl en verder naar de achterkant van de auto. Heeft iemand dit ook al gemerkt? Heb een aantal foto’s nagekeken van 964’s, deze blijken dit allemaal te hebben.
    Vind dit toch niet echt elegant !?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Het heeft te maken met de “zichtlijnen” vanuit je bestuurderstoel. Om beide spiegels volledig te kunnen zien (door de driehoeksruitjes) kunnen ze niet op dezelfde plek op de deur geplaatst worden. Er is dus over nagedacht. 😉

Inderdaad, ik kreeg dit laatst ook al in de mot bij mijne. Vind het ook eenbeetje jammer.

Ok… , dan ben ik gerust, dacht al dat ik de verkeerde had gekocht want volgens de PET zijn er vier versies. Waarschijnlijk variaties voor links en rechts gestuurde auto’s. Bedankt voor de reakties!

Inderdaad .
            Is normaal

Klopt idd, is ook bij de vorige elfjes en de 993 zo.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.