cup stuur 964 suede???

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 cup stuur 964 suede???

• Maker
    Discussie

• Kim
    Deelnemer

Dag

Volgend weekend is de porsche(964) klaar voor af te halen en ik zou er graag onmiddellijk een sportstuur op zetten want het originele vind ik echt geen zicht.
      Ik had gedacht aan een cup stuur in suede.
      Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik heb wat research gedaan en er wordt gezegd dat deze onderhoudsgevoelig zijn en niet ideaal bij zeer wam weer.
      Hier op het forum vind ik er niet veel over vandaar dit topic.
      Waar het best bestellen en hoe diep moet het stuur zijn?
      Je moet blijkbaar ook opletten met namaak. Alle tips/bevindingen zijn welkom.

Greetz

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Idd Deepee, de springstof in de airbags worden ontstoken door een hoogspanningscircuit in de airbagmodule, die moet de tijd krijgen om te ontladen vooraleer men aan de airbags gaat prutsen 😉

als je 964 een stuur met airbag heeft, dan zeker 10 min voordien de batterij afkoppelen. zo niet heb je kans dat deze in je gezicht afgaat zodra je die van de stroom haalt.

Ik zou voor leer gaan.

Sportief rijden adviseer ik handschoenen.

Kim

Ik heb gisterenavond deze besteld, http://shop.fvd.de/de/en/Porsche-0/-11-20/-/-/item/item_details/VID_13909540-VCD_23966053-gid_69-sort_4-display_50-item_FVD347084/Tuning_-_Interior_-_Steering_Wheel_-_Sport_Steering_Wheels_FVD347084_Steering_wheel_GT2_with_hub_for_cars_without_AB_964_993_GT3Cup__%C3%B8_350_mm.html
              Als ik de porsche ga halen zal dit één van de eerste dingen zijn dat ik zal doen als ik thuis kom.
              Hopelijk is dit geen te moeilijke klus maar ik veronderstel het niet.
              Heeeft iemand dit al eens uitgevoerd? Zijn er dingen dat je moet weten voordat je begint?

[quote=”Goof” post=204735] Hou er wel rekening mee dat je je tellers moeilijker zal kunnen lezen.[/quote]

Dit is makkelijk op te lossen met een excentrische ring te plaatsen zodat het stuur bij rechtdoor hoger staat. Een origineel stuur staat sowieso excentrisch maar de meeste sportsturen niet waardoor je de tellerpartij moeilijker kan aflezen.

XXX

Staan daar tellers in ?

—Momo Prototipo—

🙂

Heb zelf met een Alcantara stuurtje gereden op een andere auto (wel maar heel even), lag echt zalig in de hand en voelde veel aangenamer dan leer! Maar zoals je zelf aangeeft, wordt het snel vuil en gaat het glanzen als je het veel gebruikt. Als je de Porsche zoals mij enkel in de weekends gebruikt, zal je daar geen last van hebben.

Vele kiezen voor de Momo Mod07 in een 964, al dan niet met het Porsche opschrift. Is 7mm diep en 35cm in doorsnede. Hou er wel rekening mee dat je je tellers moeilijker zal kunnen lezen.

Veronderstel dat je Alcantara bedoeld, te vinden bij onze sponsor Carnewal denk ik!

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.