Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
      Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)
      • Komt allemaal goed 😉

Juist ja, ze liggen hier nog op de kast, sorry Koen, ik breng ze deze week wel eens binnen

Nu je het zegt , doeme toch .
            Weeral vergeten te vragen aan Jorgen 🙁

UP! met dit draadje! :mrgreen:

Bij de weg, ik wil er wel moest er nog een bestelling gebeuren. 😉

Had ook al zoiets gedacht 🙂
                Interesse van de forummers??

Ik voel een na-bestelling aankomen :sarcastisch

:first:
                    ‘t Blijft cool hé? 😉

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/593/20120917002large.jpg/][IMG]http://imageshack.us/a/img593/5306/20120917002large.jpg[/IMG][/URL]

No problemo! Jij bent bedankt… :drink:

Vandaag mijn plaathouders opgehaald. bedankt Mush!

Ik neem die van mij morgen mee op het RLC

Gr. Piet

Al een verkocht aan Funny ,en wij maar schrijven dat we geen verkoopsite zijn 😳 😳 😉

Awel?
                                Waar blijven die foto’s? 8)

Ik heb geprobeerd Miss P warm te maken om haar charmante persoonlijkheid tentoon te spreiden op één van de treffens maar weet niet of ‘t gelukt is of niet…
                                Wel een beetje moeten voor liegen, haar wijsgemaakt dat jullie allemaal toffe, leuke en welgemanierde mensen zijn. Don’t know if she’ll buy it or not 😉

BTW, heb er hier nog 6 liggen, daarvan is er eentje besproken door Jol, en Stefx911 komt de zijne ook nog ophalen waardoor er nog 3 overschieten. Tenzij ik iemand vergeet…
                                Graag bericht want ik denk dat ze op ‘t RLC anders snel zullen weg zijn.

thx voor de service Mush, staan mooi op de boxster, foto’s volgen nog :respect2:

:first: :mrgreen:
                                    Ook goed! 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.