Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie
  • Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
    Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 118)
    • [quote=”Mushroom” post=106168]
      Indien ok stuur ik je m’n adres wel via pm.[/quote]

gewoon “centrum” in de navi tikken :respect2:

Terug uit verlof. PM gestuurd om verder af te spreken…

perfect, stuur me maar door!

Hey,
            nu zondagnamiddag moet eventueel wel lukken. Rond 14u?
            Indien ok stuur ik je m’n adres wel via pm.

Mush, past het voor jou nu zondag en zo ja om hoelaat en wat is je adres?
              thx!

jorgen :respect2:
                maar bezorg mij uwen tel effe want die heb ik niet bij de hand

Mush, leg er dan nog een voor mij aan de kant he 💡

Etieke, als je in Hasselt bent kom maar uithalen, maar bel op voorhand he…
                    911lover, die vier van u liggen hier ook klaar :relaxman:

das goed alst nog niet te laat is
                      (de tel staat af wegens vakantie)

[quote=”etieke” post=105953]hoe geraak ik aan zon houder?[/quote]
                        Jorgen is hier en heeft jou gebeld 😉
                        Laat anders asap iets weten dan neemt hij er voor jou ook eentje (of meer) mee …

Wellicht dat Mushroom er nog 1tje over heeft .. hier in NL is er (ook) nog 1 over .. maar dan moet je of hierheen komen – fo de porto naar Belgie betalen.

In het ergste geval kan je er zelf 1 (of meerdere) bestellen bij “onze” leverancier .. maar dan betaal je (helaas) wel iets meer :wtf:

hoe geraak ik aan zon houder?

Ziezo :relaxman:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/545/prinzip.jpg/][IMG]http://img545.imageshack.us/img545/7682/prinzip.jpg[/IMG][/URL]

Rood/zwart, beste 9ierre 😉
                                Je ziet hoe makkelijk ‘t is van je te vergissen hé? :mrgreen:

Poutrel ligt ondertussen op zijn plaats:

En de 4S kan ook al binnen:

Nu nog beetje vloeren, elektriciteit, water, Gyproc, verf, etc… en de droomgarage is dichtbij… Heel dichtbij! :first:

En dit vanavond…

ola musch, wat hebben we???? zat er een rood wit draadje in de muur en wou je zeker zijn? ruzie :engeltje: :respekt: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 118)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.