Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
      Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 118)
      • :happy: :first:

De meeste mensen hebben hun dakpannen al teruggelegd ondertussen 😉 :music:

Is de stilte daar in het centrum intussen terug gekeerd :happy:

Sweet!
              Thx!! :first:
              ‘t Is zo een detail dat in eerste instantie niet opvalt, tot je dan de tekst begint te lezen en dan…

😉
              ‘k Dacht eerst als tekst “If you’re going to ride my ass at least hold my hair” te nemen, maar vond bovenstaande dan toch geschikter :engeltje:

En al terug uit het verre Lebbeke 😀

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-08-22144401-1.jpg[/IMG]
                [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-08-22144426-1.jpg[/IMG]

Plaats aan het maken voor nog een 3de P ❓ :wtf: 😀
                  Ik kan woensdag rond de middag langskomen als dat voor U past.
                  Moet dan ook in Kontich zijn.

He Mush goe bezig ,wel op tijd stoppen met dat afbreken he . 😉
                    Als je nog een werfleider nodig hebt om te :drink: ben ik kandidaat .

Je hebt je niet verveeld – op de Zondag :respect2:

.. zaterdag middag stond 95% van die wand(en) nog ..

Bwa…
                        Dit was Donderdag…
                        2012-08-1716.10.04.jpg

En dit vanavond…
                        2012-08-1917.51.13.jpg

Nu poutrel nog inleggen en de P kan weer binnen 😉
                        Dan nog “een beetje” afwerken en voila: een garage van 60m²

Een goed verlof gewenst :drink:

Iedereen happy! 🙂
                            En ‘t staat heel mooi op de F! 😉
                            Ik ben vanaf morgen 2 weken in verlof, dus als je iets op voorhand laat weten past ‘t meestal wel om er achter te komen, ook in ‘t weekend.

Ik heb de mijne afgelopen weekend ook in Lebbeke op kunnen halen :respect2:

IMG_4073.jpg

Nu nog monteren :mrgreen:

IMG_4225.JPG
                                Hierbij waarschijnlijk de primeur.
                                Nummerplaathouder staat op de wagen, neen niet op de P. Die staat in de garage voor een akkefietje 😥
                                Maar allé, het geeft toch al een idee hé.
                                Trouwens, heel gemakkelijk te monteren.
                                ciao,
                                Luc.

Ik kom de mijne asap halen. Past dat voor jou ook in het weekend? (ik moet een klein uurtje bollen en doe dat liever buiten de spits, bij wijze van rondritje…)

:relaxman: :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 118)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.