Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie
  • Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
    Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 118)
    • No problemo!
      Doe effe een piccie als ze erop staan, ook op de F 😉

[quote=”Mushroom” post=105567]Ik heb er een paar extra besteld. Beer met wielen is de zijne net komen halen en heeft er ook al 2 extra meegenomen. [/quote]

Ik ben inderdaad de mijne net gaan ophalen (dank u Mushroom voor de leuke ontvangst) en kon het meteen niet laten om er een extra setje bij te doen.
        In ieder geval; ze zien er gelikt uit.
        Leuk initiatief.
        ciao,
        Luc

Ik wil de mijne zeker.
          Ik weet nog niet of ik op de RLC ga geraken (werken 👿 )
          Anders kom ik zo wel eens tot bij U. Is een mooi ritje 😀

Ik heb er een paar extra besteld. Beer met wielen is de zijne net komen halen en heeft er ook al 2 extra meegenomen. Graag asap laten weten…
            Als er mensen zijn die besteld hebben en niet de intentie te kopen, graag ook even laten weten.

Hoi Mushroom,
              jij hebt er toevalling niet één teveel of extra besteld. Zie het topic nu pas en wil ook wel eentje. Anders bestel ik er wel één online.
              Thanks Kris

Geef de mijne maar met Jorgen mee .
                Wij zien elkander wel meer .
                Dan is dat voor jou sneller geregeld en ik heb ze dan sneller 😉

Kom ze wel ophalen maar dat zal pas begin september zijn

Maakt mij niet uit – wat eenvoudigst is voor u. Ofwel pik ze wel eens op van of naar Brussel (3 à 4 keer week). Maar er is geen haast bij – kun gerust tot 9/9 wachten

Alvast bedankt !

Groeten Piet

Les conteneurs plaques custom sont arrivés 😉
                      Eerstvolgende rit is het RLC in Brugge (wat ik nog steeds moet overschrijven btw 😳 )
                      Anders ophalen regio Dendermonde.
                      6 Euro/’t stuk

[quote=”Mushroom” post=103893]

Mushroom: 2 stuks
                      911-lover: 2 stuks
                      Ghost: 2 stuks
                      BeerMetWielen: 2 stuks
                      PatrickB: 2 stuks
                      Pascal4S: 1 stuk
                      Vsk996: 1 stuk
                      Miss P: 2 stuks
                      Rufie: 1 stuk
                      Stefx911: 2 stuks
                      Plumber: 2 stuks
                      [/quote]

Bart Hoeveel Lanyards heb je nog?
                          Ik heb wel nog interesse in een paar 🙂

zo kan ik in iedere (niet Porsche) auto ook 1 leggen, als ik eens met een andere auto naar een circuit ga.

thnx

Thx. Misschien dat ik er wel even voor naar de omgeving van Dendermonde kom…

Ook deze wacht tot ze er zijn .
                              Thx voor de bestelling

PB

Thanks voor de update Mushroom. :first:

Ze zijn besteld! :first:

Komen uiteindelijk op 6 Euro/stuk

Misschien de ideale moment om de lanyards nog eens onder de aandacht te brengen…

Dit zijn de forumlanyards, oranje met lichtblauw (Gulf-kleuren) PORSCHEFORUM.BE opschrift.
                                  4 Euro/set. 1 set = 2 lanyards en 1 badgeholder.

Ik zal nog laten weten als de nummerplaathouders er zijn.
                                  Qua betaling: gewoon cash bij afhaling of bij één van de rondritten. Opsturen kan eventueel tegen kostprijs maar wordt liever vermeden 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 118)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.