Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
      Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 118)
      • WYSIWYG :mrgreen:

De lijst tot nu toe:

Mushroom: 1 stuk
        911-lover: 2 stuks
        Ghost: 2 stuks
        BeerMetWielen: 2 stuks
        PatrickB: 2 stuks
        Pascal4S: 1 stuk

Maar wat wordt het opschrift nu op de plaathouders ?
          Ik veronderstel niet “Porscheforum.be” daar ze daarmee niet veel zijn op ons zusterforum .

Hoi Bart,
            Doe er mij toch ook maar één! Ik vind wel een middel om mijn plaat er stevig en supervast in te krijgen :mrgreen:

🙂
              Ik zou er niet mee inzitten om met een Nederlands kenteken rond te rijden 😉
              1. Het staat mooier op de auto ipv ons lelijk wit/rood
              2. De Nederlanders hebben nu eenmaal hun zaakjes beter voor elkaar. Probeer bvb hier in Belgie maar zo eens plaathouders te vinden…
              3. Over de technische keuring hier zal ik maar zwijgen zeker? 😉
              4. Etc…

Er is op pf.nl ook de vraag gesteld mbt de nummerplaathouders, vandaar worden de inschrijvingen verlengd tot eind volgende week… :drink:

Kleven!
                Mag idd niet meer, maar keuring laat het nog wel toe.

Als het om aan het quota te komen is – doe mij er ook maar 1.
                  Ik heb nog een andere vraag : vooraan ? Ik heb dus vooraan ook zo’n onding. Het lijkt wel een extra bumper. De plaat staat op een houder. Ik wou kleven maar dat schijnt niet (meer) te mogen. Iemand ideeën of alternatieven ?

Alvast bedankt

[quote=”Mushroom” post=103499]

[/quote]

Begrijp nog altijd niet waarom jij een Ned kenteken op uwe auto’s wil Bart??? :wtf:

[quote=”PatrickB” post=103561]Zelf heb ik vooraan op de P. zo’n klik ding, en eerlijk gezegd had ik er totaal géén vertrouwen in,
                      zeker niet als je ziet naar de bolling die de plaat moet maken om mooi aan te sluiten op de bumper.[/quote]

Dat click systeem werk prima – zelfs zonder die twee hoekjes er in gedrukt te hebben, blijft de plaat zitten (alleen niet zo mooi).
                      Maar het is sowieso een goed idee om je plaat beter vast te zetten – doe er zelf altijd een dubbelzijdige tape achter …

[quote=”porsche” post=103569]Ter info, als er wordt besteld bij desbetreffende firma hou dan rekening dat pas vanaf 50 stuks er zeefbedrukking is.[/quote]

Bij 50 stuks, zit je aan net iets meer dan 3 euro per stuk (€ 152.92) .. ik wil wel helpen met naar die 50 stuks te komen ➡ doe mij maar 10 van die houders :respect2:

mss ook even promoten op punt NL ❓ 💡

:happy:

Wete, als een Olaf zegt dat’t goeie kwaliteit is dan zal ‘t wel goeie kwaliteit zijn. Apart geplakte letters kan misschien duurzamer zijn dan zeefdruk, maw dat komt wel goed + voor ‘t geen het maar kost…

Dus momenteel:

BeerMetWielen: 2 stuks
                        PatrickB: 2 stuks

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/wigzagen.jpg[/IMG]
                          Omdat je een spie aan ‘t zagen bent, da’s al. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=103575]@Porsche, toevallig timmerman van beroep?[/quote]
                            Neen toch niet, waarom 🙂

PB

@Porsche, toevallig timmerman van beroep?

Ter info, als er wordt besteld bij desbetreffende firma hou dan rekening dat pas vanaf 50 stuks er zeefbedrukking is.

Onder de 50 is het letterbedrukking, dus kleefletters.

PB

Moi 2stuks aub.

Zelf heb ik vooraan op de P. zo’n klik ding, en eerlijk gezegd had ik er totaal géén vertrouwen in,
                                  zeker niet als je ziet naar de bolling die de plaat moet maken om mooi aan te sluiten op de bumper.

Maar hé, zonder een krimp te geven, doet het gewoon waar het voor gemaakt is. :mrgreen:

Beer met wielen: 2 stuks

Heb eens gekeken op de site en met ‘t aantal dat we nu reeds hebben komt ‘t voor één plaathouder maar op 6,5 Euro meer.
                                    123 had eerst bericht dat de Belgische platen niet pasten, maar heeft naderhand bericht gestuurd dat ze verkeerd waren en dat de Belgische toch passen.
                                    Ik vertrouw in principe die klik dinges niet dus bij mij was ‘t plan van ze met vijzen te installeren (of alleen de houder met vijzen te installeren, maar de plaat toch nog extra vast te hangen op de houder met een dotje siliconen of wat dubbelzijdige tape).

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 118)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.