Custom nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Custom nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ïk ben van plan zo’n kentekenplaathouder te bestellen. Kost iets van een 15 Euro voor eentje, shipping incl.
      Als er meerdere besteld worden gaat de prijs al snel naar omlaag, misschien interessant voor een groepsaankoop? Niet voor dat paar euro minder maar om met de groep eenzelfde statement te maken

s20120719_125749AUS.gif

Is wel alleen voor de nieuwe (brede) Europese nummerplaten.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 118)
      • Hallo Mushroom,
        Graag voor mij 2 stuks aub.
        Dank u,
        Ciao,
        Luc

PB

Je kan de houder plaatsen en ze toch ook met de schroeven vastzetten, of zie ik dat te simpel?

Gaat de Belgische plaat nu passen of niet? 😐
            Wat me wel opvalt is dat mijn nummerplaten in de vier hoeken met een stevige vijs bevestigd zijn aan mijn huidige plaathouder.
            De plaathouder op de foto is er één die dichtklikt en ik stel me de vraag of deze wel vast genoeg zitten om ze op termijn niet makkelijk te verliezen ❓

Ik vijs mijn plaat graag extra goed vast want kwijt is kwijt en voor degene met gepersonaliseerde… die zijn hun combinatie dan kwijt 😕

Voorlopige stand:

Mushroom: 1 stuk
              911-lover: 2 stuks
              Ghost: 2 stuks

Next??!! :lekker:

Grandioos idee!
                Het gewoon vragen aan de leverancier!! :respekt: :first:
                Het nut van deze thread is dus volledig ondergraven en ik zal er dan ook maar een slotje opzetten.

Ter info, ik kreeg juist volgende e-mail van het bedrijf 123:

[color=#0000ff][i]Hallo,

Verzending naar België is gratis.
                  De Belgische plaat zal passen.

Met vriendelijke groet

Mischa Jerie
                  Signshop BV / Prime Design BV
                  T +31 (0)53 – 430 40 72[/i][/color]

Ghost:2 stuks

Hier nog een linkje met alles wat je ooit zou willen weten over de nieuwe Belgische nummerplaat 😉 .

911-lover : 2 stuks

Cool, thx Olaf!
                        Wel dan zijn we wat mij betreft weer in business 😉

-Forumstickers zijn (dacht ik) verkrijgbaar bij onze admin, Dave McKlusky
                        -De lanyards zijn verkrijgbaar bij mij (ik heb ze steeds mee op de rondritten) aan de originele aankoopprijs van 4 Euro/set. Een set = 2 lanyards en 1 badgehouder.
                        -De nummerplaathouder wil ik bestellen bij 123.
                        Die ene link van Wim spreekt over een opgeplakt stickertje, de tweede link spreekt direct over grote quantiteiten (vanaf 200 stuks).
                        De nummerplaathouder zou besteld worden zoals op onderstaande foto. Blijkbaar (zie ik nu pas) wordt er geen shipping gerekend voor Belgie. 1 nummerplaathouder kost dus 13 Euro, vanaf 10 kost ‘t maar iets van een 8 Euro meer.

Interesse?
                        Vermaeles projects… :sarcastisch :mrgreen:
                        Zet hieronder je naam en aantal, zondagavond sluit ik af en bestel.

Mushroom: 1 stuk

[quote=”Mushroom” post=103426]Als dat gewoon een stickertje is kan ik ‘t evengoed zelf maken. Ik dacht dat die letters er opgeprint waren. [/quote]

Bij 123 zijn de letters op de houders gedrukt – en is het van goede kwaliteit – ik heb daar al meerdere kentekenplaat houders laten maken.

[quote=”Mushroom” post=103367]
                            Zijn alle Europese nummerplaten niet dezelfde grootte? :?[/quote]

de Duitse en Luxembourgse platen zijn iets hoger – die passen niet in d(i)e door jou getoonde houders zonders ze aan te passen.

hoe het met de belgse platen zit, weet ik niet – maar de NL platen vallen vrij makkelijk uit de Duitse en Luxemburgse kentekenplaat houders 🙁

‘t scheelt overigens maar vrij weinig in de maat – gok 1 a 2 mm …

XXX

Mush, forumsticker en lanyard daar heb ik wel interesse in. Hoe kom ik er aan? Laat maar weten wat ‘t kost. Desnoods op RLC in september maar ik moet nog even kijken of ik er geraak 😮

‘t ja die sticker op de nr plaat houder maak je inderdaad makkelijk zelf met een Brady labeler 😀

Wete, laat maar zo! 😉
                                Als dat gewoon een stickertje is kan ik ‘t evengoed zelf maken. Ik dacht dat die letters er opgeprint waren.
                                Als iemand geinteresseerd is weet je waar te bestellen 8)

Wim

Ik zal het zo doen, want stond in dat lijstje wat er ook bij kwam.

vanaf €3.95

http://www.cartribal.nl/eshop/index.php?cat=29

En plaathouders vanaf een ruime euro.

http://www.europlanint.com/producten/plaathouders/5202.shtml

[quote=”Mushroom” post=103363]BTW, dit is de site waar ze besteld kunnen worden: http://www.123sticker.nl/indexnl.html
                                    [/quote]

Zelfde leverancier als van onze Martinistickers op de 951 destijds

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 118)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.