D-day !!!

Home Forum Porsche Talk D-day !!!

• Maker
    Discussie
  • Vandaag is het D-day .

Na 8 lange maanden mag ik straks om men nieuw speelgoed gaan 🙂

Foto’s volgen later 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Mooie 718 Cayman :coolness: :up: :up:

Boxsterfreak , idd het was een blauwe 🙂

Wim

I know! Heb m ook bezig gezien! 😉 but, it wasn’t me.
          Ik woon ook aan de Colruyt maar net het hoekje om in de Peehoopstraat. 2 Porsches op 200 m van elkaar dus!
          De mijne is zwart van kleur, die andere die jij gezien hebt is in het blauw!

je hebt er lang naar uitgekeken en nu kan je deze volop koesteren. geniet ervan, je verdient het !

Alvast bedankt iedereen voor de mooie reacties

Hopelijk zien we elkaar eens op de een of andere meeting zodat we elkaars speelgoed kunnen bewonderen !!

boxsterfreak Ik ben van Denderleeuw ,we zullen elkaar dus nog tegenkomen 🙂

Je woont toch niet aan de Colruyt ,daar stond vandaag iemand zen boxter te poetsen

Wim

Woooow zeg! 😀 :music: :respekt: 🙂 :applaus: 😎 😆 😡 :lekker: :driver: :driver: :driver: :first: :first: :first: :first: :drink: :drink: :drink: :respect2: :respect2: :respect2: :up: :up: :up: :coolness: :coolness: :coolness: :happydance: :happydance: :happydance: 😉

Kon niet kiezen!

Knap x 100! Als je in de buurt van Liedekerke bent, spring maar binnen!

mooi mooi :up: :up: nu maar :driver: :driver:

Idd Yellow de raamlijst is een optie

Voila nu hebben jullie alle kanten gezien 🙂

Attachments:
                        • 21329655_10154256006979364_97691683_o.jpg
                        • 21298870_10154256006484364_1291169584_o.jpg
                        • 21330521_10154256007574364_257476570_o.jpg
                        • 21330739_10154256008019364_220438340_o.jpg

:respect2: :hail:
                          ziet er echt een bjoetie uit!! Veel rijplezier!! :respekt:

Proficiat! Mooi!

Die chroom raamlijst is me nooit eerder opgevallen. Optie?

Supermooie wagen. Ik hou wel van dat black on black !

mooie wagen, veel veilige kilometertjes :up: :driver:

geduld word beloond zeker…. prachtige bolide !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.