D-day !!!

Home Forum Porsche Talk D-day !!!

• Maker
    Discussie
  • Vandaag is het D-day .

Na 8 lange maanden mag ik straks om men nieuw speelgoed gaan 🙂

Foto’s volgen later 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Mooie 718 Cayman :coolness: :up: :up:

0

Boxsterfreak , idd het was een blauwe 🙂

0
        Wim

I know! Heb m ook bezig gezien! 😉 but, it wasn’t me.
          Ik woon ook aan de Colruyt maar net het hoekje om in de Peehoopstraat. 2 Porsches op 200 m van elkaar dus!
          De mijne is zwart van kleur, die andere die jij gezien hebt is in het blauw!

0

je hebt er lang naar uitgekeken en nu kan je deze volop koesteren. geniet ervan, je verdient het !

0

Alvast bedankt iedereen voor de mooie reacties

Hopelijk zien we elkaar eens op de een of andere meeting zodat we elkaars speelgoed kunnen bewonderen !!

0

boxsterfreak Ik ben van Denderleeuw ,we zullen elkaar dus nog tegenkomen 🙂

Je woont toch niet aan de Colruyt ,daar stond vandaag iemand zen boxter te poetsen

0
                Wim

Woooow zeg! 😀 :music: :respekt: 🙂 :applaus: 😎 😆 😡 :lekker: :driver: :driver: :driver: :first: :first: :first: :first: :drink: :drink: :drink: :respect2: :respect2: :respect2: :up: :up: :up: :coolness: :coolness: :coolness: :happydance: :happydance: :happydance: 😉

Kon niet kiezen!

Knap x 100! Als je in de buurt van Liedekerke bent, spring maar binnen!

0

mooi mooi :up: :up: nu maar :driver: :driver:

0

Idd Yellow de raamlijst is een optie

0

Voila nu hebben jullie alle kanten gezien 🙂

Attachments:
                        • 21329655_10154256006979364_97691683_o.jpg
                        • 21298870_10154256006484364_1291169584_o.jpg
                        • 21330521_10154256007574364_257476570_o.jpg
                        • 21330739_10154256008019364_220438340_o.jpg
                        0

:respect2: :hail:
                          ziet er echt een bjoetie uit!! Veel rijplezier!! :respekt:

0

Proficiat! Mooi!

Die chroom raamlijst is me nooit eerder opgevallen. Optie?

0

Supermooie wagen. Ik hou wel van dat black on black !

0

mooie wagen, veel veilige kilometertjes :up: :driver:

0

geduld word beloond zeker…. prachtige bolide !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.