Daar gaan we weer… assholes!

Home Forum Zeverhoekje Daar gaan we weer… assholes!

• Maker
    Discussie
  • Aan de hersenloze cara-zuipende marginale neaderthaeler met een dermate laag IQ dat rechtevenredig is aan zn BMI wens ik morgenvroeg massa’s ,met psoriasis overgoten, blijvende steenpuisten op zijn/haar etterende oogballen,die liefst blijvend 180° draaien, richting de binnen-achterzijde van zijn/haar holle mongoolskedel want meneer/madame ziet niet goed blijkbaar! Liefst zou ik je armen afhakken dan hoef je nooit meer in auto/lingier te rijden! :mrgreen: (bumper was pas herspoten bij RS motors) Is het nu echt zo moeilijk om een briefje achter te laten… :puke:
    1911180_257705984402140_1921371340_o.jpg
    G
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • zelfde bootje, bumper achteraan, collega, zijdeur…collega, linkervleugel…zelfde collega. Blijft zweren van niet maar rij enkel woon-werk en als ik ergens anders heen ga, rondrit, dan staat hij waar ik hem zie en niemand bij kan. Garage—-werk (privé-parking) ieder zijn eigen plaats. Heeft slechts éénmaal toegegeven en we gaan dat wel regelen, reeds 2 jaar geleden. Heb nu 2 parkingplaatsen opgeiest gevolg, commentaar maar kan me niet schelen. Sindsdien geen schrammen of blutsjes meer!!!

Rijden er geen +/- 300.000 auto’s zonder verzekering ? Stond je P. helemaal alleen op de parking in een uithoek ? Of tussen de andere dozen dicht bij de ingang ? Ik parkeer mijn daily & P. een 100-tal meter verwijderd van de ingang. Sta altijd alleen, zonder wagens links & / of rechts….. wel 2 minuutjes stappen om een karretje te nemen en binnen te geraken. :think:

Vorige week een gelijkaardig geval gehad bij een klant :mrgreen:

Attachments:
          • 988339_569780716427383_1842492387_n.jpg
          • 1424298_569780719760716_1069670784_n.jpg

Valt perfect uit te polieren, nog da geluk 😀 Wat Festoolpolish & nen Dual Action
            zal wonderen doen :mrgreen:

Aha, weeral wat bijgeleerd, thanks Wim :up: :salut:

Wim

Dat kun je testen of je het eruit gaat krijgen met polieren, en dat is een natte spons pakken en er over de plek wrijven.
                Zie je dan geen wit of grijs meer doorschijnen is het te polijsten, blijf je wit of grijs zien, dan gaat het spuiten worden omdat het de ondergrond is die je ziet en dus op die plekken door de lak zit.

[quote=”S2″ post=163099]Erg dat ze niets achtergelaten hebben, de mentaliteit tegenwoordig …

Misschien dat je het met polieren wat beter krijgt, heb je een poliermachine (Dual Action)? Of ga je het manueel proberen?

Ik wil best eens proberen of ik het beter krijg met de machine, maar dan moet je wel even tot in Lochristi bollen :)[/quote]

merci, ik hou je op de hoogte!

En er bestaat nog altijd zoiets als wederzijds respect voor andermans goed, of spreek ik dan chinees voor die mensen…. het zal dan wel :think:

S2

Erg dat ze niets achtergelaten hebben, de mentaliteit tegenwoordig …

Misschien dat je het met polieren wat beter krijgt, heb je een poliermachine (Dual Action)? Of ga je het manueel proberen?

Ik wil best eens proberen of ik het beter krijg met de machine, maar dan moet je wel even tot in Lochristi bollen 🙂

Das pas pech. :bounce: :what: :what:

waarom zeggen ze niets meer als ze tegen uw wagen schuren of botsen ???

voor een groot stuk de schuld van de verzekeringen.
                          namelijk uw bonus malus stijgt ineens met 4 bonus punten !!!

dan is bij sommige mensen de keuze vlug gemaakt.

niet dat ik dat goed keur hoor, maar zo gaat het.

Rudi.

Hi, ik heb een full omnium hoor op mn P maar twee weken terug
                            was de bumper pas herspoten bij Porsche RS motorsport, via mn verzekering ook al na een aanrijding…
                            Ik heb foto’s genomen en zal hem vanavond wat polieren, heb geen zin in weer gans de reutemeteut!
                            G
                            Chiepe

Walgelijk zulke figuren. Hoe is het geregeld in België met de verzekering ? Hebben jullie ook een no claim korting bij schade ? Hier in Nederland gebeurd het ook zo vaak. Bang dat ze de no claim kwijtraken.

Sterkte met de reparatie. Hoop dat het meevalt voor de portemonnee.

Echt niet leuk, nee. 👿 Even uitrazen is beter dan opkroppen. Voor zover ik het kan beoordelen, is je bumper een beetje ingeduwd terwijl er een andere langsritste. Dan voel je dat niet noodzakelijk met een servostuur. Het hoeft geen kwaad opzet zijn, het kan ook iemand geweest zijn met weinig ervaring en/of slecht zicht. De parkeerplaatsen zijn ook bijna allemaal veel en veel te klein. Hopelijk ben je goed verzekerd en wordt het snel een vergeten onaangename herinnering.

Vandalisme is niet nieuw. Ik herinner me heel goed dat je als jonge gast einde 70er jaren op fuiven en in de kroeg een afgebroken Mercedesster (en nog beter een exclusiever merk) als sleutelhanger op tafel moest leggen om indruk te maken. Zelf was ik daar als student al te ouderwets voor.

roy

Bij mij eens 35 autos in de straat allemaal met een koevoet onder handen genomen heeft me 1500 euro gekost. Politie groot onderzoek gedaan .resultaat: nooit iets van gehoord en uit eigen zak moeten betalen.
                                  Dusja je hebt zo van die zielige mensen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.