Dadio stelt zich voor.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dadio stelt zich voor.

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Goeie dag porschisten,
      Gloednieuw hier en ook gloednieuw in de porsche wereld.
      Na 6 maand zoeken heb Ik zeer recent een 997 4S cabrio op de kop getikt.
      Zo recent dat hij nog in de garage staat om enkele reparaties te laten uitvoeren.
      Ondertussen nog snel de verzekering in orde brengen.
      Wagen is een echte midlife crisis bevlieging, maar ja als het nu niet is dan waarschijnlijk nooit meer.
      Volgende stap is de wagen een beetje personaliseren, velgen, ledjes misschien ook, …
      Ik hoop in alle geval op een schitterende zomer, eentje zoals vorig jaar bijvoorbeeld.
      Foto’s volgen nog!
      Mijn profielfoto moet ik ook nog eens aanpassen denk ik. 😉

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • Even antwoorden op de vele vragen.
        Ik ben van Meise, dicht bij Brussel. De midlife crisis sloeg toe midden veertig. Of dat vroeg of laat is laat ik even in het midden.
        De foto’s komen eraan, maar de wagen moet eerst tot bij me thuis geraken.
        Nog even geduld dus. 😀

Welkom met de 997 :drink: veel fun gewenst :wtf: zalig he zo een midlifecrisis :driver:

Welkom! En euh, we zien hier graag foto’s passeren 😀

Veel plezier met je 911 ! En wermits het nog steeds geen winter is, kap af, verwarming aan en gaan maar !

XXX

Welkom Dadio, leuk speeltje dat jij gekocht hebt. Veel succes en plezier ermee :relaxman:

Heueueeeuuu? Geen foto’s…???? 😎

welkom en veel plezier met je *porsche
                    heeft al iemand naar foto’s gevraagd :happydance:

Welkom….nog een midlife slachtoffer 😉

Welkom op het *porsche forum :drink:

Welkom Dadio, als *porsche -instapper kan dit tellen :applaus:
                          Late of vroege mid-life ?
                          En ja, we zullen blijven zeuren naar foto’s, véééél foto’s :mrgreen:

Omdat jij het niet durft Hendrik :respect2:

Hallo Dadio, veel genoegen met de *porsche .
                              :popcorn:
                              (Ze vragen hier altijd maar foto’s, weet niet waarom.)

Welkom Dadio,

Van welke streek ben je ergens? Is wel leuk om te weten natuurlijk.
                                Foto’s zijn meer dan welkom, dan kunnen we ons een beter beeld
                                voorstellen van uw nieuw speelgoedje :happy:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.