- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 juli 2018 om 17:07
Ik melde mij vorig jaar aan met de aankoop van een 996 4S tiptronic, hetgeen een prachtige wagen was, waarmee ik heel tevreden was. Echter wordt/werd er met de wagen niet veel gereden, enkel een uitstap. Gezien onze Roverheid was ik het al snel moe om nodeloos belastingen te betalen voor iets wat op mijn eigendom geparkeerd staat…..
Ook miste ik de fun van een handbak bij zulks speelgoed.
Al bij al kwam ik na wat huiswerk te hebben gedaan, al snel uit op een 964 C4 in midnight blue met een handbak, en een Cobalt interieur. De wagen heeft, vrij zeldzaam zelfs, geen zonnedak, hetgeen ik mega cool vind, gezien dat maar wat “dood gewicht” is bovenaan ; )
De wagen is blijkbaar nieuw besteld in de herfst van 1991 in Parijs, en na enkele jaren, naar de Cote D’Azur gegaan, om daar wat te toeren. Ook kwam bij de wagen de hele geschiedenis van facturen tot in 1994…Nice zou ik zeggen. De wagen verkreeg in 2015 een motorrevisie waarvan alles op USB stick staat met foto’s en facturen, ook weeral meegenomen dacht ik. Ook is en was het een rijderswagen met zijn heden 209 000 km.
Van Maart tot vandaag al heel wat onderzocht en bijgeleerd van deze wagens. Ook al enkele mod’s gedaan en zowat alle sapjes vervangen.
Tot hier toe mega tevreden van, in het bijzonder na de daguitstap naar “De Ring” verleden week….Wat een wagen….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.