Dag allemaal. Ik ben Rudy.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dag allemaal. Ik ben Rudy.

• Maker
    Discussie

• Peeraer
    Deelnemer

Heb net een 356BT van 1963 gekocht voor restauratie.
      Kent er iemand toevallig een goede restaurateur ? Is véél werk aan. Lassen nieuwe vloerplaten en volledig exterieur en interieurrestauratie.

Groetjes,

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • Ik heb al enkele foto’s op zijn facebookpagina mogen aanschouwen! Mooie basis zo te zien!!
        Doet Nicolas ook het werk aan de carrosserie?
        Ben alvast benieuwd naar de vorderingen!

Voila de wagen staat bij porsche 911 rescue voor volledige restauratie.
          Nicolas gaat regelmatig fotos online zetten zodat iedereen de werken kan volgen. :first: :drink:

Weet je wat te doen na import ?
            Heb title en douanedocumenten.

Grtz,

Welkom Rudy. :drink:

Een 356, komt hier niet zoveel voor, ben benieuwd naar de foto’s en de restauratie.

Zelf gevonden in de States? Wij lezen hier graag verhalen van hoe men zijn Porsche vind en dit lijkt mij wel een mooi verhaal.

Foto’s komen eer binnenkort aan.

Wens je de gehele restauratie uit te besteden?
                  In dat geval niet te overhaast te werk gaan & je goed informeren!

Zij die mij kennen, weten dat ik een enorme voorliefde heb voor oude Porsches, dus indien je al beschikt over foto’s… 🙂

welkom op het forum, ben benieuwd naar enkele foto’s van je 356 😆

Bedankt allemaal voor de welkomstgroeten.
                      Prettige feestdagen aan al de Porchisten en andere tisten. :respekt:

Welkom hier ! :drink:

sorsorry… maar dit wordt smullen…. :first: :first: :first: welkom :music:

Welkom op dit forum Rudy en proficiat met de aankoop . :applaus:

Heb even de foto’s bekeken en ben onder de indruk van jullie werk.
                              Doen jullie interieur- en motorwerk ook ? Chroom ?
                              Ik bel je na de feestdagen.
                              Prettige feestdagen.

Bedankt Rocco. Heb hun al gecontacteerd via mail.
                                Ben benieuwd. In geval van restauratie zet ik de foto’s online.
                                Altijd leuk.

Welkom Rudy, CCR van Timo en Wim hebben al een 356 gerestaureerd die helemaal rond een boom ‘geparkeerd’ was. Je moet maar eens op hun site naar de foto’s kijken, of naar mijn 993 ‘project’ die ook bij hen is gelast.

Wim

Welkom Rudy, en hoef niks meer toe te voegen zie ik, want je hebt mij al gevonden. 😆

En misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen. 😉

Wil je meer info dan hoor ik het wel van je, ik zelf ben niet zo opdringerig.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.