Dag allemaal!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dag allemaal!

• Maker
    Discussie
  • Dag Porsche-enthousiasten,

Mijn naam is Ruben en ik heb dit forum enkele weken geleden ontdekt omdat ik momenteel op zoek ben naar mijn eigen luchtgekoelde Porsche. Waar ik specifiek naar op zoek ben, is liefst een correcte 964 die als 2e auto in het weekend naast mijn bedrijfswagen zou gebruikt worden. Momenteel heb ik hiervoor een VW Karmann Ghia uit 1969, maar ik zou nu graag iets snellers hebben.

Ik stel mij hier graag voor omdat ik al heb gemerkt dat er hier heel veel kennis over Porsche aanwezig is. Dit kan mij alleen maar helpen in het vinden van de juiste Porsche, om zo ook mijn ervaringen te delen op het forum. Hopelijk kan ik dus ook snel iets bijdragen aan het forum, maar voorlopig zal het dus vooral leren zijn 🙂

Schol!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 87)
    • Daar heb ik ook lang tussen getwijfeld, Mushroom. Uiteindelijk voor deze gegaan omdat er al zoveel 964’s met die RH’s rondrijden en omdat ik deze ook aan een prijsje kon kopen (amper meer dan de prijs van de 4 zo goed als nieuwe Continentals die erop liggen)

Nice!!
        Ik twijfel nog steeds tussen deze en de RH-cupI serie :think:

:applaus: :applaus: :applaus: Mooi

Dit weekend de nieuwe schoenen onder de 964 gelegd, heel tevreden met het resultaat!

Helaas raken ze wel in het binnenspatbord, dus ik zal eens op zoek moeten gaan welk deel ik net weg moet knippen. Had op verschillende fora gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem.

Ik ga er zelf niet aanzitten hoor Goof … heb al genoeg blunders op mijn naam staan… :wtf: :bounce:

Merci mannen! Deze was in 2001 opnieuw gespoten door vandalisme :what: Daarna zaten er allemaal kringen in van het slecht polieren door de vorige eigenaar. Ik heb thuis ook het materiaal om het zelf te doen, maar om hem perfect te krijgen zonder kringen/wolken en zonder al te veel van je laklaag af te halen, kan je het beter overlaten aan mannen die er dagelijks mee bezig zijn. Heb er geen spijt van dat ik het niet zelf heb gedaan!

Ja maf he, dat je je helemaal suf staart naar je bolide, hahaha, mooi hoor.

Ik ben door BC911 ook enthousiast geworden. Maar als ik mijn lak van heel dichtbij bekijk met het blote oog ziet ie er nog gewoon prima uit (gespoten in 2002), maar toch heb ik het idee dat als je hem poliert dat ie dan nog net ff extra PINGT. Of zou dat het filterachtige laagje zijn van de verzorgende spulletjes die de jongens er ook nog op smeren … :mrgreen:

Maar het zou toch zo maar kunnen dat we um een keertje helemaal doen, ik vind het echt wel kicken hoor!! :happydance:

:lekker: :lekker: :coolness: :up: :first:

:up: :up: :up: :coolness: :coolness:

ken

Very nice

Mooi!!! :hail:

:coolness: :coolness: :coolness: :applaus: :applaus: :applaus:

Amai, da’s schoon! :applaus:

Goof, hier heb ik maar één woord voor, of eigenlijk 4: :first: *luv :up: :lekker:

Vandaag nog eens de tijd gevonden om enkele foto’s te maken nadat ik hem volledig heb laten polieren en waxen. Kan er op een stoeltje naast gaan zitten en blijven staren 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.