Dag allemaal!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dag allemaal!

• Maker
    Discussie
  • Dag Porsche-enthousiasten,

Mijn naam is Ruben en ik heb dit forum enkele weken geleden ontdekt omdat ik momenteel op zoek ben naar mijn eigen luchtgekoelde Porsche. Waar ik specifiek naar op zoek ben, is liefst een correcte 964 die als 2e auto in het weekend naast mijn bedrijfswagen zou gebruikt worden. Momenteel heb ik hiervoor een VW Karmann Ghia uit 1969, maar ik zou nu graag iets snellers hebben.

Ik stel mij hier graag voor omdat ik al heb gemerkt dat er hier heel veel kennis over Porsche aanwezig is. Dit kan mij alleen maar helpen in het vinden van de juiste Porsche, om zo ook mijn ervaringen te delen op het forum. Hopelijk kan ik dus ook snel iets bijdragen aan het forum, maar voorlopig zal het dus vooral leren zijn 🙂

Schol!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
    • 964 zit duidelijk in de lift! Proficiat!!

Mooie foto’s, mooie kar, mooie kleur, mooie lokatie :first:

Ziezo, alles ligt in een definitieve plooi en zaterdag mag ik hem gaan ophalen! Het is deze geworden:

Nog maar 3 vorige eigenaars, die allemaal nog met naam bekend zijn. Eerste 2 zijn Belgen, de 3e (huidige) een Nederlander. Na enkele jaren in NL komt de auto dus terug naar zijn heimat 😀 Hij heeft wel 240k km gelopen ondertussen, maar altijd mooi op onderhoud geweest bij D’Ieteren en hij heeft geen olielekken. Ziet er super onderhouden en heel eerlijk uit, dus ik hoop op veel plezier en weinig verrassingen! 😀

Welkom en veel :driver: plezier.
            Fototoestel niet vergeten als je de auto gaat ophalen 😀

En wanneer ga je ons verlossen uit ons lijden ? 😉

:up: Tof, ben nieuwsgierig naar de fotokens…

Haha hij staat helaas nog niet voor de deur, mannen. Hij moet nog worden uitgeschreven in NL, dus hoop dat ik hem volgend weekend kan gaan halen. Foto’s & info volgen zodra alles definitief geregeld is!

Uit de kast komen man, hier met die fotookes !

Awel, ga de ons nog lang in spanning houden :what:

De zoektocht was van korte duur :happydance:

Merci allemaal! Ik zit momenteel 2 weken thuis door een operatie (plaat verwijderd uit mijn arm na een gebroken elleboog), dus ben volop aan het zoeken. Zo krijg ik de tijd toch goed gevuld 😀

roy

idd 😉

welkom en de zoektocht is zeker leuk, maar als je hem vind en de vonk slaat over in je hart zal je het nog leuker vinden :happydance:

suc6

welkom, en veel zoekplezier gewenst

Welkom en veel zoekgenot naar je 964 :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.