Dag forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Dag forum

• Maker
    Discussie
  • Dag allen,

Momenteel ben ik nog geen Porsche-eigenaar, maar ik kijk wel rond voor een 944 (misschien 924s).
    Ik studeer nog, maar is voor mij nu mogelijk (mede door de gunstige oldtimerregelingen) om er een leuke auto bij te kopen. Momenteel heb ik al een paar jaar een BMW E30 touring en die zie ik ook niet meteen vertrekken…

Een 944 is dus nu de meest serieuze kandidaat. Vanzelfsprekend staan er op het internet genoeg horrorverhalen, maar met de 944 lijkt het toch dubbel zo belangrijk om goed mijn huiswerk te doen voor ik iets doms doe en een auto koop die dubbel zo duur wordt door achterstallig onderhoud. Concreet heb ik een budget van €8000; kan wel wat hoger als het echt de moeite is, minder mag natuurlijk ook…
    Ik heb al eens gemaild voor deze. Het antwoord klinkt me wel bemoedigend en hij staat zeker niet slecht op de foto’s. Maar ja, wat zeggen wat foto’s en een mailtje?

Benieuwd naar de schat aan informatie die dit forum biedt…

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Welkom op het *porsche forum :drink:

S2

Is al een facelift met het nieuwe dashboard en met volleder en de 2.7, dus dat is zeker een plus.

Persoonlijk vind ik de zwarte naafkapjes wat vreemd, en de 2 radio’s waarvan geen van beide origineel is. (Mocht de casette radio nu de originele geweest zijn, kon ik het wel begrijpen )

Welkom hier alleszins!

En belangrijk: Wat is de onderhoudshistorie van deze wagen? Leeftijd banden, wanneer is de distributieriem vervangen en de spanrollen, wanneer de waterpomp, wanneer de bougies, ….?
        De 2.7 is een sterke motor dus de 220K km mogen bij goed onderhoud geen probleem zijn.

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.