- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 juli 2014 om 20:47
Dag allen,
Momenteel ben ik nog geen Porsche-eigenaar, maar ik kijk wel rond voor een 944 (misschien 924s).
Ik studeer nog, maar is voor mij nu mogelijk (mede door de gunstige oldtimerregelingen) om er een leuke auto bij te kopen. Momenteel heb ik al een paar jaar een BMW E30 touring en die zie ik ook niet meteen vertrekken…Een 944 is dus nu de meest serieuze kandidaat. Vanzelfsprekend staan er op het internet genoeg horrorverhalen, maar met de 944 lijkt het toch dubbel zo belangrijk om goed mijn huiswerk te doen voor ik iets doms doe en een auto koop die dubbel zo duur wordt door achterstallig onderhoud. Concreet heb ik een budget van €8000; kan wel wat hoger als het echt de moeite is, minder mag natuurlijk ook…
Ik heb al eens gemaild voor deze. Het antwoord klinkt me wel bemoedigend en hij staat zeker niet slecht op de foto’s. Maar ja, wat zeggen wat foto’s en een mailtje?Benieuwd naar de schat aan informatie die dit forum biedt…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.