DAG ROCCO!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! DAG ROCCO!!

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

ahaa, ik zie dat de Rocco terug online is. Doet me deugd om te zien dat je de draad weer aan het opnemen zijt!! 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • Werken? T is maar hoe je het bekijkt…
        Gewoon gast Herremans spelen. Er zijn genoeg vrijwilligers om het werk te doen zodat jij kan genieten 🙂

Wim

[quote=”JoeBar_S2″ post=85107]een bekertje gluwein en wat pannekoeken in de Aziëweg. Om sneeuwwitje weer vakkundig te laten wakker kussen. En een eindejaar of nieuwjaarsmeet van PF tegelijk… [/quote]

Aha, ik mag weer gaan werken dan zonder dat ik het weet.

Anoniem

Ik kom naar de pannenkoeken bak 😎

Anoniem

Erik je wagen zal nieuwer zijn dan afgeleverd door fabriek .

Nu kan iedereen zien dat ik nog niet bekomen was van het up loaden van mijn avatar .

@Rocco: Ik wil (samen met t vrouwke) komen helpen bakken…
                Ge kunt misschien een eerste RLPBM maken, een Real Life PanneKoeken Bak meet..

En omdat iedereen solidair is gaat er veel volk op afkomen… 😀

Ik zie het al voor me… Iedereen buiten met nen dikke frak aan een bekertje gluwein en wat pannekoeken in de Aziëweg. Om sneeuwwitje weer vakkundig te laten wakker kussen. En een eindejaar of nieuwjaarsmeet van PF tegelijk…

Nu nog beginnen met “er was eens een keer” en t komt goed…

goeie beslissing Rocco.

ik heb een tijdje terug ook getwijfeld om mijn 928 te laten herstellen nadat ik van de baan was gegaan. Maar telkens ik er nu mee rij ben ik blij met mijn keuze, ook al was die op economische gronden( gezien de lage waarde van een 928) misschien niet de beste.

Anoniem

ik kom af [IMG]http://i41.tinypic.com/1554h81.gif[/IMG]

plumber schrijft:

Misschien een benefiet actie organiseren voor de sponsoring van de herstelling van je Porsche ❓ 😆 😆

pannekoekenbak … iemand ???? 😆

Misschien een benefiet actie organiseren voor de sponsoring van de herstelling van je Porsche ❓ 😆 😆

bedankt, nu nog allemaal 1000 euro bijleggen en ‘t komt helemaal in orde 😛 😈 😆

@ sigrid: ik heb uw wagen gezien en ze waren er goed aan bezig, dat is toch al een geruststelling als je ziet hoeveel werk ze nog bij elkaar staan hebben, maar wim wou geen mensen met 2 linkerhanden in de buurt daarom heeft hij mij wijselijk aan mijn eigen auto laten prutsen 😆

Welcome back Rocco !

Rocco, hier ga je geen spijt van krijgen. Uwe Porsche is in ieder geval in goede (gepassioneerde) handen. Ik ben benieuwd naar het resultaat! 8) 8)
                              Af en toe een fotootje moet wel lukken…

Wijze beslissing Erik 8) 8) 8)

Anoniem

Sigrid schrijft:

Die funny is ook overal bij 😯

ramptoerist 😆 😆

Goede keus! Wie weet kom ik je daar nog een keer tegen.

Die funny is ook overal bij 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.