DAG ROCCO!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! DAG ROCCO!!

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

ahaa, ik zie dat de Rocco terug online is. Doet me deugd om te zien dat je de draad weer aan het opnemen zijt!! 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Anoniem

Rocco schrijft:

hier, ik zal jullie een sneak preview geven van een volgend feuilleton van Rocco, trailerqueen sneeuwwitje en de dwergen :

de ene kijkt naar zijn schoenen en denkt ‘god, waar ben ik nu aan begonnen…’ 🙄

de andere denkt ‘pff, een auto opladen is nog makkelijker dan een avatar opladen op PF…’ 🙄

Rocco houdt de camera vast en denkt ‘shit, die porschefreaks daar raak ik nu nooit meer van af …’ 🙄

😆 😛 😉

Voila, ‘t begint al weer: die Rocco commentaar!!!! “He’s Back :twisted:” en dat zullen we geweten hebben!

‘Bijhouden’, dat wilden we lezen 😉

Zeer wijs besluit Rocco
          Succes en geduld en alles komt goed

welkom terug, binnen een aantal tijd heb je een nieuwe 993 😀

Welkom terug Rocco!!

😀

Amai bij Wim en Timo laten herstellen 😯 .
                Vraag al maar een waardebepaling aan ❗
                De P zal er weer op en top uitzien 😀

Groeten Bert

of het nu voor een auto is, of voor een verbouwing, of voor relaties of wat dan ook, humor is vaak de beste plamuur om barsten te fixen… Blij te zien dat jouw plamuur weer klaar staat voor de uitdagingen van het leven!

Goede beslissing Erik 😀
                    Ben blij je grappen weer te lezen.

Funny keek alleen niet zo Funny… 😈

wel da vind ik goed seh
                      hij staat nu stil maar als je weer kan rijden zal het je zeker eens zoveel plezier doen .
                      schit happens ,en meestal kom je er sterker uit .

Hallo iedereen,

omdat iedereen begaan is met mij wil ik jullie mijn beslissing meedelen dat ik de wagen hou en langzaamaan laat repareren bij Wim.

Ik weet het gaat een hoop geld kosten bovenop wat ik betaald heb maar het plezier dat ik aan deze wagen beleefd heb is met niks anders te vergelijken. En geld is toch maar het slijk der aarde … een beetje ploeteren en we hebben weer wat 😆

Some you win some you loose, het leven is niet anders zeker, ik heb mijn deel van pech en succes gehad. Maar het belangrijkste is plezier hebben en vrienden die je helpen, weer verder geraken en al de rest is dan bijzaak hé 😉

JoeBar_S2 schrijft:

Voor de kenners.

Deze foto roept bij min een spreuk uit een film op….

“Hey what’ya know, this Side we ain’t got to fix…”

🙂

Voor de kenners.

Deze foto roept bij min een spreuk uit een film op….

“Hey what’ya know, this Side we ain’t got to fix…”

🙂

@Wim
                            ik wou zaterdag nog eens langskomen om te komen kijken naar sneeuwwitje…
                            Maar t is er niet meer van gekomen 🙁
                            Mss volgend weekend?

Wim

Inderdaad een treurige foto van die 2 dwergen. 😆

Zwaar in overdenking zo te zien. 😉

Trailerqueen…
                                Lol!! 😉

D’r is niks te zien aan die auto! Een beetje simonis en ‘t ergste leed is geleden 😉

hier, ik zal jullie een sneak preview geven van een volgend feuilleton van Rocco, trailerqueen sneeuwwitje en de dwergen :

2 van de dwergen op de foto zijn bekenden van porscheforum, de ene kijkt naar zijn schoenen en denkt ‘god, waar ben ik nu aan begonnen…’ 🙄

de andere denkt ‘pff, een auto opladen is nog makkelijker dan een avatar opladen op PF…’ 🙄

Rocco houdt de camera vast en denkt ‘shit, die porschefreaks daar raak ik nu nooit meer van af …’ 🙄

😆 😛 😉

geef nu maar toe Rocco dat het allemaal opgezet spel was om u nu zo nen Nissan GT-R te kunnen kopen zonder gezichtsverlies! 😉 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.