Dag van de arbeid, dag van de Porsche?

Home Forum Porsche Uitstappen Dag van de arbeid, dag van de Porsche?

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Jawel, ik weet het. Maandag 1 mei is er het Porsche treffen Dinslaken.
    Een slordige 230 km enkel voor mij die dan nog allemaal op de snelweg mogen gereden worden. :think:
    Het koude weer van deze week zou langzaam plaats maken voor wat hogere temperature en ik heb wel zin om ergens af te spreken voor een koffie of warme choco. Voor mijn part doen we dat in Huy, La Roche, Dinant, Bastogne of eender waar zolang het maar niet richting de Belgische kust is want dan mogen we ‘s avond gegarandeerd file rijden. Zeker nu met de werken op de E40. :bounce:

Anyway, als er iemand een goed voorstel heeft, hoor ik het graag. En anders stippel ik wel voor mezelf iets uit. :salut:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Touché! :first:

0

@yellow sub : ter verduidelijking : een Porsche stond geparkeerd langs de weg en de bestuurder stond 10 meter verder wild te plassen 8) 8) Het ging snel , ik kon de n°plaat niet lezen ,laat staan een foto maken :sarcastisch :sarcastisch

Waarschijnlijk heb heb je mijn tekst te vlug gelezen ofwel was je in de war met het lezen van de berichten van” Tania Cayman ” 😀 😀 😀 😀

0

Je kunt voor mijn part je Porsche Willie noemen, maar je willie Porsche noemen, dat is er over! 🙁

0

Was samen met Rollie in de 982, en heb genoten, van de rauwe 4 cilinder. 8) 8)
            We hebben verscheidene Porsches( Boxster 986-987- 911 targa ) tegengekomen en soms ook een wildplasser( met een Porsche)
            langs de weg 😀 😀 😀

0

‘T was best een pittig en lawaaierig :music: ritje doorheen de Hoge Venen.
              Leuk om de 2 sounds van de 981 en de 982 te vergelijken…

0

je gaat morgen ijs nodig hebben, veeeeel ijs 😎

0

:coolness: voilà, vandaag een slordige 400 km bij op de teller gezet en Rollie zijn 718 is nu ook eens wat beter gerodeerd. :driver:
                  Toffe wegen doorheen de hoge venen en rond de meren van Butgenbach en Gileppe. Sportuitlaat heeft niet veel afgestaan (niet :ass: ) en het dak is niet veel dicht geweest. :salut:

0

ik ga morgenvroeg 30 april eens gaan kijken naar de deelnemers van de SpringTour vertrek te Grand’Route 45, 5651 Laneffe. :driver:

0

ik hou dit topic in het oog …

0

De weersvoorspellingen die continu veranderen voorspellen zondag als warmste dag. Dus wellicht trek ik zondag richting voerstreek-Hoge Venen etc. Kwestie van een rit die we met de club gedaan hebben die ons langs de verschillende meren bracht, nog wat aan te passen en in de gps pompen.

0

de meiklokjesrit met vertrek in Halle, die traditioneel doorging op 1 mei, is verschoven naar 30/apr, dus hier ook interesse.

0

Hè Gert short trip Ardennen misschien wel makkelijker in te passen hier.
                            Let me know. :driver:

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.