Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Daggie 997 S
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door luc993cabrio.
-
MakerDiscussie
-
1 februari 2009 om 01:43
Hey mannen,
zoals jullie ondertussen misschien weten, heb ik mijn Nissan GT-R geannuleerd en terug een Porsche gekocht. Het is te moeilijk afscheid nemen …
Paar foto’s:
Exterieur:
Crappy interieurfoto:
Opties en woordje uitleg op http://www.daggie.be
Ik heb nog wel enkele ideeën en plannen met de wagen. Oa. 1 van volgende:
Voorkeur gaat naar optie 2.
Meer info en foto’s volgen ongetwijfeld 😉
-
MakerDiscussie
-
Is een originele Porsche indoor car cover, voor 997 met aerokit.
Past perfect, uitsparing voor spoiler en al. Echt heel degelijk, in mooie tas. Met dank aan ppp356 😉
Anoniem20 februari 2009 om 23:27Lijkt mij een orig Porsche binnen car cover te zijn? past deze goed?
Ik heb bij CM een orig buiten cover gekocht, beetje condens in mijn garage, en deze is voor mijn 4S volgens mij te klein.
Volgens CM bestaan er geen covers voor de 4/4S.
Met nogal wat trekwerk krijg ik hem erover, de rits is reeds los aan het scheuren en echt goed zal het voor de lak wel niet zijn denk ik.
Iemand een alternatief?Betreft het kuisen; na de Preshield behandeling nog makkelijker te kuisen 😛
Zwart en beige vind ik ook nog altijd mooi .. maar dit zilvergrijs is zo enorm veel makkelijker te onderhouden. Een zwarte kuisen duurt veel langer en het resultaat is nooit zo goed, op zwart zie je nl. alles.
Beige interieur vond ik ook mooi, maar cocao is zo veel specialer en stijlvoller … Misschien omdat ik beige al gewoon ben intussen. Mijn foto doet het interieur ook geen eer aan. Zal er eens werk van moeten maken.
Ik heb nog een car cover gekocht:
mooie wagen Bart, al sprak de vorige qua kleuren meer aan maar als ze me zouden laten kiezen ging ik toch ook voor de 997 hoor, prachtig
grtz Geert 😉
Ik beperkt mij tot fietsen in de fitness 🙂
Is de garage van mijn schoonpa 😉
Chique auto Bart ! Maar ‘t is jouw garage niet zeker ? Want ik zie daar een prachtige fiets staan. Maar jij op de fiets 😆 ?
En weer een knappe wagen die bij op je palmares komt .
Van harteAnoniem5 februari 2009 om 01:36Geen interesse in perfecte 19″ Lobsters?
Een mooie velg, maar denk niet dat deze onder m’n 4S passen.
Heb momenteel sport design’s liggen.
Succces met de verkoop.Toffe nummerplaat 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.