Daggie 997 S

• Maker
    Discussie
  • Hey mannen,

zoals jullie ondertussen misschien weten, heb ik mijn Nissan GT-R geannuleerd en terug een Porsche gekocht. Het is te moeilijk afscheid nemen …

Paar foto’s:

Exterieur:

Crappy interieurfoto:

Opties en woordje uitleg op http://www.daggie.be

Ik heb nog wel enkele ideeën en plannen met de wagen. Oa. 1 van volgende:

Voorkeur gaat naar optie 2.

Meer info en foto’s volgen ongetwijfeld 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • nummerplaat is geslaagd 😉

0

[quote=”reys”:4vm3o62v]Proficiat!
        “S” 😉
        Precies ietsje meer lef dan mezelf qua interieur kleur, mooi!
        Op foto’s heb ik ook dat kleur verschil, komt waarschijnlijk door het materiaal verschil.
        Met felle zon meen ik dat ook te kunnen zien…
        Mag ik het zeggen?…geen “Sport Chrono”…beetje jammer, gelukkig wel “PSE”
        Stripping, optie 2 = ok[/quote]

Geen interesse in perfecte 19″ Lobsters?

0
        WB

Wauww…Tja……das bijna zonder woorden……want mene mond valt open………. 😉 😯

0

😯 prachtig!!!
            Het gaat snel, cayman nog maar “pas” buiten of de opvolger staat er al (en wat voor één)

0

cocoa! love it!

0
              Anoniem

Proficiat!
                “S” 😉
                Precies ietsje meer lef dan mezelf qua interieur kleur, mooi!
                Op foto’s heb ik ook dat kleur verschil, komt waarschijnlijk door het materiaal verschil.
                Met felle zon meen ik dat ook te kunnen zien…
                Mag ik het zeggen?…geen “Sport Chrono”…beetje jammer, gelukkig wel “PSE”
                Stripping, optie 2 = ok

0

goeie keus gemaakt makker!!! top!

0

Proficiat ! Schitterende bolide…. !!!! (Veeeeeeeel meer klasse dan de Datsun 😉 )

0

fenomenaal mooie wagen!!! Gene zever: mocht ik een 997 mogen configureren zoals ik hem wil, zou hij er waarschijnlijk zo uitzien!! Zelfs met dezelfde kleurcombinatie, toch zeker binnen! Dat cacaoleder vind ik schitterend, en zal een kleur zijn die mooi ‘veroudert’, in tegenstelling tot bvb muisgrijs of Savana beige! Al heb ik een (cacao?)donkerbruin vermoeden dat je hem waarschijnlijk wel weer niet lang genoeg zult bijhouden om dat te kunnen evalueren… 😉

0

Wel, ik dacht daar ook aan toen ik die foto zag ..

Maar in het echt zie ik het niet. Ik ga er nog eens kritisch naar kijken, maar ik denk dat het aan de foto ligt.

0

prachtig

zie ik licht kleurverschil tussen voorbumper en rest? of is dit door foto?

0

jokke: geen chronopack wel de PSE sportuitlaat.

0

goeie keuze bart!

0
                              Anoniem

Verry nice indeed.
                                Veel beter dan een Datsun. 😉

0

[quote=”Daggie”:5jmrf36u]Hij heeft de aerokit voorbumper en kofferspoiler. 19″ GT3 velgen. (en ook nog 19″ Lobster velgen, die ik wil verkopen). Volleder, navigatie, Bose, PASM, adaptieve sportstoelen, PSE, logo’s op hoofdsteunen, zetelverwarming, zilveren gordels, TPMS, park assist, …

Flink wat opties 😉

Graphic vind ik wel leuk en als het tegenvalt, kan hij er nog altijd af.[/quote]

Ook sport chronopacket plus,sportuitlaat ❓

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.