Daggie.be GTG 2 – Nürburgring

Home Forum Porsche Uitstappen Daggie.be GTG 2 – Nürburgring

• Maker
    Discussie
  • Ik organiseer een 2de kleine bijeenkomst op 02/09/2007. Deze keer gaan we naar de Nürburgring !! Iedereen kan daar mee naar toe, je hoeft niet op het circuit te rijden, om intens te genieten van zo’n trip. Heel het stadje Nürburg leeft van de autogekken. Ik denk dat je nergens anders in de wereld elke 10 meter exclusieve sportwagens tegenkomt! Voor autoliefhebbers is, het kruispuntje aan de Nordschleife is boeiend genoeg om blijvend op te kamperen 🙂
    (ik zelf ga misschien 1 ritje doen, maar ik ga zeker geen ganse dag op het circuit zitten)

Zoals vorige keer, wil ik geen dingen opleggen, maar omdat het toch een hele trip is, ga ik met een deel mensen samen (proberen te) vertrekken. Dat zal in Groot-Bijgaarden zijn, maar we plannen nog een verdere stop, voor een 2de deel mensen op te halen. Mogelijk kan je daar aansluiten. Als je met veel naar een zelfde plaats zou kunnen komen, stoppen we daar ook. Ik laat nog vertrekuren en stopplaatsen weten.

Ik probeer opnieuw te zorgen voor een goeie fotograaf, ik hoop dat we ook “on the road” foto’s kunnen nemen. Da’s echt de moeite! Dat in combinatie met foto’s op de stop-plaatsen en natuurlijk aan de Nordschleife zelf, ga je niet willen missen! Als het kan, neem ik ook de digitale videocamera terug mee.

Daarnaast, komen er op 02/09/2007 een aantal wagens uit Finland naar de Nordschleife: http://carfreaks.net/ . En het gaat oa. om mensen met zwaar getunede Turbos, M3’s, … Als je graag eens een ECHTE rit op het circuit wil, kan dat met hen geregeld worden. Zij doen het graag .. en ze beweren dat de Ring-taxi niet hard mag rijden .. dus je mag wat verwachten!

Op wandelafstand van de Nordschleife is een Italiaans restaurant waar je vanalles kan eten, als daar mensen interesse in hebben. Van een spaghetti tot een Australische steak, voor ieder wat wils. Als iedereen liever thuis eet of iets anders … allemaal goed voor mij.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel volk, aangezien het toch een eindje rijden is, maar geloof mij. Nürburg is ongelooflijk de moeite, met of zonder circuit-rit.

(Vorige keer, heb ik beetje om een 200 pk-minimum gevraagd, maar hier zitten serieuze mensen denk ik 🙂 Breng gerust andere liefhebbers van sportwagens mee !!)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
      • Ik ben ook thuis geraakt.

Ik post wel enkele teasers. De rest komt deze week op http://www.daggie.be .

Ik heb al enkele foto’s van Yammie gezien ook … En ik had heel veel verwacht van hem. Maar wat ik al gezien heb is onvoorstelbaar knap.

Anoniem

Graag gedaan.

Idd schoon ottokes ginder tegengekomen. Maar op foto’s moette op mij niet rekenen. Ik heb er op onze bijeenkomst in Haasrode juist 2 genomen…en toen was de batterij plat, grrrrrr 😈

Wel veel volk en wegwerken gehad onderweg, niet echt veel kunnen profiteren van de autobahn om eens goed door te trekken. 😡

‘t Viel wel op dat de GT3kes er wel plezier in om af en toe te gaan plakken aan mijnen achterbumper. 😉

Was leuk vandaag, leuke bijeenkomst en vlot verkeer 8)
            Heel wat exoten gezien en andere schitterende wagens.

@Chris
            : Thanks ❗

we kunnen mischien eens samen naar verzus gaan met onze machines dan mogen we ook eens van voor staan

[quote=”993S”:33t1f7jv][quote=”Daggie”:33t1f7jv]Als ge kunt feesten, moet ge kunnen opstaan ook he 😉 [/quote]

😆 touché
                nu weet ge het he Mich 8) [/quote]

I know…maar Versuz roept…alleszinds tot morgen 8)

[quote=”Daggie”:3enfyjb1][quote=”Audiotronics”:3enfyjb1]Naar Haasrode kan ik ook komen, rechtsreeks van de’n Delite 😆 . Moet morgen kiezen tussen drie dingen : mee met jullie, een familiefeest of naar Hasselt gaan borrelen ❓ . Bijna elke week rijden “Crauwels en co” al naar de ring. Die vragen ook constant om eens mee te gaan.

Gisteren was de Kim (M.I.S.) nog langs geweest. Die zou met de Bob meerijden. Ondertussen weet ik dat de 997GT3 RS van PENDERS komt 😉 .[/quote]

Kom maar naar de ring !!

En dat van de GT3 RS wist ik zelf niet 😀

edit: een tweede 997 GT3 RS kan er niet bij zijn … die wacht op nieuwe banden … maar volgende keer komt hij zeker mee zei hij ..[/quote]

Euh, dat de Bob zijn GT3RS bij PENDERS dus heeft besteld ❗ . Ken Rudi PENDERS nog van vroeger 😉 . Zal straks eens aan mijn neef vragen of hij goesting heeft voor morgen. Is zo’n BMW Z4 maniak 😆 .

[quote=”Daggie”:yz6ss24q]Als ge kunt feesten, moet ge kunnen opstaan ook he 😉 [/quote]

😆 touché
                    nu weet ge het he Mich 8)

Ik kan er vanwege het werk helaas niet bijzijn , maar hoop op massa’s foto’s.
                      Veel plezier en hou het safe

Neem maar genoeg fotos. Zowel van op als naast het circuit… dan kunnen de mensen hier thuis ook wat meegenieten 🙂 )

Als ge kunt feesten, moet ge kunnen opstaan ook he 😉

Ik kom wat later denk ik…en rechtstreeks naar Ring…’k probeer er ‘s morgens bij te zijn maar vrees ervoor.

Kijk er wel naar uit!

[quote=”Audiotronics”:3jvozkl4]Naar Haasrode kan ik ook komen, rechtsreeks van de’n Delite 😆 . Moet morgen kiezen tussen drie dingen : mee met jullie, een familiefeest of naar Hasselt gaan borrelen ❓ . Bijna elke week rijden “Crauwels en co” al naar de ring. Die vragen ook constant om eens mee te gaan.

Gisteren was de Kim (M.I.S.) nog langs geweest. Die zou met de Bob meerijden. Ondertussen weet ik dat de 997GT3 RS van PENDERS komt 😉 .[/quote]

Kom maar naar de ring !!

En dat van de GT3 RS wist ik zelf niet 😀

edit: een tweede 997 GT3 RS kan er niet bij zijn … die wacht op nieuwe banden … maar volgende keer komt hij zeker mee zei hij ..

Naar Haasrode kan ik ook komen, rechtsreeks van de’n Delite 😆 . Moet morgen kiezen tussen drie dingen : mee met jullie, een familiefeest of naar Hasselt gaan borrelen ❓ . Bijna elke week rijden “Crauwels en co” al naar de ring. Die vragen ook constant om eens mee te gaan.

Gisteren was de Kim (M.I.S.) nog langs geweest. Die zou met de Bob meerijden. Ondertussen weet ik dat de 997GT3 RS van PENDERS komt 😉 .

Ik kom met Chris mee, ik kijk er al naar uit ❗

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.