Daggie.be GTG 2 – Nürburgring

Home Forum Porsche Uitstappen Daggie.be GTG 2 – Nürburgring

• Maker
    Discussie
  • Ik organiseer een 2de kleine bijeenkomst op 02/09/2007. Deze keer gaan we naar de Nürburgring !! Iedereen kan daar mee naar toe, je hoeft niet op het circuit te rijden, om intens te genieten van zo’n trip. Heel het stadje Nürburg leeft van de autogekken. Ik denk dat je nergens anders in de wereld elke 10 meter exclusieve sportwagens tegenkomt! Voor autoliefhebbers is, het kruispuntje aan de Nordschleife is boeiend genoeg om blijvend op te kamperen 🙂
    (ik zelf ga misschien 1 ritje doen, maar ik ga zeker geen ganse dag op het circuit zitten)

Zoals vorige keer, wil ik geen dingen opleggen, maar omdat het toch een hele trip is, ga ik met een deel mensen samen (proberen te) vertrekken. Dat zal in Groot-Bijgaarden zijn, maar we plannen nog een verdere stop, voor een 2de deel mensen op te halen. Mogelijk kan je daar aansluiten. Als je met veel naar een zelfde plaats zou kunnen komen, stoppen we daar ook. Ik laat nog vertrekuren en stopplaatsen weten.

Ik probeer opnieuw te zorgen voor een goeie fotograaf, ik hoop dat we ook “on the road” foto’s kunnen nemen. Da’s echt de moeite! Dat in combinatie met foto’s op de stop-plaatsen en natuurlijk aan de Nordschleife zelf, ga je niet willen missen! Als het kan, neem ik ook de digitale videocamera terug mee.

Daarnaast, komen er op 02/09/2007 een aantal wagens uit Finland naar de Nordschleife: http://carfreaks.net/ . En het gaat oa. om mensen met zwaar getunede Turbos, M3’s, … Als je graag eens een ECHTE rit op het circuit wil, kan dat met hen geregeld worden. Zij doen het graag .. en ze beweren dat de Ring-taxi niet hard mag rijden .. dus je mag wat verwachten!

Op wandelafstand van de Nordschleife is een Italiaans restaurant waar je vanalles kan eten, als daar mensen interesse in hebben. Van een spaghetti tot een Australische steak, voor ieder wat wils. Als iedereen liever thuis eet of iets anders … allemaal goed voor mij.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel volk, aangezien het toch een eindje rijden is, maar geloof mij. Nürburg is ongelooflijk de moeite, met of zonder circuit-rit.

(Vorige keer, heb ik beetje om een 200 pk-minimum gevraagd, maar hier zitten serieuze mensen denk ik 🙂 Breng gerust andere liefhebbers van sportwagens mee !!)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • Dennis, anders kom je tot in Haasrode om 9u30 ‘s morgens? Dan kan je mee op de foto 😉

Met de GT3RS … please please please 🙂 )

Veel plezier gewenst Daggie en iedereen die gaat !
        Mocht het in B zijn ik zou ook even komen.

Ze geven droog weer .. iets warmer als momenteel. Dus dat is ook geregeld 🙂

ik ga spijtig genoeg moeten afhaken aangezien ik onverwacht de winkel moet openhouden die dag 😥

jammer 👿

Anoniem

Awel, als ‘t ni regent kom ik ook.
              [quote=”MRD-Porsche”:1cvhxkpy]Mensen met een plaatsje vrij, jullie zouden mij een heel groot plezier doen ❗ [/quote]
              Je kan evt. met mij mee (ben die dag alleen) maar hou er wel rekening mee dat ik afhaak als er kans is dat het gaat regenen. Geraak je met iemand anders ginder en wil je – moest ik er zijn – met mij naar huis terugrijden ook goed, heb je ineens 2 P’s onder je **** gehad 😉
              Mijn bedoeling is wel om uiterlijk tegen 22u00 thuis te zijn want de volgende dag moet ik er vrij vroeg (05u30) uit

Ik heb een mailtje gestuurd naar iedereen met concrete info.

Als je ook meer info, laat iets weten, dan stuur ik je een PM.

de madam en ik gaan misschien ook mee 8)

Goedemiddag,

Ik ben Emmerson (J) uit Haacht…
                    Volg al een tijdje het Porscheforum en heb enkele weken geleden
                    Daggie en nog enkele anderen van het forum leren kennen in Ternat…

Mijn speeltjes:
                    997 S met Aerokit en zwarte RS-velgen (2006)
                    Foto is hier ergens gepost door Rami
                    ML 350 (2006)
                    Audi cabrio (1992)
                    MV Agusta (2003)
                    MT 01 (2005)

Vorige speeltjes
                    996 GT3 Supercup (uitsluitend voor de racerij)
                    M3 (ook circuit)
                    M3 (straat)
                    en nog wel een paar lekkere spulletjes….

S2

[quote=”Emmerson”:2ak3l125]Hey Daggie,

Ikke mee….. en probeer den Bob ook mee te brengen…

gr
                      John[/quote]

Hi Emmerson, welkom op het forum!

Misschien jezelf eens voorstellen?

Ik had niet anders verwacht 😉

Waar rijden jullie op? Dan stoppen we daar ook eens.

Hey Daggie,

Ikke mee….. en probeer den Bob ook mee te brengen…

gr
                          John

Zo is het.
                            Dat zijn zelfs de drukste dagen (als het zonnetje schijnt tenminste)

Horeca is altijd werkendag he 😉 )

Zondag ?

2 september is werkendag 😥

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.