- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 augustus 2007 om 22:47
Ik organiseer een 2de kleine bijeenkomst op 02/09/2007. Deze keer gaan we naar de Nürburgring !! Iedereen kan daar mee naar toe, je hoeft niet op het circuit te rijden, om intens te genieten van zo’n trip. Heel het stadje Nürburg leeft van de autogekken. Ik denk dat je nergens anders in de wereld elke 10 meter exclusieve sportwagens tegenkomt! Voor autoliefhebbers is, het kruispuntje aan de Nordschleife is boeiend genoeg om blijvend op te kamperen 🙂
(ik zelf ga misschien 1 ritje doen, maar ik ga zeker geen ganse dag op het circuit zitten)Zoals vorige keer, wil ik geen dingen opleggen, maar omdat het toch een hele trip is, ga ik met een deel mensen samen (proberen te) vertrekken. Dat zal in Groot-Bijgaarden zijn, maar we plannen nog een verdere stop, voor een 2de deel mensen op te halen. Mogelijk kan je daar aansluiten. Als je met veel naar een zelfde plaats zou kunnen komen, stoppen we daar ook. Ik laat nog vertrekuren en stopplaatsen weten.
Ik probeer opnieuw te zorgen voor een goeie fotograaf, ik hoop dat we ook “on the road” foto’s kunnen nemen. Da’s echt de moeite! Dat in combinatie met foto’s op de stop-plaatsen en natuurlijk aan de Nordschleife zelf, ga je niet willen missen! Als het kan, neem ik ook de digitale videocamera terug mee.
Daarnaast, komen er op 02/09/2007 een aantal wagens uit Finland naar de Nordschleife: http://carfreaks.net/ . En het gaat oa. om mensen met zwaar getunede Turbos, M3’s, … Als je graag eens een ECHTE rit op het circuit wil, kan dat met hen geregeld worden. Zij doen het graag .. en ze beweren dat de Ring-taxi niet hard mag rijden .. dus je mag wat verwachten!
Op wandelafstand van de Nordschleife is een Italiaans restaurant waar je vanalles kan eten, als daar mensen interesse in hebben. Van een spaghetti tot een Australische steak, voor ieder wat wils. Als iedereen liever thuis eet of iets anders … allemaal goed voor mij.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel volk, aangezien het toch een eindje rijden is, maar geloof mij. Nürburg is ongelooflijk de moeite, met of zonder circuit-rit.
(Vorige keer, heb ik beetje om een 200 pk-minimum gevraagd, maar hier zitten serieuze mensen denk ik 🙂 Breng gerust andere liefhebbers van sportwagens mee !!)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.