Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
      • Gunther van GG-Art heeft deze tekening gemaakt van mijn oude Boxster:

Ik vind het echt wel leuk. Ik ga hem inkaderen en ophangen in mijn bureau.

Voor de geïnteresseerden: http://www.gg-art.be/

[quote=”Daggie”:1t0ma4d7] Ik denk dat ik toch in België ga kopen en geen handelaar zoeken die in Duitsland eentje wil halen voor mij .. ik denk dat ik nogal conservatief ben op dat gebied …[/quote]

zolang je hier in belgie een jaartje garantie krijgt maakt het eigenlijk toch niet veel uit… mijn vorige (eerste) eigenaar was ook een duitser

Ter info … morgen ga ik met Cayman testrijden in Deurne ergens en dan met de Boxster S in Sint-Martens-Latem…

Leek mij de beste manier om een goeie beslissing te nemen.

Ik denk dat ik toch in België ga kopen en geen handelaar zoeken die in Duitsland eentje wil halen voor mij .. ik denk dat ik nogal conservatief ben op dat gebied …

2000€ voor en wagen van Duitsland naar hier te halen en in te schrijven 😯

Ik moet dringend van beroep veranderen

Anoniem

Hey Daggie, succes met de zoektocht!!!!

Ik heb de mijne ook via Duitsland gekocht en die staan daar idd goedkoper. heb dat gedaan via men gebuur, die autohandelaar WAS en enkel auto’s haalde vanuit Duitsland. Maar hij is er niet meer, is begin 2006 overleden……anders had hij dat wel graag voor je gedaan, zeker voor 2000€!!!! ik moest hem maar 500€ hehe 😳 😳

Ps: kijk es op de site van Tech Art, daar staat momenteel een mooie Boxster te koop, interieur is wel speciaal……

$rouji

Is dat die “nieuwe”? Ben op de opening eens binnengesprongen, had leuk speelgoed staan

ja

was vroeger een citroen garage

die kerels doen niks dan voertuigen bestellen wereldwijd hebben blijkbaar goede connecties met de fabrikanten want ze weten vrij goed wat op stock is ze halen de voertuigen af en leveren binnen korte termijn nieuwe voertuigen

en neen zijn niet van ” voertuigen op bestelling” zoals hier aangehaald werd

heb met die kerel gepraat en die weten gewoon waar ze moeten zijn zijn diverse adressen in duitsland waar je voor een fikse korting nieuwe wagens kan kopen

ik denk als je moet weten hoeveel wagens er besteld worden en voor levering geannuleerd denk dat ge zou verschieten bij poll leusden in nederland stonden indertijd een berg polo s voor de anwb spiksplinter nieuw maar wel al drie jaar op de parking

hele grote dealers in belgie doen ook neven import er worden bepaalde aantallen voor elk lmand gemaakt en de importiers moeten die ook per land aankopen

dus als je bv weet dat er vb 1000 x5 voorzien zijn per jaar voor polen en 10 corvetten van bepaald type alles wat niet verkocht is wordt wel aan het land geleverd dus als je geld genoeg hebt koop je die stocks op en dan lever je die vb in nederland aan een nevenimporteur en een aantal in belgie enz zo heeft een bepaalde handelaar in het antwerpse zich een groot auto netwerk kunnen opbouwen en deze mensen werken volgens de zelfde manier maar dan hoofdzakelijk met de duurdere wagens

niks mee aan de hand en perfekt legaal enkel de optie lijst per land is anders zo had mijn pa indertijd een audi 80 gekocht die geen deurvergrendeling als standaard optie had maar wel een tdi uitvoering met airco was dus waarschijnlijk voor spanje of een ander warmer land gebouwd maar via nevenimport in belgie terecht gekomen alle vag garanties alles inclusief 8)

[quote=”stefx911″:1uo8xkk0]Kende vroeger zo kerels die autoradio’s “op bestelling” leverden…

Zou dat met wagens eenzelfde “systeem” zijn ?[/quote]

Zo heb ik jaren geleden bij een Opelafbraak mijn F28 versnellingsbak besteld. Die zaten toen op de toen vrij nieuwe Calibra en Vectra Turbo’s.
                    Ik dacht dat duurt wel eventjes tot na een drietal weken ik een telefoontje kreeg dat ze er eentje hadden.
                    Ik verwonderd en ze afgehaald.
                    Sloten ze een maand later die zaak na een inval daar ze wagens stalen en demonteerden.
                    Toen begreep ik pas hoe het kwam dat ik zo snel deze zeldzaamheid had 😕

En volgens zijn website is die nu in prijs verlaagd, wagen staat daar ook al een tijdje dacht ik 💡

Marcel is in ieder geval een correcte handelaar!

[quote=”Scoobyfun”:1l3k7cy8]Kijk anders hier eens Daggie, bij Marcel Deroose in St Martens Latem.

http://www.ccd-cars.be/

Hij verkoopt enkel wagens met zeer geringe km standen uit Duitsland.
                        Je kan gewoon op bestelling kopen.[/quote]

Daar ben ik gaan kijken naar de Basalt zwarte Boxster S die in de showroom staat … Nog altijd een grote kanshebber overigens…

Moeilijke keuze hoor 🙂

[quote=”stefx911″:2u0n3yoq]Kende vroeger zo kerels die autoradio’s “op bestelling” leverden…

Zou dat met wagens eenzelfde “systeem” zijn ?[/quote]

Hehe, tijdens de opening had die opleggers die op en af reden om auto’s terug weg te voeren 🙂 D

Kende vroeger zo kerels die autoradio’s “op bestelling” leverden…

Zou dat met wagens eenzelfde “systeem” zijn ?

Had tijdens de opening een GT2 staan, wel duur (120K), ook Corvette C6 Z06, Mini Cooper S, Hummer H3, enzoverder…

Heb het ook al gezien, verschillende Porsches en Auston Martins in zijn toonzaal staan, ben wel nog niet eens binnengegaan of gestopt.
                                Is er nog maar een paar maanden dacht ik.

[quote=”the body docter”:1hb7uj0n]iets voorbij het gouden kruispunt in tielt winge zit ook een handelaar die verkoopt zelfs nieuwe op bestelling geleverd in een mum van tijd

je zal je connecties maar hebben[/quote]

Is dat die “nieuwe”? Ben op de opening eens binnengesprongen, had leuk speelgoed staan 🙂

iets voorbij het gouden kruispunt in tielt winge zit ook een handelaar die verkoopt zelfs nieuwe op bestelling geleverd in een mum van tijd

je zal je connecties maar hebben

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.