Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
      • Kijk anders hier eens Daggie, bij Marcel Deroose in St Martens Latem.

http://www.ccd-cars.be/

Hij verkoopt enkel wagens met zeer geringe km standen uit Duitsland.
        Je kan gewoon op bestelling kopen.

Da’s de handelaar aan wie ik hem verkocht heb.

Das snel!

Krijg je de sjakos erbij ?

S2

Pas verkocht en alweer te koop 🙂

Dus voor degenen die hem de eerste keer gemist hebben, hierbij een tweede kans:

Daggie’s Boxster op Kapaza

Ik weet niet of ik je proficiat moet heten met de verkoop , maar hoop je weldra proficiat te mogen heten als de vervangster er is 😉

proficiat en veel succes, op zoek naar een waardige vervanger….

Veel succes met de zoektocht !

Sinds gisteren is de Boxster verkocht …

Nieuwe wordt een Cayman 2.7 of Boxster S. Mocht iemand een Belgische verkoper kennen die in Duitsland een wagen wil kopen .. en mij daar dan een jaar garantie op geven. Het gaat om auto’s met < 20.000 km dus ik zal de garantie waarschijnlijk niet nodig hebben ... Maar ik neem het risico niet. Invoer is ook voor de handelaar ... Ik wil die mens uiteraard eerlijk vergoeden. (+ ik neem speciale verzekering waar instaat dat ik max. 10000 km doe op een jaar) (Cayman in BE, goedkoopste die ik gezien heb, was 54000. In Duitsland zijn er VEEL voor 45000. Als ik met handelaar tot daar ga. We inspecteren samen. Als hij goed is, neem ik hem direct mee. Ik wil handelaar daar gerust ergens 2000 Eur voor geven. Voor een dag moeite en een telefoon naar de duane ...)

Anoniem

@ Daggie: proficiat!!!! Nice repo

$rouji

Anoniem

ik reed toen ook in een corsa (van de mama) op het moment dat die van koen in het magazine stond. Die heeft onrechtstreeks het tuningvirus doorgegeven toen (waarvoor dank) 🙂 )

@daggie
                          , dikke proficiat!!!

Heb Lila Bomba vroeger nog in actie gezien/gehoord 🙂 )

mooie cover bart ❗

Alles , maar het gaat hier eigenlijk over Porsches hé 😈 😉
                                BTW nog een covertje nu we toch al flink offTopic gaan

😈

ken

Feli, super mooie cover 😈 😀 8)

amaai zo’n 280km/u das zeker wel een kleine maar rappe bom 😈
                                  Daar is toch veel aan aangepast ❓

Na het inbouwen van de zesbak en nog wat veranderingetjes kwamer er nog 10 bij 😉
                                    En of het nu in een Corsa (welliswaar volledig aangepast) of in een P is. Het is in beiden verschrikkelijk snel 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.